Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Анна ПАНЧИШИНА

18 коментарів:

  1. Анонім6/1/25

    Дякую за інформацію

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім6/1/25

    Дякую!!! Доступно і зрозуміло!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Тетяна6/1/25

    Сучасні логопедичні підходи , дуже цікаво дізнатись! Дякую автору!

    ВідповістиВидалити
  4. Олена6/1/25

    Це дійсно сучасно і нетрадиційно. Особливо зацікавила кріотерапія.

    ВідповістиВидалити
  5. Галина6/1/25

    Цікавий підхід до занять з корекції мовленнєвих порушень! Нове особисто для мене. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  6. Irina Shymejko6/1/25

    Дякую за корисний матеріал. Стаття є актуальною, тому що розвиток мовленнєвої компетентності – процес досить складний. Важливо, щоб дитина не тільки поповнювала свій словниковий запас, а вміла ним користуватися як в усному так і в подальшому в писемному мовленні.

    ВідповістиВидалити
  7. Ганна6/1/25

    Дякую за статтю, особливо з практики можу підтвердити позитивний вплив саме логоритміки, Су-Джок терапії та артикуляційно-пальчикової гімнастик на мовленнєвий розвиток дошкільнят. Саме комплексний підхід в корекційній роботі з використанням різних допоміжних методик дає максимальний результат. Успіхів вам у роботі!

    ВідповістиВидалити
  8. Автор статті висвітлює актуальні та нетрадиційні корекційно-розвивальні форми роботи в діяльності логопеда ЗДО. Доступно розкриті цілі й завдання впровадження та використання корекційних форм роботи з дошкільниками. Дякую за корисну статтю!

    ВідповістиВидалити
  9. Олена Мартинцова6/1/25

    Щиро дякую за чудову статтю та змістовний матеріал, адже дійсно освітній процес не стоїть на місці, і задача педагога адаптуватись до потреб сучасних здобувачів освіти. Успіхів Вам, Анна Сергіївна!

    ВідповістиВидалити
  10. Людмила Ткаченко9/1/25

    Автор статті добре висвітлив сучасні дослідження, які сприяють оновленню змісту дошкільної освіти та розробці спеціальних програм, зокрема корекційно-логопедичних.Також автор поділився інноваційними технологіями, які відкривають логопедам доступ до світових тенденцій, інноваційних концепцій і передових ідей, що створює умови для впровадження ефективних методів, прийомів і форм організації корекційно-логопедичної роботи в закладах дошкільної освіти України, які забезпечують підвищення якості освітнього процесу.

    ВідповістиВидалити
  11. Інна Ігнатівна Богданова10/1/25

    Анна Сергіївна в своїй роботі висвітлила актуальні та нетрадиційні корекційно-розвивальні форми роботи з дітьми. Використання нетрадиційних технологій на заняттях стимулює зацікавленість дітей до мовлення, спонукає до кращого засвоєння вивченого матеріалу, урізноманітнює прийоми і методи корекційного впливу. Професійного зростання Вам, пані Анно!!!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Ірина Вікторівна Глухова10/1/25

    Інноваційні технології є важливим інструментом поліпшення якості освіти. Отже вони сприяють зацікавленості та змінюють атмосферу на заняттях, активізують дошкільників і разом з традиційними способами прискорюють корекційний вплив на дитину. Ефект застосування інновацій найбільше залежить від професійної компетенції вчителя- логопеда, його вміння використати нові можливості, включити ці технології в систему навчання кожної дитини з порушенням мовлення. Успіхів вам в подальшій роботі!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую за статтю!!!
    Дуже актуальне на сьогоднішній день бачення і перспектива вирішень глобальних проблем сьогодення! Влучно підібрані аргументи, доступно висвітленні думки.

    ВідповістиВидалити
  14. Тетяна Федорченко14/1/25

    Пані Анно, ваша стаття висвітлює важливі аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку та ефективні методи корекційної роботи логопедів у сучасних дошкільних закладах. Ви акцентуєте увагу на впровадженні новітніх, нетрадиційних форм роботи, таких як музикотерапія, сміхотерапія, мнемотехніка, логопедичний масаж та інші інноваційні методи. Це є важливим кроком для подолання мовленнєвих порушень і забезпечення всебічного розвитку дитини. Позитивним вашим досвідом є підхід до корекції, що базується на індивідуальному підході, використанні творчих та інтуїтивних методів, що дозволяють стимулювати психічний і фізичний розвиток дітей, забезпечуючи їм більш комфортне й ефективне освоєння мовлення. Важливими також є акценти на підготовці дітей до навчання в школі, що дає можливість уникнути подальших труднощів з мовленням і сприяє їх успішному соціалізуванню. Цей досвід безумовно заслуговує на увагу і може бути корисним для вдосконалення роботи корекційних педагогів, адже інтеграція інноваційних форм роботи допомагає значно покращити мовленнєвий розвиток дітей і готувати їх до успішної шкільної освіти.

    ВідповістиВидалити