Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Наталія МАЛИШКО

30 коментарів:

  1. Наталія Одорожа7/1/25

    Стаття присвячена важливій темі, яка має велике значення для корекційної педагогіки. Дуже добре, що авторка не лише висвітлює сучасні виклики у корекції мовлення, але й пропонує ефективні шляхи подолання проблеми розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями.

    ВідповістиВидалити
  2. Тетяна Кондратенко7/1/25

    Дуже сподобалася стаття. Саме тим, що авторка пропонує конкретні завдання для для проведення занять з дітьми. Наснаги Вам, Наталія Василівна, та творчих пошуків!

    ВідповістиВидалити
  3. Любов Полудень7/1/25

    Автор представляє види робіт, які проводить з дітьми під час занять "Розвиток мовлення". Кожен етап заняття сприяє розвитку психічних процесів, фонематичного слуху у дітей. Дидактичні ігри активізують словник дитини. Стаття цікава. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  4. Мирослава Кукуріло8/1/25

    Тема статті дуже актуальна у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями. Мовлення - фундамент у всьому: у спілкуванні, у навчанні, у самостійному дорослому житті. Дякую авторці за цікаві дидактичні ігри та ігрові прийоми. Дуже важливо, коли вчитель-дефектолог співпрацює з вчителем початкових класів щодо подолання освітніх втрат у мовленні. Дякую Вам за працю!

    ВідповістиВидалити
  5. Аліна Яковченко8/1/25

    Стаття є надзвичайно корисним та інформативним матеріалом для фахівців у галузі дефектології. Автор детально розглядає основні труднощі, з якими стикаються діти з інтелектуальними порушеннями під час освоєння мовлення, і пропонує ефективні методи для їх подолання. Використання ігрових технік, індивідуальний підхід та увага до розвитку усіх аспектів мовленнєвої діяльності створюють сприятливі умови для покращення мовленнєвих навичок дітей. Стаття є важливим ресурсом для практикуючих вчителів-дефектологів та батьків, які прагнуть підтримати дітей у їхньому розвитку.

    ВідповістиВидалити
  6. Чернієнко О.8/1/25

    Стаття дуже актуальна. Дуже гарно все розписано, подані вправи, які можна використовувати в роботі. Дякуємо.

    ВідповістиВидалити
  7. Мовленнєви вади - це складна проблема в опануванні учнями з інтелектуальними порушенями освітнього процесу. Тому, основна мета вчителя-дефектолога полягає в корекції комунікативних навичок дітей з порушенням мовлення. Дуже гарна стаття. Успіхів і наснаги автору.

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже сподобалася стаття і дидактичні ігри які автор застосовує в своїй роботі.

    ВідповістиВидалити
  9. Долінка Олена9/1/25

    Подолання освітніх втрат у мовленні дитини з інтелектуальними порушеннями – це тривалий і трудомісткий процес. Однак, за умови систематичної корекційної роботи, використання різноманітних методів і прийомів, можна досягти значних успіхів. Саме такі практичні методи продемонструвала в статті педагог. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  10. Анна Царенко10/1/25

    Чудова стаття, розкрита суть питання, що є дуже актуальним для сьогодення!

    ВідповістиВидалити
  11. Тетяна Басиста10/1/25

    Лаконічна, доступна стаття, збагачена особистим досвідом. Дуже цікавий педагогічний досвід, вартий уваги

    ВідповістиВидалити
  12. Формування мовленнєвої компетентності здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями - актуальна проблема сучасної спеціальної освіти. Розвиток мовленнєвих навичок допомагає дітям не тільки ефективніше засвоювати нові знання, а й сприяє їх успішній інтеграції в суспільство. Тому педагоги-дефектологи перебувають у постійному пошуку ефективних методів та засобів.
    Дякую, колего, за опис власного досвіду роботи, цінні практичні поради. Бажаю творчих успіхів!

    ВідповістиВидалити
  13. Оксана Харченко12/1/25

    Стаття відзначається актуальністю піднятого питання. Наданий цікавий матеріал. Дякую, колего, за практичні поради.

    ВідповістиВидалити
  14. Пані Наталіє, ви висвітлює надзвичайно важливу тему, яка має великий вплив на життя дітей з інтелектуальними порушеннями. Ви зуміли дуже чітко і структуровано описати освітні втрати та їхні причини, а також визначили роль корекційно-розвиткових занять у подоланні цих труднощів. Ви детально розкрили специфіку мовленнєвих порушень у дітей з інтелектуальними порушеннями, що демонструє вашу високу обізнаність і розуміння проблематики. Представлені вами методи, вправи та ігри не тільки цікаві, але й спрямовані на розвиток усіх складових мовленнєвої діяльності. Це показує ваш професіоналізм і креативний підхід до роботи.



    Ваш досвід і підхід є цінним внеском у педагогічну практику, а ваші старання сприяють тому, щоб діти з інтелектуальними порушеннями могли повноцінно адаптуватися до життя в суспільстві. Ви заслуговуєте на найвищу оцінку за вашу працю!

    ВідповістиВидалити
  15. Людмила Плужник14/1/25

    Автор справедливо зазначає, що корекційно-розвивальні заняття мають бути побудовані з урахуванням особливостей кожної дитини, її темпу розвитку та інтересів. Дякую за цікаву та змістовну статтю!

    ВідповістиВидалити
  16. Стаття пані Наталії піднімає важливе питання про подолання мовленнєвих порушень у дітей з інтелектуальними труднощами. Сучасні технології відкривають нові можливості для корекційної роботи.

    ВідповістиВидалити
  17. Анонім15/1/25

    У статті детально розкрито особливості мовленнєвих порушень дітей з ООП, наведені дуже цікаві та креативні ігрові методи, новітні інтерактивні прийоми роботи та вправи, що активізують пізнавальні процеси дітей з ООП, сприяють розвитку пам'яті, мислення, уяви учнів.

    ВідповістиВидалити
  18. В даній статті детально висвітлено питання мовленевої діяльності дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Стаття має практичний характер - багато різнопланових завдань, вправ, ігрових моментів, які автор використовує в своїй роботі. Цікаво, змістовно, дієво. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  19. Дякую за статтю, розкриття особливостей роботи вчителя розвитку мовлення. Цікаві прийоми роботи з дітьми.

    ВідповістиВидалити
  20. Цікава та корисна стаття. Під впливом навчання, яке має корекційну спрямованість, відбуваються позитивні зрушення в мовленнєвому розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями. Навчання сприяє збагаченню досвіду спілкування, формуванню комунікативних навичок. Робота з розвитку мовлення проводиться в найтіснішому зв’язку з емоційним і соціально-особистісним розвитком дитини, з формуванням уявлень про себе, про навколишню наочну та соціальну дійсність.

    ВідповістиВидалити
  21. Анатолій Стародубцов18/1/25

    Дякую автору статті за змістовну і творчу роботу, за якісне використання методики на практиці.

    ВідповістиВидалити
  22. Людмила Лозова19/1/25

    Стаття Наталії Малишко є цінним джерелом практичних рекомендацій для фахівців у галузі спеціальної освіти. Авторка професійно висвітлює проблеми мовленнєвого розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями та пропонує ефективні корекційно-розвиткові методики.
    Робота відзначається практичною значущістю, оскільки містить конкретні поради щодо застосування ігор, вправ та індивідуального підходу у роботі з дітьми. Стаття стане корисною для дефектологів, логопедів і батьків, які прагнуть покращити мовленнєвий розвиток дитини.

    ВідповістиВидалити
  23. Анонім19/1/25

    Тема даної роботи є актуальною та сучасною. Цінність роботи полягає у практичності, оскільки подані приклади реалізації подолання освітніх втрат у мовленні дитини з порушеннями на корекційно-розвиткових заняттях.

    ВідповістиВидалити
  24. Анонім19/1/25

    Дуже корисна і цікава стаття!
    Робота з розвитку мовлення проводиться в найтіснішому зв’язку з емоційним і соціально-особистісним розвитком дитини, з формуванням уявлень про себе, про навколишню наочну та соціальну дійсність.

    ВідповістиВидалити
  25. Інна Ревенко19/1/25

    Дякую за змістовний матеріал. Тема є надзвичайно актуальною та практично значущою. Авторка статті дає шляхи впровадження конкретних методик і вправ,які можуть суттєво вплинути на якість освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями.

    ВідповістиВидалити
  26. Аліна Гудзь19/1/25



    Дуже корисна і цікава стаття!
    Робота з розвитку мовлення проводиться в найтіснішому зв’язку з емоційним і соціально-особистісним розвитком дитини, з формуванням уявлень про себе, про навколишню наочну та соціальну дійсність.У статті детально розкрито особливості мовленнєвих порушень дітей з ООП, наведені дуже цікаві та креативні ігрові методи, новітні інтерактивні прийоми роботи

    ВідповістиВидалити
  27. Світлана Фоміна19/1/25

    В статті дуже змістовно і цікаво підібраний матеріал з цієї теми, а головне доступно.
    Дякую за статтю!

    ВідповістиВидалити
  28. Анонім20/1/25

    Стаття є сучасною та актуальною! Містить велику кількість практичних методів та засобів. Дякую авторці за виконану роботу!

    ВідповістиВидалити
  29. Людмила Умріхіна20/1/25

    Дякую авторці за гарну статтю. Дуже цікаві методи та прийоми викладені в ній, їх можна використати в роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями.

    ВідповістиВидалити