Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Ольга НАРОЖЕНКО

32 коментарі:

  1. Тетяна Кондратенко7/1/25

    Цікава стаття, що розкриває питання функціонування спеціальної освіти в Україні; показані шляхи впровадження принципів НУШ в спеціальну та інклюзивну освіту.

    ВідповістиВидалити
  2. Любов Полудень7/1/25

    Автор аналізує методики навчання та інтерактивні підходи, які є дієвими та актуальними в умовах спеціальної школи. Розкриває позитивний вплив НУШ на якість спеціальної освіти. Стаття цікава. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  3. Мирослава Кукуріло8/1/25

    Авторка статті піднімає питання впровадження принципів НУШ в спеціальній освіті, а саме в спеціальній школі для учнів з інтелектуальними порушеннями. Показує. що фахівці спільними зусиллями готують учнів до успішної адаптації в суспільстві. На мою думку, для такої категорії дітей спеціальна школа має переваги порівняно з інклюзією. Прикро, що не всі батьки це розуміють і просто втрачають час. Дякую за змістовну та цікаву статтю!

    ВідповістиВидалити
  4. Аліна Яковченко8/1/25

    Стаття «Спеціальна школа: крокуємо в НУШ» є глибоким і змістовним аналізом сучасного стану спеціальної освіти в Україні. Авторка детально описує процес інтеграції принципів Нової української школи в спеціальні заклади для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема для учнів з інтелектуальними порушеннями. Важливими аспектами є акцент на індивідуалізацію навчання, використання інтерактивних підходів та інноваційних технологій, що значно покращують якість освітнього процесу. Стаття підкреслює важливість створення комфортних, безпечних умов для розвитку кожної дитини, враховуючи її унікальні потреби та можливості.

    ВідповістиВидалити
  5. Повністю погоджуюсь з автором статті. Реформа «Нова українська школа» стала визначальним етапом у розвитку освіти в Україні, і спеціальні школи активно інтегрують її принципи для забезпечення якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами.

    ВідповістиВидалити
  6. Концепція НУШ передбачає "дитиноцентризм" ,тобто - сучасний стан спеціальної освіти в Україні повинен повністю передбачати навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями, враховуючи систему цінностей і особливостей задля формування основ життєвої компетентності учнів.
    Стаття автора викликає інтерес та поглиблене опрацювання данної проблеми.Дякую, дуже актуально.

    ВідповістиВидалити
  7. Долінка Олена9/1/25

    Дуже змістовна аналітика стосовно впровадження НУШ у спеціальних школах. Це складний і багатогранний процес, який вимагає спільних зусиль від держави, освітян, батьків і громадськості. Попри виклики, які з успіхом долає професійна команда з педагогів різної кваліфікації, цей процес відкриває нові можливості для дітей з особливими освітніми потребами. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  8. Анна Царенко10/1/25

    Цікавий досвід роботи. Тема актуальна для сьогодення. Інтеграція дітей з ООП в сучасне суспільство є однією з приорітетних в суспільстві

    ВідповістиВидалити
  9. Тетяна Басиста10/1/25

    Адаптація дітей з ООП є важливою ланкою в сучасній освіті. Матеріал цікавий, доступний, легко сприймається

    ВідповістиВидалити
  10. У статті авторка розглядає питання функціонування спеціальних закладів освіти в Україні з акцентом на інтеграцію принципів НУШ в освітній процес.
    Завдяки новим методам навчання, інтерактивним підходам та використанню сучасних технологій у спеціальних закладах освіти діти з інтелектуальними порушеннями отримують можливість повноцінно розвиватися та реалізувати свій потенціал.
    Стаття захопила своєю актуальністю. Матеріал цікавий, показує глибокий інтерес авторки до даної проблеми, має змістовне наповнення, заслуговує на увагу колег. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  11. Оксана Харченко12/1/25

    Одне з важливих завдань системи освіти — це підготовка дитини з інтелектуальними порушеннями до повноцінного життя в сучасних соціально-економічних умовах. В статті розкрито тему спеціальної освіти та різних сучасних методик. Дякую за цікавий матеріал.

    ВідповістиВидалити
  12. В статті розглянуто специфіку роботи такого освітнього закладу як спеціальна школа для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Вказані основні завдання, які стоять перед педагогами закладу. І що актуально на сьогоднішній день - впровадження принципів НУШ. Вдало розкрито авторкою методики навчання та інтерактивні підходи. Стаття цікава, інформативна. Бажаю творчих успіхів.

    ВідповістиВидалити
  13. Тетяна Федорченко14/1/25

    Пані Ольго, у своїй роботі ви підкреслили важливість впровадження принципів Нової української школи (НУШ) у закладах для дітей з особливими освітніми потребами, акцентуючи увагу на створенні комфортного й безбар’єрного середовища.
    Особливе враження справляє детальний аналіз сучасних підходів до навчання, таких як індивідуалізація, диференціація, проєктна діяльність, ігрові технології та використання цифрових інструментів. Це підкреслює професіоналізм педагогів КЗ «Спеціальна школа №1» КМР», які активно впроваджують інновації, орієнтуючись на потреби учнів. Висока гуманістична спрямованість статті демонструє розуміння значущості підтримки кожної дитини, її індивідуального потенціалу та права на якісну освіту. Дякуємо за таку натхненну і змістовну працю! Вона заслуговує на поширення серед освітян, які прагнуть зробити світ більш доступним і толерантним.






    ВідповістиВидалити
  14. Олена Чернієнко14/1/25

    Дуже цікава, актуальна для сьогодення стаття. Дякую за вашу працю та великий досвід роботи з особливими дітками.

    ВідповістиВидалити
  15. Стаття є яскравим прикладом того, як сучасна освіта змінюється на краще. Пані Ольга докладно описала важливі аспекти впровадження НУШ у спеціальних школах, підкресливши як позитивні зміни, так і виклики. Це надзвичайно актуальна тема, яка викликає позитивні емоції та надихає на подальші дослідження та впровадження інновацій. Дякую!

    ВідповістиВидалити

  16. Автор статті справедливо зазначає, що НУШ відкриває нові можливості для розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Інтерактивні методи, диференціація навчання та фокус на ключових компетентностях сприяють всебічному розвитку особистості кожного учня. Робота вчителів спеціальних шкіл – це справжнє покликання. Стаття демонструє, як вчителі адаптуються до нових викликів і з ентузіазмом впроваджують інноваційні методики. Дякую автору за статтю!

    ВідповістиВидалити
  17. Світлана Лисенко15/1/25

    У статті всебічно та детально розкрито суть та мету функціонування спеціальної освіти в Україні. В сучасних умовах є дуже важливим збереження та подальший розвиток спеціальних освітніх закладів, діяльність яких базується на кращих традиціях педагогіки гуманізму, де працюють досвічені вчителі- дефектологи, впроваджуючи ідеї НУШ, та створене комфортне середовище для навчання, корекції, адаптаціїї та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.

    ВідповістиВидалити
  18. Дякую авторці за розкриття актуальної проблеми сьогодення: впровадження НУШ в спеціальній школі. В статті розкрито всі можливості, які набуває дитина у спеціальному закладі, де створюються належні умови для розвитку, навчання та виховання.

    ВідповістиВидалити
  19. Дякую за статтю, розкриття особливостей роботи спеціальної школи в умовах НУШ.

    ВідповістиВидалити
  20. Наталія Ковальчук17/1/25

    Ольга Юріївна змістовно розкрила актуальну тему сьогодення - функціонування спеціального закладу освіти в умовах НУШ. Прочитавши статтю, стає зрозуміло, що автор глибоко розуміє дану проблематику та має власний досвід з даного питання, тому заслуговує на увагу педагогів.

    ВідповістиВидалити
  21. Цікава та корисна стаття. Впровадження принципів НУШ що передбачає використання в практиці навчання типової освітньої програми для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, дає змогу вчителеві самостійно обирати й формувати інтегрований та автономний спосіб подання змісту з освітніх галузей Стандарту, добирати дидактичний інструментарій, орієнтуючись на індивідуальні пізнавальні запити та можливості учнів. В статті розкриті всі питання в роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями.

    ВідповістиВидалити
  22. Анатолій Стародубцов18/1/25

    Я погоджуюсь з думкою автора статті, про те, що ця тема є актуальною в сучасному освітньому процесі, де детально проаналізовано методики навчання та інтерактивні підходи, які є дієвими для подальшої адаптації і соціалізації здобувачів освіти в суспільстві.

    ВідповістиВидалити
  23. Людмила Лозова19/1/25

    Стаття Ольги Нароженко "Спеціальна школа: крокуємо в НУШ" є надзвичайно актуальною та корисною для освітян, які працюють у сфері спеціальної освіти. Авторка детально описує основні аспекти впровадження принципів Нової української школи (НУШ) у спеціальних закладах освіти. Матеріал, наданий в статті, сприяє кращому розумінню процесів адаптації освітнього середовища до потреб дітей з особливими освітніми потребами. Матеріал є цінним ресурсом для педагогів, які прагнуть вдосконалювати свою професійну діяльність.

    ВідповістиВидалити
  24. Анонім19/1/25

    Дуже цікава стаття , яка є корисною для вчителів , які працюють в сфері спеціальної освіти. Цікаво ознайомитися з впровадженими принципів НУШ в спеціальну освіту !

    ВідповістиВидалити
  25. Анонім19/1/25

    Робота з даної теми є актуальною для сьогодення. Оскільки учні з певними порушеннями мають можливість навчатися та знаходитись у затишному, розуміючому їх, середовищі.
    У статті наведені чіткі методи та засоби впровадження НУШ для особливих дітей.
    Дякую автору за цікавий матеріал та виконану роботу!

    ВідповістиВидалити
  26. Інна Ревенко19/1/25

    Загалом тема" Спеціальна школа : крокуємо в НУШ" є надзвичайно перспективною. Дана стаття демонструє можливості практичної реалізації концепції НУШ у спеціальних школах. І це має значний потенціал для розвитку саме особистісного підходу,інтерактивного навчання та соціалізації учнів з особливими освітніми потребами.

    ВідповістиВидалити
  27. Аліна Гудзь19/1/25

    Дуже цікава стаття , яка є корисною для вчителів , які працюють в сфері спеціальної освіти. Цікаво ознайомитися з впровадженими принципів НУШ в спеціальну освіту ! У статті наведені чіткі методи та засоби впровадження НУШ для особливих дітей.
    Дякую автору за цікавий матеріал та виконану роботу!

    ВідповістиВидалити
  28. Авторка дає глибокий аналіз функціонування спеціальної освіти в Україні, зокрема того, як цінності НУШ можуть бути ефективно впроваджені в спеціальні заклади.
    Один з ключових аспектів, на якому робиться акцент, – це важливість інклюзивних методик навчання. Описані в статті інтерактивні підходи та методики є не лише актуальними, а й виключно необхідними в умовах сучасної спеціальної школи, після чого вони допоможуть створити більш динамічне та ефективне навчальне середовище.
    Також варто відзначити, що автор акцентує увагу на принципах, які лежать в основі освітнього процесу в спеціальних школах.
    Стаття є ресурсом для педагогів, які працюють у спеціальних школах, з практичними рекомендаціями та прикладами, що дозволяють зробити процес навчання більш інклюзивним і орієнтованим на потреби кожного учня.

    ВідповістиВидалити
  29. Світлана Фоміна19/1/25

    Дякую за статтю!
    Ви вдало наголосили на важливість та актуальність даної теми.

    ВідповістиВидалити
  30. Анонім20/1/25

    Стаття є змістовною, насичена великою кількістю інформації та практики, що враховує систему цінностей та особливостей щодо формування основ життєвої компетентності учнів.
    Дякую авторці!

    ВідповістиВидалити
  31. Анонім20/1/25

    Дана стаття є дуже цікавою та змістовною. Авторка ознайомила з різними методами , прийомами, які широко використовуються у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Дякую за гарну статтю.

    ВідповістиВидалити