Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Олена ГАГА

18 коментарів:

  1. Божемовська Н.В.6/1/25

    Погоджуюся з думкою колеги, що одним з ключових елементів успішного викладання англійської мови є застосування інтерактивних методів. Інтерактивні заняття дозволяють здобувачам освіти активно брати участь у процесі навчання, обмінюватися думками та відчувати себе частиною команди. Дякую за цікаву статтю!

    ВідповістиВидалити
  2. Цікава стаття, яка актуалізує важливість адаптації освітнього процесу до викликів сьогодення. Особливо цінним є акцент на практичних стратегіях для подолання освітніх втрат у вивченні англійської мови. Такі матеріали мотивують педагогів до пошуку нових підходів і допомагають зберігати якість освіти навіть у складних умовах.

    ВідповістиВидалити
  3. Голіцина Н. Р.6/1/25

    В статті дається відповідь на питання про те, як компенсувати навчальні втрати вчителю англійської мови НУШ та даються рекомендації щодо формування основ для педагогічної практики, яка спрямована на розвиток учнів і професійне зростання вчителя. Дякую за цікавий матеріал.

    ВідповістиВидалити
  4. Питання подолання освітніх втрат - це одна із головних проблем, що хвилює сучасного педагога. Дякую автору статті за висвітлення цієї проблеми та приклади успішних педагогічних стретагій для вчителів англійської мови. Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую за змістовне висвітлення теми. Деяку форми буду використовувати на своїх уроках

    ВідповістиВидалити
  6. Олександра Фабрицька6/1/25

    Дякую автору статті за змістовне висвітлення теми.

    ВідповістиВидалити
  7. Ірина Танцирєва6/1/25

    Дякую за актуальну тему, яка є головною на сьогоднішній день в освітньому процесі. Стаття висвітлює різні стратегії, за допомогою яких можно подалати освітні втрати.

    ВідповістиВидалити
  8. Освітні втрати накопичуються і поглиблюються, якщо
    вчасно й ефективно не вжити заходів для їх подолання.Дякую автору за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  9. Німченко Наталя7/1/25

    Стаття викликає глибокі емоції та дає цінні поради. Автор делікатно торкнувся складної теми, пропонуючи дієві інструменти для подолання втрат.

    ВідповістиВидалити
  10. Колос С,М.7/1/25

    Актульний та цікавий матеріал.У статті змістовно та чітко визначено структуру подолання кризової ситуацї для подальшого успішного та якісного навчання учнів.Дякую за змістовний та цікавий матеріал.

    ВідповістиВидалити
  11. Юрій Таран7/1/25

    Дякую автору статті за викладений матеріал. Дуже корисно для використання у моєму подальшому освітянському досвіді.

    ВідповістиВидалити
  12. Письменна Лариса7/1/25

    Дякую за змістовну статтю. Тема дуже актуальна і цікава на сьогоднішній день в освітньому процесі.

    ВідповістиВидалити
  13. Подолання освітніх втрат — це системний процес. В статті дуже детально висвітлено це питання. Дякую за актуальну, змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  14. Галина Лисиціна7/1/25

    Освітні втрати — це реалії, з якими доводиться змиритися мало не кожному українському вчителю. І, звісно, не просто змиритися, а шукати способи виправити ситуацію на краще. В статті дається відповідь на питання , як компенсувати навчальні втрати вчителю англійської мови. Дякую за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  15. Руслана Сургент8/1/25

    Авторка статті піднімає болючу тему сучесної освіти - освітні втрати. Олена Гага пропонує методи та форми навчання щодо подолання цієї проблеми.
    Дякую за змістовний матеріал.

    ВідповістиВидалити
  16. Інна Соколова8/1/25

    Логічно, чітко, лаконічно. Гарна змістовна стаття, яка підкреслює важливість удосконалюватись як молодому педагогу, так і педагогу зі значним стажем.

    ВідповістиВидалити
  17. Тетяна Будяк8/1/25

    Дякую автору за актуальний та цікавий матеріал. Підтримую автора, що важливим аспектом є не тільки технічне забезпечення навчання, але й індивідуальний підхід до учнів, створення умов для безпечного та підтримуючого освітнього середовища.

    ВідповістиВидалити