Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Ольга РЯБОКОНЬ

15 коментарів:

  1. Стаття висвітлює надзвичайно актуальну та важливу тему для сучасної педагогіки. Увага до психологічної компетентності педагогів є виправданою, адже саме вони формують комфортне та безпечне середовище для дітей у найбільш вразливий період їхнього розвитку.
    Автор вдало акцентує на взаємозв’язку між рівнем психологічної компетентності педагогів та загальним ментальним здоров’ям як дітей, так і їхніх батьків.

    ВідповістиВидалити
  2. Кононенко Заріна9/1/25

    Сутність статті, є визначення ролі психологічної компетентності педагогів у збереженні ментального здоров’я учасників освітнього процесу, а також надання рекомендацій для її вдосконалення. Ольга Рябоконь відкрила, і донесла мету інтегрованих компетентностей сучасного педагога. Дякую за актуальні поради в сьогоденні.

    ВідповістиВидалити
  3. В умовах сучасного життя педагогам важливо вміти розпізнавати перші ознаки психологічної травми у дітей, колег й себе самих, правильно на них реагувати й підвищувати свою емоційну стійкість. Компоненти психоемоційної підтримки , безпосередня робота з психологами присутні майже в усіх програмах для роботи з дітьми, що забезпечує їх захист та комфортне перебування в закладі освіти .

    ВідповістиВидалити
  4. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  5. Людмила Папка13/1/25

    Актуальна та змістовна стаття, яка змушує задуматися, про що ж потрібно турбуватися в першу чергу. Автор вдало розкрила роль психологічної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти у збереженні ментального здоров’я дітей, батьків та педагогів. Бажаю Вам натхнення у подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити
  6. У статті чітко і змістовно автор розкрив тему ролі психологічної компетентності педагогів закладів освіти у збереженні ментального здоров'я дітей, батьків та педагогів в умовах сучасного життя. Дуже добре, що в статті були надані практичні рекомендації щодо покращення психологічної компетентності.

    ВідповістиВидалити
  7. Тетяна Федорченко14/1/25

    Пані Ольго, ваша стаття є важливим внеском у розуміння ролі психологічної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти, зокрема в контексті збереження ментального здоров’я дітей, батьків і самих педагогів. Висвітлено ключові аспекти, які повинні бути важливими для кожного вихователя, зокрема емоційний інтелект, комунікативні навички, знання вікової психології та вміння управляти стресом. Це допомагає створювати безпечне й підтримуюче середовище, яке необхідне для розвитку дітей. Ви детально розкрили, як через підтримку психоемоційного благополуччя дітей, налагодження ефективної комунікації з батьками та використання різноманітних методик (наприклад, казкотерапії або ігрових методів) можна сприяти збереженню ментального здоров’я. Практичні рекомендації, що наведені в статті, є корисними для педагогів і сприяють розвитку емоційної стійкості як дітей, так і дорослих. Невід’ємною частиною статті є й акцент на важливості розвитку психологічної компетентності через тренінги, самоаналіз та застосування практичних інструментів для підтримки психоемоційного здоров’я у повсякденній педагогічній діяльності. Усе це робить статтю цінним посібником для педагогів, які прагнуть покращити свою кваліфікацію та допомогти дітям і їх родинам підтримувати емоційне благополуччя в складному сучасному світі.

    ВідповістиВидалити
  8. Стаття підіймає надзвичайно актуальну та важливу тему, оскільки психологічна компетентність педагогів закладів дошкільної освіти є основою не лише для професійного виконання їхніх обов’язків, але й для створення сприятливого емоційного клімату в освітньому середовищі. Автор справедливо акцентує увагу на інтегративному характері психологічної компетентності, що охоплює емоційний інтелект, комунікативні навички, знання вікових особливостей дітей і вміння управляти стресом. Особливо цінними є практичні рекомендації, спрямовані на розвиток емоційного інтелекту, запобігання емоційному вигоранню та створення умов для психологічного благополуччя всіх учасників освітнього процесу. Зокрема, такі інструменти, як казкотерапія, "емоційні щоденники" для дітей та групові ігри на довіру, можуть стати ефективними засобами для гармонізації освітнього середовища.

    ВідповістиВидалити
  9. Актуальна та змістовна стаття, яка змушує задуматися, про що ж потрібно турбуватися в першу чергу. Ольга Олександрівна чітко і змістовно висвітлила, що ментальне здоров’я охоплює емоційний, психологічний та соціальний добробут, який впливає на здатність дитини вчитися, будувати стосунки та долати труднощі. Тому важливо, щоб педагог повинен володіти відповідними знаннями, вміннями та навичками, які дозволять йому забезпечувати комфортне й підтримуюче середовище. Бажаю Вам натхнення у подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити
  10. Ірина Райко14/1/25

    Стаття акцентує на надзвичайно важливому аспекті сучасної освіти – ролі психологічної компетентності педагога у збереженні ментального здоров’я дітей. Це питання особливо актуальне в умовах зростаючого психологічного навантаження на молодь особливо в умовах військового часу. Автор переконливо демонструє, що педагог не лише передає знання, але й створює безпечний психологічний простір для розвитку особистості кожної дитини. Це додає статті глибини та актуальності. Дякую

    ВідповістиВидалити
  11. Ольга Герман15/1/25

    Дослідження в області психологічної компетентності педагогів важливе для забезпечення здорового психічного розвитку дітей у дошкільному віці. Педагоги, які володіють необхідними навичками та знаннями у цій області, можуть ефективно співпрацювати з дітьми та вчити їх розвивати психологічну стійкість та саморегуляцію. Це допомагає учасникам освітнього процесу зберегти своє ментальне здоров'я і досягти успіху у навчанні та житті. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  12. Дуже вдячна автору за статтю! Вона глибоко підвищує питання психологічної компетентності педагогів дошкільних закладів і важливість цього аспекту для збереження психічного здоров’я не лише дітей, а й самих педагогів. Живе спілкування та комунікаційні навички педагогів є ключовими для створення безпечного і підтримуючого середовища для дітей. Крім того, особливо в умовах сучасних викликів, ця тема стає ще більш актуальною, і професійний розвиток педагогів у сфері психологічного спрямування має стати одним із етапів у їхній підготовці. Сподіваюся, що ці рекомендації знайдуть широке застосування! Дякую за увагу до проблеми зміцнення ментального здоров"я!

    ВідповістиВидалити
  13. Ольга Олександрівна розкрила роль психологічної компетентності вихователів у збереженні ментального здоров’я дітей. Проаналізувала основні складові психологічної компетентності, визначила завдання її розвитку. Надала практичні рекомендації для покращення психологічної компетентності. Детально розкрито в статті, як через підтримку психоемоційного благополуччя дітей, налагодити
    ефективну співпрацю з батьками та використовувати різномані методики (наприклад, казкотерапію або ігрові методи) можна сприяти збереженню ментального здоров’я. Практичні рекомендації, що наведені в статті, є корисними не тільки для вихователів ,а й сприяють розвитку емоційної стійкості дітей.

    ВідповістиВидалити
  14. Змістовна і цікава стаття! Проблема захисту ментального здоров’я надзвичайно загострилася з початком повномасштабної війни. Дбати про своє ментальне) здоров’я – така ж базова необхідність кожної людини, як і дбати про здоров’я фізичне, тому що саме психічне здоров’я дозволяє повноцінно жити, реалізувати свій власний потенціал та справлятися із життєвими стресами, продуктивно і плідно працювати. А для нас педагогів дуже актуально, тому що саме ми маємо бути ментально здорові і підтримувати емоційне благополуччя вихованців.

    ВідповістиВидалити
  15. Анастасія Ковтун16/1/25

    Дякую за змістовну, гарну статтю! Ольга Олександрівна змістовно описала роль психологічної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти. Здійснила аналіз основних складових психологічної компетентності, визначила першочергові завдання щодо її розвитку, надала рекомендації щодо вдосконалення психологічної компетентності педагогів.

    ВідповістиВидалити