Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Валентина МАКАРОВА

16 коментарів:

  1. Автор дуже вдало розкрила суть діяльнісного підходу, навела доцільні ігри, які можна використовувати в процесі навчання через гру. Дякую за таку пізнавальну статтю.

    ВідповістиВидалити
  2. Юлія Мезенцова8/1/25

    Автор поділилися досвідом та цікавими формами роботи, що сприяють активному розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Зацікавила практична частина статті та досвід впровадження діяльнісного підходу у роботу з дітьми, адже тільки під час діяльності діти можуть розкрити свій потенціал, зокрема й мовленнєвий.

    ВідповістиВидалити
  3. Запропоновані автором - Валентиною Макаровою прийоми, розвивають не лише критичне мислення дошкільнят, їх самостійність, а й мовленнєві компетентності, уміння будувати монологічне, діалогічне мовлення, сприймати інформацію, інтерпретувати й оцінювати її залежно від власного рівня розвитку.
    Тож, мовленнєву взаємодію слід проводити так, щоб діти залучалися до командної, дослідницько-пошукової діяльності, виконували творчі індивідуальні завдання, розвивали комунікативні навички, що, в свою чергу, слугуватиме розвитку успішного мовця-дошкільника, формуватиме його мовленнєві компетентності.
    Дяка автору! Натхненного професійного зростання Вам, пані Валентино! Ціную Ваші практики й досвід.

    ВідповістиВидалити
  4. Чудова стаття! Дякую за детальний огляд особливостей мовленнєвого розвитку дошкільнят. Повністю згодна з тим, що раннє стимулювання мовлення має вирішальне значення для подальшого успіху дитини.
    У своїй роботі з дітьми я часто використовую інтерактивні ігри та вправи, які не тільки розвивають словниковий запас, а й формують навички висловлення власних думок.

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім17/1/25

    Дуже цікава та пізнавальна стаття від досвідченого вихователя, дякую за вашу працю!

    ВідповістиВидалити
  6. Рябченко Яна Ігорівна17/1/25

    В даній статті автор дуже вдало визначила, що "діяльнісний підхід" допомагає оволодіти мовленнєвими навичками, а також комунікативними здібностями саме в процесі вирішення завдань під час активної діяльності дитини і педагога.
    Дякую за таку цікаву та пізнавальну статтю.

    ВідповістиВидалити
  7. Ірина БОГУН17/1/25

    Валентина МАКАРОВА у своїй статті змістовно розкрила значення діяльнісного підходу як ефективного методу навчання, який сприяє формуванню ключових компетентностей дитини, необхідних для життя у світі. Автор зазначила, що формування мовленнєвої компетенції є головною метою цілеспрямованої роботи з розвитку мовлення дошкільників. Адже мовленнєва компетентність як складова мовленнєвої діяльності, забезпечує вміння дитини підтримувати мовленнєву взаємодію з іншими, вибудовувати логіку висловлювань, забезпечувати мовленнєве взаєморозуміння з дорослими та однолітками, формувати комунікативні здібності, мовленнєве самовираження тощо. А діяльнісний підхід допомагає оволодіти мовленнєвими навичками, комунікативними здібностями в процесі вирішення завдань під час активної діяльності дитини і педагога.

    ВідповістиВидалити
  8. Анонім17/1/25

    Дякую Вам

    ВідповістиВидалити
  9. Анонім17/1/25

    Дуже цікава і змістовна стаття, де автор розкриває роботу з дітьми в дошкільному закладі. Вдало використовує різні ігри з дітьми як на занятті так і в повсякденній роботі, тому що ігри сприяють гармонійному розвитку дитини, розвивається мовлення і також для всебічного розвитку дитини.

    ВідповістиВидалити
  10. Тетяна Данова17/1/25

    Вихователь Валентина Петрівна докладно розкриває тему мовлення дитини, саме в ігровій діяльності ми можемо дітей навчати, розвивати та виховувати. В майбутньому діти зможуть спілкуватись ,висловлювати свої думки а також відстоювати свою точку зору. Дякую автору за роботу.

    ВідповістиВидалити
  11. Людмила Горбатова17/1/25

    Автор в своїй статті вдало розкрила значення "діяльнісного підходу ' в розвитку мовленнєвих та комунікативних компетентностей дошкільника,що в подальшому сприяє гармонійному розвитку особистості дитини.

    ВідповістиВидалити
  12. Анонім17/1/25

    Змістовна стаття дякую за цікаві ігри буду використовувати в своїй роботі з дітьми.

    ВідповістиВидалити
  13. Марина Воробьова17/1/25

    Діяльнісний підхід є ключовим у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільнят. Через гру, спілкування та творчі завдання діти активно засвоюють мовлення, розвивають словниковий запас і впевненість у комунікації. Дякую автору за статтю!

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую за змістовну статтю. Вірно написано, що метою сучасного педагога є створення розвиваючого та мотиваційного середовища для дитини. Це середовище в якому дитина буде розвиватися та вчитися спілкуватися, вільно висловлювати свої думки. Це педагоги можуть досягти тільки під час ігрової діяльності, адже тоді в дитини розвивається мовлення, мислення, спілкування, повага та вмінням використовувати набуті навички в житті.

    ВідповістиВидалити
  15. Анонім20/1/25

    Заслуговує схвалення чітке формулювання поняття мовленнєвої компетентності, яке авторка визначає як комплексне вміння застосовувати мовні засоби відповідно до ситуації, охоплюючи при цьому як словесне мовлення, так і невербальну комунікацію.
    Надзвичайно корисною є практична складова роботи, де запропоновано конкретні ігрові методики розвитку мовлення. Зокрема, описано методику проведення сюжетно-рольової гри "Магазин" та різноманітних словесних ігор, які педагоги можуть безпосередньо використовувати у своїй роботі.
    Вартий уваги наголос на природному характері мовленнєвого розвитку через діяльність, замість примусового навчання. Дякую за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити