Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Анастасія СЕМЕНЕЦЬ

8 коментарів:

  1. Мені сподобалася ця стаття, адже автор вдало наголошує на важливості формування у дітей базових економічних знань через ігрову діяльність, взаємодію з батьками та знайомство з реальними життєвими ситуаціями. Мені імпонує підхід до використання казок, дидактичних ігор і мініпроєктів для розвитку економічного мислення дітей. Приклади ігор, таких як «Звідки прийшов хліб?» або «Друге життя побутових відходів», є практичним характером навчання, що допомагає дітям легко засвоювати навіть складні поняття.
    Матеріал структурований, насичений практичними порадами та прикладами, що робить його корисним для педагогів та батьків.

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім14/1/25

    Стаття цікава, дуже актуальна тема. Адже не секрет, що в наш час у багатьох сім'ях ( і це не поодинокі випадки!) побутує думка, що "гроші можуть ВСЕ!" . Автор розуміє, що формування фінансової грамотності дитини повинно проходити одночасно з закладенням у дитячі душі моральних цінностей. І в цей процес обов'язково повинні бути включені батьки, так як на даному етапі вони головні "фінансисти" і "банкіри" дитини. Дякую за корисні поради.

    ВідповістиВидалити
  3. Антоніна15/1/25

    Як педагог із сорокарічним стажем, я чудово розумію, як важливо в наш економічно і політично непростий час виростити дітей не просто споживачами, а й дати їм основи підприємницької діяльності, навчити спочатку заробляти гроші, знати їх справжню ціну , та при цьому не перетворити їх лише на спосіб наживи. Автор статті описує форми і методи формування економічної грамотності дітей дошкільного віку в доступній формі як для вихователів, так і для батьків. У практичних порадах пані Анастасії прослідковується чітка послідовність ненав'язливого введення дитини в складний світ грошових відносин, що мають формуватися у простих повсякденних справах, заняттях, іграх, казках, які сприяють закладенню у дитячі душі моральних принципів співжиття у суспільстві. Адже цим дітям доведеться відроджувати нашу державу. Дякую автору.

    ВідповістиВидалити
  4. Наталя Бабіч15/1/25

    У статті Анастасія Семенець висвітлила особливості організації освітньої роботи щодо формування фінансової грамотності в дітей дошкільного віку. Подано технології, методи, форми та ефективні засоби роботи з дітьми, які дадуть змогу поступово ввести дитину у світ економіки. Натхненного професійного зростання Вам, пані Анастасіє!

    ВідповістиВидалити
  5. Ольга15/1/25

    Дуже цікава та корисна стаття сьогодення. Згодна з автором статті, що економічне виховання, та і не тільки економічне, має починатися в сім'ї, але не усі батьки можуть і хочуть донести це дитині. Тому дуже слушна думка, що економічне виховання повинно мати місце у виховному процесі дошкільника.
    Пані Анастасія, дає дуже цікаве і зрозуміле пояснення, як на основі казки можна донести дитині економічні терміни. Наводить приклади дитячих художніх творів, в яких зустрічаються елементи економіки. Надає приклади зрозумілих питань, які можна ставити дитині.
    Зі статті зрозуміло, що вихователь працює, безпосередньо над цією темою з дітьми та залучає батьків.
    Тема розкрита у великому обсязі чітко, зрозуміло, цікаво, без зайвих слів.

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім17/1/25

    Автор даної статті доносить до свідомості,як закріпити вміння дітей класифікувати моральні ситуації з позитивними та негативними вчинками,вірно їх оцінювати,розвивати кмітливість,зосередженіть,виховувати доброзичливість,взаємодопомогу,ввічливість,бережливість,відповідальність,організованість.Дати уявлення дітям про те,що речі та предмети,які їх оточують,треба берегти та дбайливо ставитись до них.Спонукати дітей оволодівати елементарними навичками та правилами практичної діяльності в реальному житті.Дякую за цікаву та корисну статтю,бажаю натхнення ,творчих злетів!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже цікава й актуальна стаття. Анастасія дуже влучно висвітлила актуальність економічного виховання дітей дошкільного віку. Адже граючись в такі ігри як: «Що кому потрібно для роботи?», «Звідки прийшов хліб?», малюки отримують досвід, який буде їм вкрай необхідний у дорослому житті. Дуже важливо донести дітям, що багатство не завжди вимірюється грошима, тому що у світі є набагато цінніше: дружба, кохання, здоров'я, добро. Дякую автору за таку корисну статтю!

    ВідповістиВидалити
  8. Стаття цікава та корисна сьогодення.Анастасія дала дуже цікаве і зрозуміле пояснення, як можна формувати у дітей економічне мислення шляхом залучення дошкільнят в процес сюжетно-рольових, настільно-друкованих дидактичних ігор. В статті описує як педагогічно взаємодіяти з батьками, проводити просвітницьку роботу та активно залучати їх до процесу формування економічних знань. Дякую за цікаву та корисну статтю, бажаю натхнення.

    ВідповістиВидалити