Мені сподобалася ця стаття, адже автор вдало наголошує на важливості формування у дітей базових економічних знань через ігрову діяльність, взаємодію з батьками та знайомство з реальними життєвими ситуаціями. Мені імпонує підхід до використання казок, дидактичних ігор і мініпроєктів для розвитку економічного мислення дітей. Приклади ігор, таких як «Звідки прийшов хліб?» або «Друге життя побутових відходів», є практичним характером навчання, що допомагає дітям легко засвоювати навіть складні поняття. Матеріал структурований, насичений практичними порадами та прикладами, що робить його корисним для педагогів та батьків.
Стаття цікава, дуже актуальна тема. Адже не секрет, що в наш час у багатьох сім'ях ( і це не поодинокі випадки!) побутує думка, що "гроші можуть ВСЕ!" . Автор розуміє, що формування фінансової грамотності дитини повинно проходити одночасно з закладенням у дитячі душі моральних цінностей. І в цей процес обов'язково повинні бути включені батьки, так як на даному етапі вони головні "фінансисти" і "банкіри" дитини. Дякую за корисні поради.
Як педагог із сорокарічним стажем, я чудово розумію, як важливо в наш економічно і політично непростий час виростити дітей не просто споживачами, а й дати їм основи підприємницької діяльності, навчити спочатку заробляти гроші, знати їх справжню ціну , та при цьому не перетворити їх лише на спосіб наживи. Автор статті описує форми і методи формування економічної грамотності дітей дошкільного віку в доступній формі як для вихователів, так і для батьків. У практичних порадах пані Анастасії прослідковується чітка послідовність ненав'язливого введення дитини в складний світ грошових відносин, що мають формуватися у простих повсякденних справах, заняттях, іграх, казках, які сприяють закладенню у дитячі душі моральних принципів співжиття у суспільстві. Адже цим дітям доведеться відроджувати нашу державу. Дякую автору.
У статті Анастасія Семенець висвітлила особливості організації освітньої роботи щодо формування фінансової грамотності в дітей дошкільного віку. Подано технології, методи, форми та ефективні засоби роботи з дітьми, які дадуть змогу поступово ввести дитину у світ економіки. Натхненного професійного зростання Вам, пані Анастасіє!
Дуже цікава та корисна стаття сьогодення. Згодна з автором статті, що економічне виховання, та і не тільки економічне, має починатися в сім'ї, але не усі батьки можуть і хочуть донести це дитині. Тому дуже слушна думка, що економічне виховання повинно мати місце у виховному процесі дошкільника. Пані Анастасія, дає дуже цікаве і зрозуміле пояснення, як на основі казки можна донести дитині економічні терміни. Наводить приклади дитячих художніх творів, в яких зустрічаються елементи економіки. Надає приклади зрозумілих питань, які можна ставити дитині. Зі статті зрозуміло, що вихователь працює, безпосередньо над цією темою з дітьми та залучає батьків. Тема розкрита у великому обсязі чітко, зрозуміло, цікаво, без зайвих слів.
Автор даної статті доносить до свідомості,як закріпити вміння дітей класифікувати моральні ситуації з позитивними та негативними вчинками,вірно їх оцінювати,розвивати кмітливість,зосередженіть,виховувати доброзичливість,взаємодопомогу,ввічливість,бережливість,відповідальність,організованість.Дати уявлення дітям про те,що речі та предмети,які їх оточують,треба берегти та дбайливо ставитись до них.Спонукати дітей оволодівати елементарними навичками та правилами практичної діяльності в реальному житті.Дякую за цікаву та корисну статтю,бажаю натхнення ,творчих злетів!
Дуже цікава й актуальна стаття. Анастасія дуже влучно висвітлила актуальність економічного виховання дітей дошкільного віку. Адже граючись в такі ігри як: «Що кому потрібно для роботи?», «Звідки прийшов хліб?», малюки отримують досвід, який буде їм вкрай необхідний у дорослому житті. Дуже важливо донести дітям, що багатство не завжди вимірюється грошима, тому що у світі є набагато цінніше: дружба, кохання, здоров'я, добро. Дякую автору за таку корисну статтю!
Стаття цікава та корисна сьогодення.Анастасія дала дуже цікаве і зрозуміле пояснення, як можна формувати у дітей економічне мислення шляхом залучення дошкільнят в процес сюжетно-рольових, настільно-друкованих дидактичних ігор. В статті описує як педагогічно взаємодіяти з батьками, проводити просвітницьку роботу та активно залучати їх до процесу формування економічних знань. Дякую за цікаву та корисну статтю, бажаю натхнення.
Мені сподобалася ця стаття, адже автор вдало наголошує на важливості формування у дітей базових економічних знань через ігрову діяльність, взаємодію з батьками та знайомство з реальними життєвими ситуаціями. Мені імпонує підхід до використання казок, дидактичних ігор і мініпроєктів для розвитку економічного мислення дітей. Приклади ігор, таких як «Звідки прийшов хліб?» або «Друге життя побутових відходів», є практичним характером навчання, що допомагає дітям легко засвоювати навіть складні поняття.
ВідповістиВидалитиМатеріал структурований, насичений практичними порадами та прикладами, що робить його корисним для педагогів та батьків.
Стаття цікава, дуже актуальна тема. Адже не секрет, що в наш час у багатьох сім'ях ( і це не поодинокі випадки!) побутує думка, що "гроші можуть ВСЕ!" . Автор розуміє, що формування фінансової грамотності дитини повинно проходити одночасно з закладенням у дитячі душі моральних цінностей. І в цей процес обов'язково повинні бути включені батьки, так як на даному етапі вони головні "фінансисти" і "банкіри" дитини. Дякую за корисні поради.
ВідповістиВидалитиЯк педагог із сорокарічним стажем, я чудово розумію, як важливо в наш економічно і політично непростий час виростити дітей не просто споживачами, а й дати їм основи підприємницької діяльності, навчити спочатку заробляти гроші, знати їх справжню ціну , та при цьому не перетворити їх лише на спосіб наживи. Автор статті описує форми і методи формування економічної грамотності дітей дошкільного віку в доступній формі як для вихователів, так і для батьків. У практичних порадах пані Анастасії прослідковується чітка послідовність ненав'язливого введення дитини в складний світ грошових відносин, що мають формуватися у простих повсякденних справах, заняттях, іграх, казках, які сприяють закладенню у дитячі душі моральних принципів співжиття у суспільстві. Адже цим дітям доведеться відроджувати нашу державу. Дякую автору.
ВідповістиВидалитиУ статті Анастасія Семенець висвітлила особливості організації освітньої роботи щодо формування фінансової грамотності в дітей дошкільного віку. Подано технології, методи, форми та ефективні засоби роботи з дітьми, які дадуть змогу поступово ввести дитину у світ економіки. Натхненного професійного зростання Вам, пані Анастасіє!
ВідповістиВидалитиДуже цікава та корисна стаття сьогодення. Згодна з автором статті, що економічне виховання, та і не тільки економічне, має починатися в сім'ї, але не усі батьки можуть і хочуть донести це дитині. Тому дуже слушна думка, що економічне виховання повинно мати місце у виховному процесі дошкільника.
ВідповістиВидалитиПані Анастасія, дає дуже цікаве і зрозуміле пояснення, як на основі казки можна донести дитині економічні терміни. Наводить приклади дитячих художніх творів, в яких зустрічаються елементи економіки. Надає приклади зрозумілих питань, які можна ставити дитині.
Зі статті зрозуміло, що вихователь працює, безпосередньо над цією темою з дітьми та залучає батьків.
Тема розкрита у великому обсязі чітко, зрозуміло, цікаво, без зайвих слів.
Автор даної статті доносить до свідомості,як закріпити вміння дітей класифікувати моральні ситуації з позитивними та негативними вчинками,вірно їх оцінювати,розвивати кмітливість,зосередженіть,виховувати доброзичливість,взаємодопомогу,ввічливість,бережливість,відповідальність,організованість.Дати уявлення дітям про те,що речі та предмети,які їх оточують,треба берегти та дбайливо ставитись до них.Спонукати дітей оволодівати елементарними навичками та правилами практичної діяльності в реальному житті.Дякую за цікаву та корисну статтю,бажаю натхнення ,творчих злетів!
ВідповістиВидалитиДуже цікава й актуальна стаття. Анастасія дуже влучно висвітлила актуальність економічного виховання дітей дошкільного віку. Адже граючись в такі ігри як: «Що кому потрібно для роботи?», «Звідки прийшов хліб?», малюки отримують досвід, який буде їм вкрай необхідний у дорослому житті. Дуже важливо донести дітям, що багатство не завжди вимірюється грошима, тому що у світі є набагато цінніше: дружба, кохання, здоров'я, добро. Дякую автору за таку корисну статтю!
ВідповістиВидалитиСтаття цікава та корисна сьогодення.Анастасія дала дуже цікаве і зрозуміле пояснення, як можна формувати у дітей економічне мислення шляхом залучення дошкільнят в процес сюжетно-рольових, настільно-друкованих дидактичних ігор. В статті описує як педагогічно взаємодіяти з батьками, проводити просвітницьку роботу та активно залучати їх до процесу формування економічних знань. Дякую за цікаву та корисну статтю, бажаю натхнення.
ВідповістиВидалити