Актуальність впровадження компетентнісного підходу в музичній освітній діяльності найменших здобувачів освіти - безперечна, адже музика – один з найдієвіших засобів естетичного виховання дошкільнят. Пані Галина з’ясувала теоретичні, методичні та практичні засади впливу музичного мистецтва на формування особистості дитини дошкільного віку, а також визначила особливості сучасних підходів до музичної діяльності дошкільнят. Автором зазначено, що музика, музичне мистецтво, впливаючи на свідомість людини на емоційному рівні, може стати чи не найбільш дієвим і потужним засобом виховного впливу саме в період дошкільного дитинства. Натхненного професійного зростання Вам, пані Галино!
Музичне виховання є організованою складовою освітнього процесу в дитячому садку. Воно відграє важливу роль у гармонійному розвитку дитини. Залучення дитини до музики розпочинаємо вже з раннього віку й вводимо її у світ музичної культури поступово. У процесі музичного виховання діти ознайомлюються з різними музичними творами, набувають певні знання, виробляють уміння й навички слухання музики, співу, музично-ритмічних рухів. У дітей формується любов до музики, виробляються музичні здібності, зацікавлення до музичних творів. Стаття цікава та пізнавальна!!!!!!!!!!
Автор статті проаналізувала теоретичні й методичні аспекти процесу реалізації компетентнісного підходу на музичних заняттях. Розкрила цілі й завдання впровадження компетентнісного підходу в музичній освітній діяльності. Бажаю вам натхнення та процвітання!
Авторка статті дослідила і проаналізувала теоретичні та методичні основи впровадження компетентнісного підходу під час музичних занять. Охарактеризувала цілі та завдання застосування компетентнісного підходу в освітньому процесі, пов'язаному з музикою.
Актуальність впровадження компетентнісного підходу в музичній освітній діяльності найменших здобувачів освіти - безперечна, адже музика – один з найдієвіших засобів естетичного виховання дошкільнят.
ВідповістиВидалитиПані Галина з’ясувала теоретичні, методичні та практичні засади впливу музичного мистецтва на формування особистості дитини дошкільного віку, а також визначила особливості сучасних підходів до музичної діяльності дошкільнят.
Автором зазначено, що музика, музичне мистецтво, впливаючи на свідомість людини на емоційному рівні, може стати чи не найбільш дієвим і потужним засобом виховного впливу саме в період дошкільного дитинства. Натхненного професійного зростання Вам, пані Галино!
Музичне виховання є організованою складовою освітнього процесу в дитячому садку. Воно відграє важливу роль у гармонійному розвитку дитини. Залучення дитини до музики розпочинаємо вже з раннього віку й вводимо її у світ музичної культури поступово. У процесі музичного виховання діти ознайомлюються з різними музичними творами, набувають певні знання, виробляють уміння й навички слухання музики, співу, музично-ритмічних рухів. У дітей формується любов до музики, виробляються музичні здібності, зацікавлення до музичних творів. Стаття цікава та пізнавальна!!!!!!!!!!
ВідповістиВидалитиАвтор статті проаналізувала теоретичні й методичні аспекти процесу реалізації компетентнісного підходу на музичних заняттях. Розкрила цілі й завдання впровадження компетентнісного підходу в музичній освітній діяльності. Бажаю вам натхнення та процвітання!
ВідповістиВидалитиАвторка статті дослідила і проаналізувала теоретичні та методичні основи впровадження компетентнісного підходу під час музичних занять. Охарактеризувала цілі та завдання застосування компетентнісного підходу в освітньому процесі, пов'язаному з музикою.
ВідповістиВидалити