Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Людмила СІМОКОП

8 коментарів:

  1. Сучасні вимоги до компетентного вчителя передбачають не тільки знання методик та стратегій предмету викладання, уміння користуватися можливостями інтернет-ресурсів, володіти навичками медіаграмотності. Важливим є також знання ділової мови та елементарних правил діловодства. Матеріали сайту допоможуть легко зорієнтуватися у вирішенні цих питань. Дякую колезі за напрацьований матеріал.

    ВідповістиВидалити
  2. Ніна Берненко9/1/25

    Дякую Вам за доцільний і завжди необхідний в практиці роботи матеріал.

    ВідповістиВидалити
  3. Тетяна Горбунова10/1/25

    Ведення ділової документації - є важливим і відповідальним напрямом діяльності в закладі освіти, так як всі аспекти роботи мають бути правильно задокументованими у відповідності до чинного законодавства. На мою думку, дуже вдалою,
    цікавою і змістовно наповненою є створена Людмилою Сімокоп платформа, тому що надає адміністраціям та працівникам закладів освіти практичну допомогу з оптимізації робочих процесів та у вирішенні спірних питань з діловодства.

    ВідповістиВидалити
  4. Світлана ЦЕБА10/1/25

    Інформація висвітлена на даній платформі є актуальною та змістовною. Людмила Іванівна приділила значну увагу питанням організації сучасного діловодства, основам культури ділового писемного мовлення, сучасним вимогам складання документів різних видів. Цікавий та корисний практичний матеріал для роботи.

    ВідповістиВидалити
  5. Матеріали представлені колегою, присвячені можливості цифрового контенту для оптимізації діловодства в закладах освіти, є надзвичайно корисними та актуальними для сучасного освітнього середовища. Ця ініціатива є ефективним інструментом покращення розвитку культури ведення ділової документації та підвищення ефективності освітніх установ, що відповідає сучасним вимогам цифровізації. Вона стане цінним ресурсом для всіх, хто прагне вдосконалити свою професійну діяльність у сфері діловодства. Дякую за матеріали!

    ВідповістиВидалити
  6. Запропоновані колегою практичні матеріали, інструкції та поради щодо ділової документації, допоможуть уникнути помилок, швидко впорядкувати документи. Це значно полегшить робочий процес з питань ділової документації. Дякую за корисний матеріал

    ВідповістиВидалити
  7. Наталя Бабіч16/1/25

    Знання з організації та ведення документообігу завжди актуальні.
    Тож, платформа «Швидка допомога з діловодства» Людмили Сімокоп, допоможе опанувати навики документування управлінської інформації та засвоїти особливості організації роботи зі службовими документами.
    Разом з тим, удосконалить здатність використовувати знання, вміння та навички у сфері діловодства в процесі професійної діяльності; удосконалить вміння організовувати та здійснювати ефективну роботу з документацією.

    ВідповістиВидалити
  8. Щиро дякую за таку практичну та корисну ініціативу! Ваша платформа – це вагомий внесок у розвиток освітнього середовища. Інструменти для оптимізації робочих процесів і зменшення кількості помилок – це саме те, чого потребують сучасні заклади освіти. Окремо хочеться відзначити доступність матеріалів у цифровому форматі – це відкриває можливості для більшої кількості педагогічних і непедагогічних працівників долучитися до вдосконалення своєї роботи!

    ВідповістиВидалити