Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Руслана СТЕПАНЕНКО

8 коментарів:

  1. Анонім6/1/25

    Останнім часом ця тема мене приваблює все більше. В статті дуже змістовно і цікаво підібраний матеріал з цієї теми, а головне доступно. Дякую за статтю.

    ВідповістиВидалити
  2. Наталія Онуфрієва6/1/25

    Дуже актуальна і цікава тема. Мовленнєве порушення розвитку у дітей дошкільного віку дійсно потребує особливої нейрокорекції. Дякую Руслані Станіславовні за висвітлення цієї теми в такій доступній формі.

    ВідповістиВидалити
  3. Мовленнєвий розвиток дітей, турбує кожного педагога дошкільника.Це актуальна і важлива тема сьогодення.Дякую за цікаві

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім7/1/25

    Шановні колеги, щиро вдячна за відгуки та позитивні коментарі. Сподіваюсь матеріал стане у педагогічній діяльності корисним.

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім7/1/25

    Дуже корисний та пізнавальний матеріал, гарні практичні поради. Стаття цікава, корисна, як для педагогів, так і батьків. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  6. Валентина13/1/25

    Стаття змістовна та актуальна , в ній автор теоретично, спираючись на наукові дослідження розкрила важливість використання нейроігор для подолання мовленнєвих порушень у дошкільнят, вдало поєднала це з практичним матеріалом.

    ВідповістиВидалити
  7. Стаття добре структурована, що дозволяє читачеві легко орієнтуватися в матеріалі та глибше зрозуміти концепції нейроігор і їх значення для корекції мовлення. Їх використання у логокорекційній роботі є прогресивним методом, який інтегрує сучасні наукові відкриття про функціонування мозку з педагогічною практикою. Запропоновані вправи, такі як «Нейродоріжка», «Лабіринт», «Букви на пальцях» та «Зірви яблука», є конкретними, цікавими й доступними для використання педагогами у роботі з дітьми. І, взагалі, питання подолання мовленнєвих порушень у дошкільників, особливо за допомогою сучасних технологій, є важливим у контексті зростання кількості дітей із мовленнєвими проблемами. Ігровий підхід, описаний у статті, не лише ефективний, але й привабливий для дітей, що стимулює їх до активної участі в корекційних заняттях.




    ВідповістиВидалити
  8. IRYNA MATVIEICHENKO20/1/25

    Стаття висвітлює актуальну тему впровадження інноваційних підходів у корекційну педагогіку. Автор ґрунтовно обґрунтовє ефективність нейроігор для розвитку мовленнєвих навичок, акцентуючи увагу на інтеграції ігрових та нейропсихологічних методик. Матеріал є цінним для фахівців дошкільної освіти, адже пропонує практичні інструменти для роботи з дітьми.

    ВідповістиВидалити