Стаття підкреслює важливість комплексного підходу до підготовки педагогів та слугує мотивацією до подальших досліджень у цій сфері. Дякую за цікавий та змістовний матеріал!
Питання ментального здоров’я в сучасних умовах життя , як ніколи актуальне! Саме тому здоров’язберігаючі технології необхідні для формування, збереження та зміцнення здоров’я дітей та педагогів. Створення довірливих відносин, сприятливих умов для виховання і навчання дитини в садочку (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання); забезпечення оптимальної організації освітнього процесу , повноцінного та раціонально організованого рухового режиму забезпечать високий рівень реального психологічного здоров’я та нададуть можливість дітям засвоїти базові знання, уміння і навички.
У статті Ольги Герман підкреслено, що здоров’язбережувальна компетентність є важливою складовою професійної культури сучасного педагога. Педагоги мають вміти слідкувати, як за власним фізичним і психічним станом, так і за тим, як почуваються вихованці; Дякую за актуальність теми, ментальне здоров'я в сучасних умовах.
Стаття висвітлює надзвичайно важливу і актуальну тему – роль педагогічної психологічної компетентності у збереженні психічного здоров’я учасників освітнього процесу. Ольга Герман вдало розкриває концепцію здоров'язбережувальних компетенцій педагога, наголошуючи на важливості гармонійного поєднання фізичного, психічного та соціального благополуччя.
Дякую автору за цікавий та змістовний матеріал. Організація навчально-виховного процесу під час воєнного стану в Україні, просто неможлива без психологічної компетентності та ресурсності педагога.
Ольга Сергіївна в статті висвітлює важливу тему, щодо збереження здоров’я учасників навчально-виховного процесу, як одним із важливих завдань дошкільної освіти. Підвищення цінності власного здоров’я у педагогів та здоров’я вихованців, формування здоров’язберігаючих компетенцій. Дякую за цікавий та змістовний матеріал.
Ця стаття знайшла відгук у моєму серці, оскільки я сама працюю в освіті. Дійсно, психологічний клімат у колективі має вирішальне значення для успішного навчання. Я помітила, що педагоги, які вміють створити атмосферу довіри і розуміння, досягають значно кращих результатів. Стаття підтверджує мою інтуїцію і мотивує до подальшого саморозвитку в цьому напрямку.
Дякую за актуальний матеріал! Здоров'язберігаючі компетентності педагогів, які ви так детально описали, є основою не лише для формування гармонійного розвитку дітей, а й для зміцнення суспільства в цілому. Особливо цінним є те, що ви робите акцент на інтеграції фізичного, психічного, соціального та духовного здоров'я в процес виховання. Адже саме ці компоненти становлять фундамент для повноцінного та гармонійного розвитку. Цей підхід має стати основою системи роботи освітнього закладу, адже тільки в сприятливих умовах можна виховати впевнених, здорових та соціально активних громадян! Дякую за увагу до теми зміцнення ментального здоров"я!
Автор справедливо акцентує увагу на тому, що здатність педагога до ефективного управління власними психологічними ресурсами є основою для формування здорового освітнього середовища. Значення здоров’язберігаючих компетентностей у структурі професійної культури педагога не викликає сумнівів, адже педагог є прикладом для наслідування дітьми, і його поведінка суттєво впливає на розвиток у дітей культури здоров’я. Особливо важливими є практичні аспекти статті, зокрема рекомендації щодо розвитку життєвих навичок, які сприяють фізичному, соціальному та психічному здоров’ю. Розділення здоров’язберігаючих компетенцій на когнітивний, особистісний та діяльнісний компоненти дозволяє чітко зрозуміти, як саме педагог може працювати над збереженням власного здоров’я та підтримувати ментальне здоров’я своїх вихованців. Водночас важливою є теза про значення емоційного інтелекту педагога, який має допомогти йому не лише ідентифікувати негативні зміни в емоційному стані учасників освітнього процесу, а й оперативно й адекватно на них реагувати. Це особливо актуально в сучасних умовах, коли рівень тривожності серед дітей постійно зростає.
Ольга Сергіївна слушно зазначила,що кожен педагог повинен усвідомлювати особисту відповідальності за створення умов, які дають змогу «не нашкодити» фізичному та психічному здоров"ю на реалізацію методів і засобів навчання відповідно до фізіолого-психологічних принципів збереження здоров’я з реалізацією їх на більш якісному рівню. Ставлення до свого ментального здоров’я як цінності педагогом і розвиток здоров’язберігаючих компетентностей педагога забезпечує високий рівень реального здоров’я, озброює необхідним багажем знань, умінь і навичок, необхідних для реалізації здорового способу життя та відповідно виховання в дітей високої культури здоров’я. Дякую за статтю
Автор статті вміло і обгрунтовано розкрила тему психологічної компетентності педагога. Підкреслила, що здоров'язбережувальна компетентність є важливою складовою професійної культури сучасного педагога, тобто повинні вміти слідкувати за своїм власним фізичним і психічним станом. Дякую за цікавий матеріал.
Ольга Сергіївна доступно розкрила тему статті. Адже дійсно ментальне та фізичне здоров’я є обов’язковими умовами для повноцінного розвитку дитини. Зараз надзвичайно важливо розвивати соціоемоційні навички дошкільнят, тобто розуміння власних емоцій та інших людей, навички домовлятися, відстоювати власні кордони, долати стрес тощо. "Батьки найчастіше звертають увагу на фізичні потреби дитини, а вже потім – психологічні. Але щоб дитина була спокійна, відчувала менше стресу та могла навчатись, їй потрібен розвинений соціоемоційний інтелект. Коли дитина підросте, фундамент з ментального здоров’я допоможе їй долати складніші ситуації, почуватися впевненіше, допускати менше помилок", – каже психологиня закладу дошкільної освіти № 4 "Казочка" у Ніжині Оксана Федько.
Дякую за змістовну, гарну статтю! Ольга Сергіївна показала на скільки важлива психологічна компетентність педагогів у професійній діяльності. Підкреслено, що здоров’язбережувальна компетентність є важливою складовою професійної культури сучасного педагога. В статті показано, що на сьогодні одним з пріоритетних напрямів державної політики в галузі освіти в сучасних умовах є збереження і зміцнення здоров'я вихованців.
Стаття підкреслює важливість комплексного підходу до підготовки педагогів та слугує мотивацією до подальших досліджень у цій сфері. Дякую за цікавий та змістовний матеріал!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиПитання ментального здоров’я в сучасних умовах життя , як ніколи актуальне! Саме тому здоров’язберігаючі технології необхідні для формування, збереження та зміцнення здоров’я дітей та педагогів. Створення довірливих відносин, сприятливих умов для виховання і навчання дитини в садочку (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання); забезпечення оптимальної організації освітнього процесу , повноцінного та раціонально організованого рухового режиму забезпечать високий рівень реального психологічного здоров’я та нададуть можливість дітям засвоїти базові знання, уміння і навички.
ВідповістиВидалитиУ статті Ольги Герман підкреслено, що здоров’язбережувальна компетентність є важливою складовою професійної культури сучасного педагога. Педагоги мають вміти слідкувати, як за власним фізичним і психічним станом, так і за тим, як почуваються вихованці; Дякую за актуальність теми, ментальне здоров'я в сучасних умовах.
ВідповістиВидалитиСтаття висвітлює надзвичайно важливу і актуальну тему – роль педагогічної психологічної компетентності у збереженні психічного здоров’я учасників освітнього процесу. Ольга Герман вдало розкриває концепцію здоров'язбережувальних компетенцій педагога, наголошуючи на важливості гармонійного поєднання фізичного, психічного та соціального благополуччя.
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікавий та змістовний матеріал. Організація навчально-виховного процесу під час воєнного стану в Україні, просто неможлива без психологічної компетентності та ресурсності педагога.
ВідповістиВидалитиОльга Сергіївна в статті висвітлює важливу тему, щодо збереження здоров’я учасників навчально-виховного процесу, як одним із важливих завдань дошкільної освіти. Підвищення цінності власного здоров’я у педагогів та здоров’я вихованців, формування здоров’язберігаючих компетенцій. Дякую за цікавий та змістовний матеріал.
ВідповістиВидалитиЦя стаття знайшла відгук у моєму серці, оскільки я сама працюю в освіті. Дійсно, психологічний клімат у колективі має вирішальне значення для успішного навчання. Я помітила, що педагоги, які вміють створити атмосферу довіри і розуміння, досягають значно кращих результатів. Стаття підтверджує мою інтуїцію і мотивує до подальшого саморозвитку в цьому напрямку.
ВідповістиВидалитиДякую за актуальний матеріал! Здоров'язберігаючі компетентності педагогів, які ви так детально описали, є основою не лише для формування гармонійного розвитку дітей, а й для зміцнення суспільства в цілому. Особливо цінним є те, що ви робите акцент на інтеграції фізичного, психічного, соціального та духовного здоров'я в процес виховання. Адже саме ці компоненти становлять фундамент для повноцінного та гармонійного розвитку. Цей підхід має стати основою системи роботи освітнього закладу, адже тільки в сприятливих умовах можна виховати впевнених, здорових та соціально активних громадян! Дякую за увагу до теми зміцнення ментального здоров"я!
ВідповістиВидалитиАвтор справедливо акцентує увагу на тому, що здатність педагога до ефективного управління власними психологічними ресурсами є основою для формування здорового освітнього середовища. Значення здоров’язберігаючих компетентностей у структурі професійної культури педагога не викликає сумнівів, адже педагог є прикладом для наслідування дітьми, і його поведінка суттєво впливає на розвиток у дітей культури здоров’я.
ВідповістиВидалитиОсобливо важливими є практичні аспекти статті, зокрема рекомендації щодо розвитку життєвих навичок, які сприяють фізичному, соціальному та психічному здоров’ю. Розділення здоров’язберігаючих компетенцій на когнітивний, особистісний та діяльнісний компоненти дозволяє чітко зрозуміти, як саме педагог може працювати над збереженням власного здоров’я та підтримувати ментальне здоров’я своїх вихованців.
Водночас важливою є теза про значення емоційного інтелекту педагога, який має допомогти йому не лише ідентифікувати негативні зміни в емоційному стані учасників освітнього процесу, а й оперативно й адекватно на них реагувати. Це особливо актуально в сучасних умовах, коли рівень тривожності серед дітей постійно зростає.
Ольга Сергіївна слушно зазначила,що кожен педагог повинен усвідомлювати особисту відповідальності за створення умов, які дають змогу «не нашкодити» фізичному та психічному здоров"ю на реалізацію методів і засобів навчання відповідно до фізіолого-психологічних принципів збереження здоров’я з реалізацією їх на більш якісному рівню. Ставлення до свого ментального здоров’я як цінності педагогом і розвиток здоров’язберігаючих компетентностей педагога забезпечує високий рівень реального здоров’я, озброює необхідним багажем знань, умінь і навичок, необхідних для реалізації здорового способу життя та відповідно виховання в дітей високої культури здоров’я. Дякую за статтю
ВідповістиВидалитиАвтор статті вміло і обгрунтовано розкрила тему психологічної компетентності педагога. Підкреслила, що здоров'язбережувальна компетентність є важливою складовою професійної культури сучасного педагога, тобто повинні вміти слідкувати за своїм власним фізичним і психічним станом. Дякую за цікавий матеріал.
ВідповістиВидалитиОльга Сергіївна доступно розкрила тему статті. Адже дійсно ментальне та фізичне здоров’я є обов’язковими умовами для повноцінного розвитку дитини.
ВідповістиВидалитиЗараз надзвичайно важливо розвивати соціоемоційні навички дошкільнят, тобто розуміння власних емоцій та інших людей, навички домовлятися, відстоювати власні кордони, долати стрес тощо.
"Батьки найчастіше звертають увагу на фізичні потреби дитини, а вже потім – психологічні. Але щоб дитина була спокійна, відчувала менше стресу та могла навчатись, їй потрібен розвинений соціоемоційний інтелект. Коли дитина підросте, фундамент з ментального здоров’я допоможе їй долати складніші ситуації, почуватися впевненіше, допускати менше помилок", – каже психологиня закладу дошкільної освіти № 4 "Казочка" у Ніжині Оксана Федько.
Дякую за змістовну, гарну статтю! Ольга Сергіївна показала на скільки важлива психологічна компетентність педагогів у професійній діяльності. Підкреслено, що здоров’язбережувальна компетентність є важливою складовою професійної культури сучасного педагога. В статті показано, що на сьогодні одним з пріоритетних напрямів державної політики в галузі освіти в сучасних умовах є збереження і зміцнення здоров'я вихованців.
ВідповістиВидалити