Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Тамара ВАСИЛЬЄВА

5 коментарів:

  1. Компетентнісний підхід спрямований на формування в учнів не лише знань, але й умінь, навичок та цінностей, необхідних для успішної адаптації до сучасного життя. Автор статті докладно розглянув роль вчителя при використанні даного підходу в освітньому процесі, звернувши увагу на моделювання уроку, щоб зробити його максимально цікавим та захоплюючим. Дякую, гарні ідеї!

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім7/1/25

    Дякую за цікаві ідеї щодо використання компетентнісного підходу,який допомагає зробити навчальний процес більш осмисленим і спрямованим на підготовку учнів до викликів сучасного світу.

    ВідповістиВидалити
  3. Владислав Товт9/1/25

    Матеріал статті є практичним і легко адаптується до різних предметів, що робить її корисною для широкого кола педагогів. Акцент на активну участь учнів у навчальному процесі, міждисциплінарний підхід і розвиток життєвих навичок робить статтю актуальною та натхненною для реалізації ідей НУШ.

    ВідповістиВидалити
  4. Підтримую позицію пані Тамари: компетентнісний підхід є ключовим компонентом сучасної освіти, спрямованим на формування практичних навичок, критичного мислення та здатності до адаптації в сучасному світі. Уроки, побудовані на цьому підході, забезпечують учням можливість активно засвоювати знання, інтегрувати їх та застосовувати у реальному житті.

    ВідповістиВидалити
  5. Висвітлена інформація цікава й актуальна. Авторкою висвітлюється надзвичайно важливий аспект сучасної освіти – компетентнісний підхід, що лежить в основі Нової української школи. Цінним є практичний аспект, який спрямований на навчання, розвиток критичного мислення. Водночас не можна лишити без уваги виклики, з якими стикаються педагоги під час впровадження компетентнісного підходу. Наприклад, не завжди є можливість повністю врахувати індивідуальні потреби учнів через обмежені ресурси чи великий обсяг класів. Важливим є й питання підвищення кваліфікації вчителів для адаптації до нових ролей фасилітаторів. Дуже влучно окреслена роль учителя як фасилітатора, що стимулює ініціативність і самостійність школярів. Пані Тамара поділилася цінним джерелом для колег, які впроваджують інноваційні методики у своїй роботі.

    ВідповістиВидалити