На жаль, війна спричинила значні втрати в освіті. Але завдяки індивідуальному підходу, сучасним технологіям та різноманітним формам навчання ми зможемо компенсувати втрачені знання та навички наших учнів. Авторка наводить кілька цікавих прийомів роботи, використання інтерактивних сервісів, які можна використати не тільки на уроках математики. Дякую за корисну інформацію! Забрала в скарбничку!
Стаття "Наздоганяємо математику: шляхи подолання освітніх втрат в НУШ" розкриває одну з найбільших проблем сучасної освіти в Україні – подолання освітніх втрат, зокрема в галузі математики. Особливу увагу автор надає практичним рекомендаціям та надає конкретні інструменти для її рішення. Загалом, матеріал є корисним для педагогів, які працюють в системі НУШ, а також для адміністрацій закладів освіти.
На жаль, війна спричинила значні втрати в освіті. Але завдяки індивідуальному підходу, сучасним технологіям та різноманітним формам навчання ми зможемо компенсувати втрачені знання та навички наших учнів. Авторка наводить кілька цікавих прийомів роботи, використання інтерактивних сервісів, які можна використати не тільки на уроках математики. Дякую за корисну інформацію! Забрала в скарбничку!
ВідповістиВидалитиСтаття "Наздоганяємо математику: шляхи подолання освітніх втрат в НУШ" розкриває одну з найбільших проблем сучасної освіти в Україні – подолання освітніх втрат, зокрема в галузі математики. Особливу увагу автор надає практичним рекомендаціям та надає конкретні інструменти для її рішення. Загалом, матеріал є корисним для педагогів, які працюють в системі НУШ, а також для адміністрацій закладів освіти.
ВідповістиВидалити