Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Катерина БУДНИК

3 коментарі:

  1. Людмила Ткаченко9/1/25

    Автор статті приділив увагу інтеграції ігрових форм навчання у логопедичні заняття, що сприяють розвитку слухової уваги, фонематичного сприймання та артикуляційного апарату. У статті наведено практичні приклади з логопедичної роботи, зокрема використання ігор спрямованих на активізацію пізнавальної діяльності дітей, розвиток їхньої мовленнєвої активності, а також корекцію мовленнєвих недоліків.

    ВідповістиВидалити
  2. Наталія Жеребцова10/1/25

    У логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку широко використовуються інноваційні методи та прийоми. Саме це, висвітлює у своїй статті, автор вчитель-логопед Катерина Будник. Вона велику увагу приділяє використанню ігрових форм, які дійсно, є дієвими у роботі з дошкільниками. Важливим є те, що у цій статті висвітлена роль індивідуальної роботи з дітьми та взаємодія з іншими учасниками освітнього процесу.
    Дякую за цікавий матеріал. Раджу ознайомитись молодим спеціалістам.

    ВідповістиВидалити
  3. Тетяна Федорченко14/1/25

    Пані Катерино, ваша стаття надає глибоке розуміння важливості логопедичної роботи в дошкільній освіті, підкреслюючи не тільки інноваційні методи, але й їх практичну значущість для розвитку мовлення у дітей з порушеннями. Підхід, який інтегрує ігрові форми навчання, є надзвичайно ефективним, адже сприяє розвитку мовленнєвих навичок, одночасно створюючи емоційно комфортне середовище для дітей. Важливість співпраці з батьками та педагогами, а також використання новітніх технологій, які дозволяють індивідуалізувати процес, додатково підвищують ефективність роботи з дітьми. Стаття чудово відображає роль логопеда у формуванні гармонійної особистості, що здатна до самовираження та комунікації в суспільстві.

    ВідповістиВидалити