Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Ірина МАЩЕНКО

10 коментарів:

  1. Наталя Бабіч8/1/25

    Пані Ірина в своїй роботі визначає логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку, як процес якісних змін у різних видах діяльності дитини-дошкільника, що відбувається внаслідок формування математичних умінь і пов'язаних з ними логічних операцій. Автор окреслює можливості ефективного провадження педагогом логіко-математичної діяльності через організацію ігрових активностей, використання індивідуальних технік, взаємодію з батьками, які сприяють послідовному, ефективному логіко-математичному розвитку особистості на сучасному етапі дошкільного дитинства. Натхненної праці, Вам. пані Ірино.

    ВідповістиВидалити
  2. Олена12/1/25

    Дякую, Вам пані Ірино, за цікаву та пізнавальну статтю. У своїй роботі Ви показали цікаві методи роботи з використаеея логіко-математичного розвитку.

    ВідповістиВидалити
  3. Олена Аксой14/1/25

    Дякую автору за цікаву та змістовну статтю, тема якої є актуальною на сьогоднішний день. Адже робота з розвитку логіко-математичних умінь у дітей дошкільного віку полягає у створенні відповідних умов для формування пізнавальної діяльності в дошкільника. Дорослий повинен до­помогти дитині розкрити свій потенціал, навчити її самостійно пізнавати світ. Тут важливо не згая­ти час, відведений дитині природою на інтен­сивний розвиток. Для розвитку дитини потрібно використовувати сучасні підходи до логіки - математичного розвитку, за допомогою них дитина швидко запам'ятовує та засвоює той чи інший матеріал.

    ВідповістиВидалити
  4. Людмила Ткаченко16/1/25

    Актуальна та корисна стаття! Важливо, що акцент робиться не тільки на знаннях, але й на розвитку мислення, умінні аналізувати та розв'язати проблеми.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую пані Ірині за розкриття дуже актульного в сьогоденні питання.Логко-математичний розвиток є важливим та фундаментальним в процесі розвитку особистості. Педагогу потрібно вміло підбирати матеріали для всебічного розвитку особистості дитини.Індивільний підхід в логіко-математичному розвитку є дуже важливим,саме тому я дякую пані Ірині,за підбір матеріалу та роз'яснення з цього питання.Він стане в нагоді багатьом педагогам. Творчих успіхів та професійного зростання.

    ВідповістиВидалити
  6. Елена Горинова19/1/25

    В статті розглянуто сучасні методи для розвитку логіко математичних здібностей дітей дошкільного віку. Цікавий та змістовний матеріал, який обов'язково використаю в своїй роботі.Творчих успіхів та кар'єрного зростання вам Ірина.

    ВідповістиВидалити
  7. Авторка глибоко розкрила сучасні підходи до логіко-математичного розвитку дошкільників, акцентуючи увагу на важливості ігор, інтерактивних методів і індивідуалізації навчання. Матеріал стане в нагоді педагогам і батькам, які прагнуть розвивати математичні здібності у дітей цікавим і доступним способом.

    ВідповістиВидалити
  8. Математичні знання – це необхідність, яку диктує нам наукова революція сьогодення. І розпочинати їх отримувати ми маємо ще з дошкілля. Саме тому, тема статті дуже актуальна. Автор розкрив нам, які підходи та інновації варто використовувати в роботі з дошкільниками. Дякую за змістовний виклад інформації

    ВідповістиВидалити
  9. У своїй статті пані Ірина підкреслює важливість розвитку аналітичних здібностей дітей та стимулювання їх до самостійного пошуку шляхів вирішення проблемних ситуацій та розв'язування задач. Авторка наголошує на індивідуалізації логіко-математичного навчання та демонструє, як саме створити умови для того, щоб кожна дитина змогла оволодіти загальними уміннями мислення, такими як аналіз, порівняння, класифікація. Адже ці навички є необхідними для розвитку інтелектуальних здібностей людини в різних сферах діяльності й повсякденному житті. Дякую за актуальність теми!

    ВідповістиВидалити
  10. В умовах сьогодення питання формування пізнавальної активності та математичних компетентностей було і залишається актуальним для дошкільної освіти. Робота з розвитку логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку полягає у створенні відповідних умов для формування пізнавальної діяльності в дошкільника. Педагогам потрібно допомогти дітям розкрити свій потенціал, навчити їх самостійно пізнавати світ, логічно мислити, аналізувати та розв’язувати проблеми. Тут важливо не згаяти час відведений дитині природою на інтенсивний розвиток.
    Дякую пані Ірині за змістовну та цікаву статтю. Бажаю успіхів в роботі!

    ВідповістиВидалити