Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Світлана ПАХОМОВА, Світлана КОЛЯДА

5 коментарів:

  1. Сергеєва Вікторія6/1/25


    Ця стаття викликала в мене відчуття гордості за те, що освітні заклади України активно впроваджують сучасні підходи до забезпечення якості освіти. Особливо надихає використання інформаційно-аналітичної системи EvaluEd, яка дозволяє поєднувати технологічні інструменти з педагогічними практиками. Це говорить про прагнення освітян крокувати в ногу із часом.

    Окремо хочу відзначити те, як продумано залучаються всі учасники освітнього процесу. Це додає впевненості, що голос кожного почутий, а проблеми не залишаються поза увагою.

    ВідповістиВидалити
  2. Катерина Грушевська7/1/25

    На мою думку, стаття є цінним доробком для наукової спільноти та практиків освіти. Автори справедливо зазначає про необхідність подальшого розвитку системи оцінювання, зокрема, у напрямку формування в учнів відповідальності за результати навчання та навичок самооцінювання. Це є актуальним завданням для сучасної освіти, оскільки саме ці компетентності допоможуть учням успішно адаптуватися до викликів сучасного світу.

    ВідповістиВидалити
  3. Згодна з думкою щодо необхідності поступового розвитку системи оцінювання та формування у учнів відповідальності за результати навчання. Педагогічний колектив закладу має чудовий досвід творчого використання інформаційно - аналітичної системи EvaluEd. Педагогічний колектив навчального закладу має потужний досвід творчого впровадження концепцій НУШ та визначає подальші плани. Це надихає.

    ВідповістиВидалити
  4. Стаття виявилася надзвичайно корисною та інформативною. Автори глибоко розкривають тему самооцінювання як інструменту для підвищення якості освіти та вдосконалення управлінських процесів. Особливо цінними були практичні рекомендації та приклади реалізації таких підходів у контексті НУШ. Матеріал легко сприймається й може бути корисним як для освітян, так і для керівників закладів освіти. Дякую авторам за глибокий та всебічний аналіз актуального питання.

    ВідповістиВидалити
  5. Матеріали, представлені в статті, дають глибокий аналіз методичних і практичних аспектів процесу самооцінювання освітніх та управлінських процесів через використання сучасної інформаційно-аналітичної системи EvaluEd, яка не лише допомагає оцінити якість освітніх процесів, але й забезпечує основу для стратегічного планування та подальшого розвитку закладу. Погоджуюсь з авторами, що використання EvaluEd для самооцінки відкриває нові можливості для підвищення рівня управлінської ефективності та розвитку освітнього середовища в контексті змін, які відбуваються в Україні в рамках НУШ.

    ВідповістиВидалити