Запропонована автором модель національно-патріотичного виховання на основі комунікативно-діяльнісного підходу дає вихователям можливість будувати свою роботу відповідно до вимог освітнього процесу, робить її більш прогнозованою, чіткою структурно зрозумілою, дає змогу бачити й коригувати стратегію індивідуального розвитку кожної дитини. Пані Ольга окреслила практичні шляхи для формування й розвитку почуття патріотизму, що передбачає активний крок любові до родини, рідного краю, свого народу, його звичаїв і традицій, повагу до національних традицій, людей праці, усвідомлення зв'язку власної долі з долею Батьківщини. Натхненного професійного зростання Вам, пані Олю!
Авторка статті розкрила актуальність патріотичного виховання дітей дошкільного віку ,що вимагає пошуку ефективних методів його реалізації. У статті розглядається діяльнісний підхід як засіб формування патріотизму. Акцентується увага на важливості активної участі дітей у різних видах діяльності, через які вони пізнають культуру, традиції своєї країни та розвивають позитивні патріотичні почуття. Описано основні принципи підходу: активність, інтерактивність, проблемне навчання та індивідуалізація. Підкреслюється, що патріотизм формується через емоційно насичену діяльність, яка стимулює інтерес до Батьківщини, сприяє розвитку соціальних навичок та громадянської свідомості.
Запропонована автором модель національно-патріотичного виховання на основі комунікативно-діяльнісного підходу дає вихователям можливість будувати свою роботу відповідно до вимог освітнього процесу, робить її більш прогнозованою, чіткою структурно зрозумілою, дає змогу бачити й коригувати стратегію індивідуального розвитку кожної дитини.
ВідповістиВидалитиПані Ольга окреслила практичні шляхи для формування й розвитку почуття патріотизму, що передбачає активний крок любові до родини, рідного краю, свого народу, його звичаїв і традицій, повагу до національних традицій, людей праці, усвідомлення зв'язку власної долі з долею Батьківщини.
Натхненного професійного зростання Вам, пані Олю!
Авторка статті розкрила актуальність патріотичного виховання дітей дошкільного віку ,що вимагає пошуку ефективних методів його реалізації. У статті розглядається діяльнісний підхід як засіб формування патріотизму. Акцентується увага на важливості активної участі дітей у різних видах діяльності, через які вони пізнають культуру, традиції своєї країни та розвивають позитивні патріотичні почуття. Описано основні принципи підходу: активність, інтерактивність, проблемне навчання та індивідуалізація. Підкреслюється, що патріотизм формується через емоційно насичену діяльність, яка стимулює інтерес до Батьківщини, сприяє розвитку соціальних навичок та громадянської свідомості.
ВідповістиВидалити