Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Олена КАЛАШНІКОВА

3 коментарі:

  1. Тетяна Горбунова13/1/25

    Стаття Олени Калашнікової пропонує актуальне та комплексне дослідження проблеми освітніх втрат у музичній освіті, що набуває особливого значення в умовах сучасних викликів, таких як пандемія та військові дії. Авторка вдало акцентує увагу на багатогранності музичного мистецтва, яке не лише сприяє розвитку художніх здібностей, але й інтегрує знання з інших дисциплін, таких як математика, література та природознавство. На мою думку, цей міждисциплінарний підхід є важливим аспектом статті, адже дозволяє долати освітні втрати комплексно. Особливо цінною є пропозиція застосування активних методів навчання, таких як музичні ігри, проєкти, інтерактивні завдання, а також використання цифрових технологій (мультимедійні презентації, інтерактивні дошки, музичні програми). Це робить навчання сучасним, інтерактивним і цікавим для учнів, навіть у складних умовах дистанційного чи змішаного навчання.

    ВідповістиВидалити
  2. Тетяна Федорченко14/1/25

    Стаття акцентує на актуальній проблемі подолання освітніх втрат у період після пандемії та в умовах військових дій, що робить її цінним джерелом для освітян, особливо вчителів музичного мистецтва. Пані Олена пропонує практичні рекомендації, які можуть бути легко адаптовані до різних шкільних реалій. А от використання технологій та інтерактивних методів заслуговує на увагу у методичному сенсі для порад вчителям мистецтва як приклад конкретних інструментів і платформ, які вже успішно використовуються.

    ВідповістиВидалити
  3. Прекрасні матеріали, що містять креативний та інноваційний підхід до предмету

    ВідповістиВидалити