Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Маріана ЧУЙКО

10 коментарів:

  1. Людмила Ткаченко6/1/25

    У статті досліджено проблему «освітніх втрат» в умовах воєнного стану в ЗДО, проаналізовано їх причини та запропоновано ключові стратегії подолання освітніх втрат

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім7/1/25

    Тетяна.
    Продовження освітнього процесу в умовах військового стану, пандемії стало для педагогів важливою місією.Попри складні умови, важливо підтримувати дітей.Марина Анатоліївна висвітлила заходи подолання навчальних втрат у своїй статті.
    Дякуємо ,бажаємо успіхів!

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім7/1/25

    Лариса Зазимко
    Стаття є корисною.
    Мар'яна Анатоліївна чітко висвітила проблему освітніх втрат,серед них : здоров'я, війна,пандемія.А подолання освітніх втрат це системний процес.
    Дуже дякую. Бажаю успіхів !

    ВідповістиВидалити
  4. Моніторинг, розроблення та впровадження механізмів компенсації освітніх втрат зараз є одним із пріоритетних напрямів в освіті. Педагоги докладають багато сил, знань, любові до дітей та професії для повноцінного навчання та виховання підростаючого покоління. Дякую за статтю та актуальну тему!

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім15/1/25

    Ольга Пидорич.
    Враховуючи велику любов до дітей та наполегливу працю педагога, Чуйко М.А. вдалося влучно висвітлити питання "освітніх втрат" у закладі дошкільної освіти та показати шляхи подолання цих втрат. Адже в країні більше розглядаються "освітні втрати" дітей та молоді в умовах воєнного стану зазвичай не звертають достатньої уваги на втрати в дошкільній освіті, які є підгрунтям усіх подальших "освітніх втрат". Бажаю Маріані Анатоліївні успіхів у подальшій праці.

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім15/1/25

    Лариса Голобородько. Марина Анатоліївна змістовно та чітко описала проблему освітніх втрат, та шляхи їх подолання. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  7. Педагог описав в статті освітні втрати в ЗДО. Освітні втрати- серйозна проблема, яка може мати довготривалі наслідки для розвитку дитини. Важливо пам'ятати, що подолання освітніх втрати- це тривалий процес, який потребує спільних зусиль всіх учасників освітнього процесу. Дякую педагогу.

    ВідповістиВидалити
  8. Наталя Бабіч17/1/25

    Тема є актуальною. Подолання освітніх втрат у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану вимагає комплексного та системного підходу. Зокрема, потребує докладних дій та співпраці всіх учасників освітнього процесу, спрямованих на створення безпечного та підтримуючого середовища для малюків та забезпечення якісної дошкільної освіти в умовах викликів, які виникають внаслідок повномасштабного вторгнення.
    Вирішення проблеми подолання усталених освітніх втрат у дошкільному віці є важливим для сьогодення і майбутнього України. Тож, дбаємо і надолужуємо!

    ВідповістиВидалити
  9. Анонім17/1/25

    Антоніна.
    Дякую Марині Анатолівні за цікаву та змістовну статтю, яка є дуже актуальною в ці непрості часи воєнного стану. Була проведена велика робота по дослідженню причин, наслідків та шляхів подолання освітніх втрат у роботі дошкільного закладу. Марина Анатоліївна - професійний педагог, яка дуже уважно відноситься до проблем та запитів дітей . Її люблять та поважають батьки, діти, колеги по роботі. Бажаю їй творчих успіхів , наснаги у роботі.

    ВідповістиВидалити
  10. Галина Тедеєва20/1/25

    Педагог у своїй статті висвітлила тему подолання освітніх втрат у дошкільній освіті під час воєнного стану, яка потребує комплексного підходу та співпраці всіх учасників освітнього процесу. Основний акцент – це створення безпечного середовища та забезпечення якісного навчання, що є успіхом для майбутньої України.

    ВідповістиВидалити