Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Юлія БІЛЕЦЬКА

19 коментарів:

  1. Наталія Костиря8/1/25

    Дуже змістовна стаття! Дякую автору.

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім9/1/25

    Досить вичерпно. Дякую за актуальну інформацію

    ВідповістиВидалити
  3. Питання ментального здоровя якраз актуальне. У ментальній гармонії людина позитивно оцінює себе, приймає власні тверді рішення, які необхідні в певних життєвих ситуаціях та ефективно розв’язує проблеми. То ж вивчаємо та впроваджуємо! Дякую за їдеї та роздуми!

    ВідповістиВидалити
  4. Рубахіна Наталія9/1/25

    Дякую автору за змістовну статтю, за актуальні питання, які в ній висвітлюються.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую автору за висвітлення дуже актуальної теми в наш час!

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім10/1/25

    Сьогодні математика надважлива в житті кожного учня, особливо випускника, який готується до нмт. Тому актуальність статті не викликає сумніву, оскільки здатність учителя математики організувати процес здобуття знань у спокійній урівноваженій психологічно здоровій атмосфері - це мистецтво. Дякую авторці за статтю та професійну позицію в окресленій темі.

    ВідповістиВидалити
  7. Світлана Блошенко10/1/25

    У статті висвітлено актуальну тему сьогодення. Позитивний психологічний клімат важливий на будь - якому уроці. Дякую автору за статтю!

    ВідповістиВидалити
  8. Анонім11/1/25

    Безперечно, тема ментального здоров'я дуже важлива для кожної людини. Особливо на даний час, враховуючи вплив різноманітних стресових чинників на психіку. Дякую автору за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  9. Анна Прокопенко11/1/25

    Дякую автору за змістовну, цікаву статтю! Погоджуюсь, що збереження ментального здоров'я в реаліях сьогодення є необхідним.

    ВідповістиВидалити
  10. Бєдіна Наталія12/1/25

    Дякую колезі за актуальну і дуже потрібну статтю.В сучасному світі, в умовах війни під час навчання
    математики збереження ментального здоров'я і здорового психологічного клімату на уроках математики сприяють кращому засвоєнню матеріалу, формуванню інтересу і зацікавленості дітей до математики, Такі уроки математики виховують, стимулюють у дітей бажання навчатися, бути здоровими і успішними.

    ВідповістиВидалити
  11. Лариса Нестеряк12/1/25

    Дякую колезі за надану можливість ознайомитися з матеріалом, висвітленим в статті. Поділяю думку педагога, що в наш час психологічна компетентність педагога є однією з найважливіших умов підвищення ефективності навчання школярів.

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую за надзвичайно важливу статтю, яка висвітлює актуальні питання психологічної компетентності вчителя математики в умовах сучасних викликів. Підкреслені аспекти, такі як емоційний інтелект, комунікативні навички та здатність до рефлексії, безумовно, є ключовими для підтримки психічного здоров'я учнів і створення позитивної атмосфери в класі, а вміння адаптувати методи викладання до індивідуальних потреб учнів, є необхідними для досягнення ефективності навчання. Високий рівень психологічної компетентності вчителя сприяє не лише підтримці психоемоційного стану учнів, а й покращенню їх академічних результатів, що особливо важливо в контексті потреби подолання освітніх втрат. Дякую за увагу до теми зміцнення ментального здоров"я!

    ВідповістиВидалити
  13. Питання, які розглянуті в цій статті , наразі дуже актуальні. Дякую Юлії Григорівні за цікаву інформацію та небайдужість у ставленні до ментального здоров'я педагога та учня. Погоджуюся з тим, що психологічна компетентність вчителя полягає у поєднанні педагогічних навичок, емоційної грамотності та фахових знань. Це дозволяє не лише ефективно викладати, а й підтримувати учнів у їхньому інтелектуальному та особистісному розвитку. Тому кожен учитель має дбати про психологічний клімат на своїх уроках, а особливо це стосується складних предметів, опанувати які дітям набагато складніше.

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую автору за актуальну і змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  15. Анонім20/1/25

    Дякую автору за актуальну статтю

    ВідповістиВидалити
  16. Валентина Наход21/1/25

    Тема актуальна, особливо в умовах сьогодення. Методика викладання математики дуже тісно пов’язана із психологією. Психологія – це основа методики, без неї методика стає безпредметною. Оскільки не можна говорити про раціональні методи навчання школярів, не знаючи їх психологічних властивостей: як вони сприймають, думають, пригадують, запам’ятовують. Будь-яка спроба розв’язати те або інше конкретне питання методики математики без урахування відомостей психології не увінчається успіхом. Дякую автору за розкриття теми в статті.

    ВідповістиВидалити
  17. Стаття пані Юлії є важливим внеском у розуміння ролі психологічної компетентності вчителя математики в сучасному навчальному процесі. Автор детально розглядає, як психологічні аспекти професійної діяльності педагогів можуть сприяти збереженню ментального здоров’я учнів і підвищенню ефективності навчання, особливо у складних і часто сприйнятих як «важкі» дисципліни, такі як математика. Зокрема, авторка звертає увагу на те, що вчитель математики, володіючи психологічною компетентністю, здатний не тільки передавати знання, але й створювати підтримуюче середовище для учнів, яке допомагає знижувати стрес і тривожність, пов’язані з навчанням. Окремо варто відзначити значення емоційного інтелекту, емпатії, рефлексії та комунікативної компетентності вчителя, які є необхідними для досягнення гармонійних взаємодій з учнями та підтримки їхнього психологічного стану. Авторка також чітко окреслює актуальність цієї теми в умовах сучасних викликів, таких як пандемія та війна, що значно впливають на психоемоційний стан як учнів, так і педагогів. Важливою є пропозиція систематичного розвитку психологічної компетентності через тренінги, курси та інші форми самоосвіти для вчителів. Рекомендації щодо підтримки ментального здоров’я учнів і педагогів є практичними і застосовними у щоденній практиці. Цей підхід підкреслює важливість комплексного розвитку вчителя, який не лише має знати свій предмет, але й бути здатним підтримати учнів емоційно, створюючи таким чином сприятливі умови для навчання та особистісного розвитку.

    ВідповістиВидалити
  18. Анонім21/1/25

    Надзвичайно актуальна і корисна стаття. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  19. Анонім22/1/25

    Актуальність питання, розкритого у статті , є дуже високою. Кожен учитель поєднує свої педагогічні навички, фахові знання з емоційною грамотністю щоб сприяти особистому розвитку кожного учня. Це поєднання дає можливість мотивувати учнів до навчання, зберігати ментальне здоров'я, підтримувати психоемоційний стан кожної дитини.

    ВідповістиВидалити