Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Олександра ЧІПЛЯКА

7 коментарів:

  1. Віра Левицька, вчитель початкових класів КЗ "Козацька гімназія"6/1/25

    Тема, яку розкриває автор статті сьогодні дуже актуальна.Адже, сучасний світ вимагає прогнозування навчальних і загальних компетентностей, які формуються на уроці. Вимагає створення позитивно емоційного настрою та психологічно комфортних умов уроку. Тепер, щоб бути ефективним, слід сконструювати свій урок так, щоб будь якою темою формувати компетентності, застосовувати цікаві методи, прийоми та форми навчання. Тільки практичне втілення ідей НУШ на кожному уроці дасть можливість сформувати найліпші умови навчання, виховання і розвитку.Дякую за цікаву статтю!

    ВідповістиВидалити
  2. Так,урок — це центр, навколо якого обертаються і до якого повертаються всі думки та дії вчителя. Тому на кожному уроці потрібні інтерес і захопленість самого вчителя, готовність самому дивувати і ди­вуватися. «Щоб запалити, треба горіти».Використання дієвих методів і сучасних інформаційних технологій, стратегій навчання, зазначених у статті автором, відкриває нові можливості для підвищення зацікавленості учнів та покращення їх предметної компетентності. матеріалу.Спасибі ,Олександра Валеріївна за актуальність статті.

    ВідповістиВидалити
  3. Автор статті пропонує свіжий погляд на викладання зарубіжної літератури в контексті Нової української школи. Особливо цінним є детальний розбір етапів моделювання та конструювання уроку, що дозволяє вчителю системно підходити до планування навчального процесу. Акцент на розвитку ключових компетентностей, таких як критичне мислення та творчість, є вкрай актуальним у сучасному освітньому просторі. Приклади інтерактивних завдань та проєктів демонструють, як зробити уроки літератури цікавими та ефективними для учнів. Ця стаття стане незамінним посібником для вчителів, які прагнуть оновити свої методичні арсенали.

    ВідповістиВидалити
  4. Загалом, стаття є цінним ресурсом для педагогів, які прагнуть модернізувати навчальний процес і зробити його ближчим до потреб учнів ХХІ століття. Автор дає зрозумілий напрямок для побудови уроків із зарубіжної літератури, враховуючи сучасні виклики та основні тенденції.

    ВідповістиВидалити
  5. В статті мені сподобалось чітке викладення алгоритму моделювання, проєктування та конструювання уроку, яким може скористатись вчитель не тільки зарубіжної літератури, а практично будь-якого фаху при плануванні організації освітнього процесу в новій українській школі. Таким чином стаття поєднала теоретичні аспекти і практичне спрямування. Олександра Валеріївна, дякую вам за те, що узагальнюєте свої напрацювання і ділитесь власним досвідом.

    ВідповістиВидалити
  6. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  7. Пані Олександра розкриває потенціал зарубіжної літератури як шкільного предмета для формування ключових компетентностей здобувачів освіти у контексті Нової української школи. Вона акцентує на необхідності трансформації підходів до викладання, враховуючи сучасні освітні виклики, такі як дистанційне навчання, освітні втрати та вимоги до розвитку критичного мислення й міжкультурного діалогу.Особливо цінним є висвітлення компетентнісного підходу через моделювання, проєктування та конструювання уроків. Зокрема, стаття демонструє, як через інтерактивні методи й цифрові технології можна зробити уроки зарубіжної літератури цікавими, актуальними та корисними для школярів. Приклади використання таких технік, як кейс-метод, гейміфікація, інтегровані завдання, творчі проєкти та міждисциплінарні зв’язки, вдало ілюструють впровадження сучасних освітніх стратегій. Дякую.

    ВідповістиВидалити