Віра Левицька, вчитель початкових класів КЗ"Козацька гімназія"6/1/25
У статті розглянуто особливості формування здоров’язбережувальної компетентності вчителя в умовах воєнного стану. Підкреслено, що від психологічного стану і ментального здоров'я педагогів залежить успішність і результативність освітнього процесу. Професійний педагог певною мірою має бути професійним психологом задля успішної реалізації освітньої реформи. Але головною й постійною вимогою для педагога є любов до дітей, до педагогічної діяльності, наявність спеціальних знань у тій сфері, в якій він навчає дітей.Тому першими, хто має оцінити професійну компетентність учителя, є його учні.Тому учитель має виступати представником позитивних суспільних цінностей. Звідси — вимоги бути усміхненим, вірити в краще майбутнє, не виявляти своєї знервованості, заклопотаності побутовими турботами, вміння приховати свою втому й здатність підбадьорити учня.Дякую за корисні психологічні вправи!
Стаття змістовна, актуальна, корисна. Особливо цінним є те, що в статті розкрито не тільки теоретичні аспекти проблеми, а й вчитель пропонує практичні рекомендації, що особливо актуально в умовах сьогодення.Тетяна Володимирівна чітко обґрунтувала значення психологічного стану для успішного функціонування педагога в умовах Нової української школи.Дякую.
Тетяна Володимирівна, висвітлює одну з найактульніших тем у сфері сучасної освіти - роль психологічної компетентності педагога у забезпеченні психічного здоров'я учасників освітнього процесу. Стаття є дуже актуальною та цікавою.
Тетяна Володимирівна, мені сподобався ваш акцент на практичні рекомендації щодо покращення ментального здоров’я. Мені особисто близькі ваші думки щодо конкретних способів, які ви радите використовувати для подолання стресових ситуацій і психологічної напруги. Взаємопідтримка, щира посмішка і добре слово - ці речі здаються інколи простими і повсякденними, але насправді мають велике значення. Щиро вдячна вам за змістовну статтю))
Ви підняли надзвичайно важливу тему психологічної компетентності педагогів, особливо в умовах війни. У цей час, коли стрес і невизначеність стають частиною повсякденного життя, вчитель, який має не лише професійні знання, а й розвинену психологічну майстерність, може стати справжнім опорою для учнів і колег. Ваші рекомендації щодо психологічних практик, вправ для зняття напруги та підтримки ментального здоров’я є важливими і можуть стати корисними інструментами для збереження психологічної рівноваги. Дуже важливо, щоб педагоги мали можливість підтримувати себе та своїх вихованців в ці важкі часи. Дякую за вашу увагу до потреби у зміцненні ментального здоров"я учасників освітнього процесу!
У статті розглянуто особливості формування здоров’язбережувальної компетентності вчителя в умовах воєнного стану.
ВідповістиВидалитиПідкреслено, що від психологічного стану і ментального здоров'я педагогів залежить успішність і результативність освітнього процесу. Професійний педагог певною мірою має бути професійним психологом задля успішної реалізації освітньої реформи. Але головною й постійною вимогою для педагога є любов до дітей, до педагогічної діяльності, наявність спеціальних знань у тій сфері, в якій він навчає дітей.Тому першими, хто має оцінити професійну компетентність учителя, є його учні.Тому учитель має виступати представником позитивних суспільних цінностей. Звідси — вимоги бути усміхненим, вірити в краще майбутнє, не виявляти своєї знервованості, заклопотаності побутовими турботами, вміння приховати свою втому й здатність підбадьорити учня.Дякую за корисні психологічні вправи!
Стаття змістовна, актуальна, корисна. Особливо цінним є те, що в статті розкрито не тільки теоретичні аспекти проблеми, а й вчитель пропонує практичні рекомендації, що особливо актуально в умовах сьогодення.Тетяна Володимирівна чітко обґрунтувала значення психологічного стану для успішного функціонування педагога в умовах Нової української школи.Дякую.
ВідповістиВидалитиТетяна Володимирівна, висвітлює одну з найактульніших тем у сфері сучасної освіти - роль психологічної компетентності педагога у забезпеченні психічного здоров'я учасників освітнього процесу. Стаття є дуже актуальною та цікавою.
ВідповістиВидалитиТетяна Володимирівна, мені сподобався ваш акцент на практичні рекомендації щодо покращення ментального здоров’я. Мені особисто близькі ваші думки щодо конкретних способів, які ви радите використовувати для подолання стресових ситуацій і психологічної напруги. Взаємопідтримка, щира посмішка і добре слово - ці речі здаються інколи простими і повсякденними, але насправді мають велике значення. Щиро вдячна вам за змістовну статтю))
ВідповістиВидалитиВи підняли надзвичайно важливу тему психологічної компетентності педагогів, особливо в умовах війни. У цей час, коли стрес і невизначеність стають частиною повсякденного життя, вчитель, який має не лише професійні знання, а й розвинену психологічну майстерність, може стати справжнім опорою для учнів і колег. Ваші рекомендації щодо психологічних практик, вправ для зняття напруги та підтримки ментального здоров’я є важливими і можуть стати корисними інструментами для збереження психологічної рівноваги. Дуже важливо, щоб педагоги мали можливість підтримувати себе та своїх вихованців в ці важкі часи. Дякую за вашу увагу до потреби у зміцненні ментального здоров"я учасників освітнього процесу!
ВідповістиВидалити