Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Олена СТРУТИНСЬКА

3 коментарі:

  1. У статті автор вміло визначає сутність та складові професійної компетентності педагога позашкільного закладу освіти. Реформування освіти потребує і реформування вимог до педагога. Згодна з автором статті, що на педагога покладене завдання з розвитку особистості творчої, самостійної, тієї, яка вміє приймати рішення та нести відповідальність за нього. Відповідно і педагог повинен бути професійним, компетентним, творчим, критично мислитизнати сучасні методики, які дозволять розкрити здібності та таланти дитини. Розвиток цих складових дозволяє педагогу успішно реалізувати свої завдання, сприяє ефективності освітнього процесу та підтримує високу мотивацію до навчання і саморозвитку як серед дітей, так і самого педагога.

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім6/1/25

    Дана стаття є актуальним та змістовним дослідженням, яке висвітлює важливі аспекти професійного розвитку педагогів у сучасному освітньому просторі. Автор ґрунтовно аналізує виклики, що постають перед сучасними педагогами-позашкільниками, та пропонує практичні підходи до підвищення їхньої компетентності.
    Особливо цінним є акцент на інтеграції сучасних технологій та інноваційних методик у навчальний процес, що дозволяє зробити освітній процес більш ефективним та цікавим для учнів. Також, автор акцентував про важливість питання самоосвіти та безперервного професійного зростання педагога-позашкільника, що є ключовим елементом успішної діяльності в позашкільній освіті.
    Ще хочеться зауважити, що психологічна, сприятлива атмосфера навчального середовища допомагає ефективно взаємодіяти з учнями різного віку та рівня підготовки.
    Стаття є корисною для педагога-позашкільника, який має не багатий досвід роботи. Вона дає змогу зрозуміти сучасні тенденції у розвитку позашкільної освіти та шляхи підвищення професійної компетентності педагогів-позашкільників.

    ВідповістиВидалити
  3. Тетяна Горбунова8/1/25

    В статті автор праналізувала світові тенденції у галузі педагогічної освіти і окреслила нові вимоги, що висуваються до особистості вчителя сучасного закладу позашкільної освіти. На мою думку, Олена Струтинська вдало і змістовно висвітлила складові професійної компетентності педагога позашкільної освіти, які допоможуть йому в успішному вирішенні професійних завдань в умовах нових освітніх викликів.

    ВідповістиВидалити