Дійсно, у сучасних умовах укриття стали невіддільною частиною нашого життя. Коли сигнал тривоги перериває навчальний процес, багато педагогів стикаються з викликами в організації навчальної та ігрової діяльності в укритті. Важко організувати та сконцентрувати увагу малюків у цих стресових умовах. Дякую автору за чудово підібраний матеріал, багато корисного для себе тут прочитала.
Освітній процес в укритті має гарантувати дітям безпеку не лише фізичну, а й емоційну та психологічну. Діти мають відволікатися від тривоги та тривожного стану. Тетяна Юріївна в своїй роботі висвітлила різні технології та форми роботи з дітьми, що стимулюють їхній пізнавальний розвиток та знижують рівень тривожності. Дякую за чудову статтю!!!
Автор статі висвітлила теоретичні, практичні й методичні аспекти процесу реалізації ігрової діяльності з дітьми в укритті. Найкращий спосіб переключитися – це гратися.У надзвичайній ситуації діти переживають стрес, страх і невизначеність. Найважливішою зміною у психічних процесах і психологічних особливостях дитини на етапі, що зумовлює провідна діяльність дошкільника, є гра, у якій виникають і диференціюються нові види діяльності. Дуже актуальна стаття в цей нелегкий для країни час.
У ці складні часи, коли повітряні тривоги стали частиною нашого повсякденного життя, особливо важливо піклуватися про психологічний комфорт дітей. Діти особливо вразливі до стресу, і завдання дорослих — зробити все можливе, щоб зменшити його вплив. Дослухайтесь до слушних порад автора - пані Тетяни Петросян. Загалом, головне – слухати дорослих та дотримуватися правил, щоб усім було безпечно та комфортно під час перебування в укритті. Бережіть себе, бизьких і тих, хто поряд. Натхненного професійного зростання Вам, пані Тетяно!
Цікаво,доступно.Дякую!
ВідповістиВидалитиДійсно, у сучасних умовах укриття стали невіддільною частиною нашого життя. Коли сигнал тривоги перериває навчальний процес, багато педагогів стикаються з викликами в організації навчальної та ігрової діяльності в укритті. Важко організувати та сконцентрувати увагу малюків у цих стресових умовах. Дякую автору за чудово підібраний матеріал, багато корисного для себе тут прочитала.
ВідповістиВидалитиОсвітній процес в укритті має гарантувати дітям безпеку не лише фізичну, а й емоційну та психологічну. Діти мають відволікатися від тривоги та тривожного стану. Тетяна Юріївна в своїй роботі висвітлила різні технології та форми роботи з дітьми, що стимулюють їхній пізнавальний розвиток та знижують рівень тривожності. Дякую за чудову статтю!!!
ВідповістиВидалитиАвтор статі висвітлила теоретичні, практичні й методичні аспекти процесу реалізації ігрової діяльності з дітьми в укритті. Найкращий спосіб переключитися – це гратися.У надзвичайній ситуації діти переживають стрес, страх і невизначеність. Найважливішою зміною у психічних процесах і психологічних особливостях дитини на етапі, що зумовлює провідна діяльність дошкільника, є гра, у якій виникають і диференціюються нові види діяльності. Дуже актуальна стаття в цей нелегкий для країни час.
ВідповістиВидалитиУ ці складні часи, коли повітряні тривоги стали частиною нашого повсякденного життя, особливо важливо піклуватися про психологічний комфорт дітей. Діти особливо вразливі до стресу, і завдання дорослих — зробити все можливе, щоб зменшити його вплив. Дослухайтесь до слушних порад автора - пані Тетяни Петросян. Загалом, головне – слухати дорослих та дотримуватися правил, щоб усім було безпечно та комфортно під час перебування в укритті. Бережіть себе, бизьких і тих, хто поряд. Натхненного професійного зростання Вам, пані Тетяно!
ВідповістиВидалити