Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Маргарита ДАНОВА

25 коментарів:

  1. Стаття змістовна, цікава та пізнавальна. Автор розкрила всі етапи проведення театралізації. Поділилася власним досвідом в якому використовує дидактичну ляльку на своїх заняттях. Я впевнена, що такий вид діяльності дуже подобається дітям.

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім6/1/25

    Дуже цікавий та корисний матеріал.

    ВідповістиВидалити
  3. Людмила Горбатова7/1/25

    Стаття показала неоціненну роль ляльки в поєднанні з театралізованою діяльністю не лише на розвиток діалогічного мовлення а і на розвиток творчих здібностей дітей.
    Дякую авторові за цікавий матеріал.

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім8/1/25

    В статті окреслено використання і роль дидактичної ляльки у роботі з розвитку мовлення. Дуже цікаві ідея, щодо роботи з лялькою.

    ВідповістиВидалити
  5. Юлія Мезенцова8/1/25

    Розвиток діалогічного мовлення є надзвичайно важливим для формування соціалізації дітей та їх мовленнєвих компетентностей. Автор статті цікаво розкрила питання розвитку діалогічного мовлення засобами дидактичної ляльки. Це близький для дітей прийом, адже іграшка це найперший друг дитини. Дидактична лялька спонукає дітей по розмови, театралізації.

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім9/1/25

    Розвиток мовлення - дуже важлива лінія розвитку. Цікаво спостерігати, як вихователь - педагог вкладає свої ідеї, аби зацікавити дітей. Адже, дітей сьогодення важко чим зацікавити і дуже важливо, що є результат цієї роботи.

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім9/1/25

    У БКДО визначено, що кожна дитина повинна засвоїти культуру мовлення і спілкування, елементарні правила користування діалогічним та зв'язним мовленням у різних життєвих ситуаціях. Саме розвиток діалогічного мовлення краще розвивається під час театралізованої діяльності. Автор дуже вдало підібрала прийоми впливу на дошкільників.

    ВідповістиВидалити
  8. Анонім10/1/25

    У дошкільників, розвиток діалогічного мовлення відіграє важливу роль, оскільки проходить крізь всі сфери життя та впливає на загальний розвиток дітей. Він впливає на їхню здатність спілкуватися, виражати свої думки та переживань, а також на їхню здатність навчатися і розуміти світ навколо їх. Дуже добре, коли вихователь приділяю увагу розвитку діалогічного мовлення і використовує ляльку, яка активно впливає на зацікавленість дошкільників.

    ВідповістиВидалити
  9. Анонім10/1/25

    В статті вихователь дуже креативно інтегрувала прийоми, які впевнена, допомагають розвитку діалогічного мовлення дошкільників на високий рівень.

    ВідповістиВидалити
  10. Анонім10/1/25

    Мовленнєвий розвиток дошкільника - складний психологічний процес, що не зводить до просто відтвлрення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Тому дуже добре, що вихователь приділяє таку увагу розвитку мовлення дошкільників.

    ВідповістиВидалити
  11. Театралізована діяльність – один з компонентів художньо-мовленнєвої діяльності, засіб розвитку образного, діалогічного мовлення, що дає дитині змогу виразити свої емоції, ставлення до літературного образу, ввійти в роль казкового персонажа, самостійно побудувати зв’язне висловлення.
    У своїй статті педагог поділилася власним досвідом, щодо використання дидактичної ляльки на своїх заняттях з театральної діяльності.
    Стаття цікава, актуальна і повчальна.

    ВідповістиВидалити
  12. Людмила Бондар10/1/25

    В своїй статті автор обґрунтовано розкрила важливість театралізованої діяльності,яка стимулює дітей до діалогічного мовлення.Дана стаття є цінним показником експериментальної моделі та практичної діяльності педагога і дітей. Зміст статті має широкий спектр пізнавального напрямку та творчого потенціалу театралізованої діяльності засобами дидактичної ляльки. Адже театралізована діяльність здійснює розвиток усіх сторін мови,а це на сьогодні один із продуктивних напрямків роботи педагога з розвитку мовлення. Стаття заслуговує на увагу педагогів ,
    змістовна,цікава та актуальна.

    ВідповістиВидалити
  13. Валентини Пиріг10/1/25

    Цікавий досвід роботи,змістовно розкрито дане питання щодо важливості театралізованої діяльності засобами дидактичної ляльки з метою успішного розвитку діалогічного мовлення.Дякую автору за прекрасну статтю.

    ВідповістиВидалити
  14. Анонім11/1/25

    Дякую, що ділитися своїм практичним досвідом роботи

    ВідповістиВидалити
  15. Оля Куцевіл11/1/25

    Розвиток діалогічного мовлення,є важливим етапом розвитку мовлення дітей загалом.У ході викладу автор висвітлює можливості використання театралізованої діяльності,яка дає змогу розвитку мовлення дітей. Прослідковується цікавий підхід до розкриттю даного питання. Автор окреслює можливість використання ефективних методів і прийомів навчання. Особливу увагу автор звернула на використання дидактичної ляльки, лялька дуже практична іграшка, завдяки якої значно розширюється словниковий запас дітей,і ця іграшка має велике значення в театралізованій діяльності. Подяка автору за статтю.

    ВідповістиВидалити
  16. Анонім12/1/25

    Стаття цікава,інформативна та змістовна.Автор висвітлила свій досвід роботи і підтвердила,що театралізована діяльність розвиває та стимулює дітей до розвитку діалогічного мовлення і є одним із засобів активного діалогічного мовлення.

    ВідповістиВидалити
  17. Наталя Бабіч14/1/25

    Система роботи автора - Маргарити Данової, є цінною, змістовною, результативною, так як театралізована діяльність є одним із ефективних засобів розвитку діалогічного мовлення старших дошкільників. Саме цей тип ігор мотивує кожного вихованця на вибір діалогу як мовного засобу спілкування, сприяє розвитку діалогічних умінь, дозволяє моделювати спілкування в різних мовленнєвих ситуаціях. Пані Маргарита пропонує педагогам використовувати театралізовані ігрові ситуації, які представляють собою ефективні «вправи» для формування діалогічного мовлення у дітей в умовах міжособистісного спілкування та ігрової діяльності.
    Дяка автору! Натхненного професійного зростання Вам, пані Маргарито! Ціную Ваші практики й досвід.


    ВідповістиВидалити
  18. Олена Іванченко17/1/25

    Дякую за чудову статтю! Одразу відчувається, що автор статті не тільки теоретик, а й практик.

    ВідповістиВидалити
  19. Рябченко Яна Ігорівна17/1/25

    В даній статті автор доступно розкрила проблему діалогічного розвитку мовлення дітей 6-го року життя та методику його формування
    Дякую за таку пізнавальну статтю.

    ВідповістиВидалити
  20. Ірина БОГУН17/1/25

    У своїй статті Маргарита ДАНОВА поділилася досвідом роботи використання дидактичної ляльки у розвитку діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ході театралізованої діяльності. Вихователь зазначила, що лише планомірна систематична та послідовна робота вихователя з дошкільниками над театралізованою діяльністю сприяє активному застосуванню дітьми діалогічного мовлення .

    ВідповістиВидалити
  21. Анонім17/1/25

    Стаття повчальна і цікава. В ній розкрита система роботи з дидактичною лялькою, щодо розвитку діалогічного мовлення. Дякую автору! Чекаємо на нові статті від автора.

    ВідповістиВидалити
  22. Тетяна Данова17/1/25

    Проблема мовлення дитини наразі дуже актуальна- більшість дітей не вимовляють ряд звуків,а тому не можуть висловити свою думку та підтримати діалог. Вихователь Маргарита Валеріївна в повній мірі відкриває дану проблему та методи і прийоми для її вирішення. Саме в ігровій формі можна зацікавити дітей до спілкування ,а саме в театралізованій діяльності,яка активізує дітей до спілкування,стимулює розвиток мови та творчих здібностей. Діти відкриваються зовсім з іншої сторони, вони максимально сконцентровані,зібрані . І головне- діти отримують задоволення та позитивні емоції. Дякую автору за цікаву,навчальну статтю .Я маю великий досвід роботи,працюючи вихователем,але в статті знайшла для себе багато цікавого та нового матеріалу.

    ВідповістиВидалити
  23. Наталя17/1/25

    Цікавий та корисний матеріал. Дякую автору за чудову статтю

    ВідповістиВидалити
  24. Дякую за цікаву статтю! Ви чудово розкрили значення дидактичної ляльки у розвитку діалогічного мовлення дітей. Матеріал корисний для практичного застосування в освітньому процесі.

    ВідповістиВидалити
  25. Вікторія Василівна20/1/25

    Автор статті розповідає про важливість театралізованої діяльності у розвитку діалогічного мовлення. Виділено та обґрунтовано педагогічні умови розвитку діалогічного мовлення старших дошкільників ,засобами театралізованої гри.Театралізована гра має велике значення у мовленнєвого розвитку,де діти вступають у взаємодію один з одним ,ведуть діалог,уміння підтримувати бесіду. Автор статті досить ефективно розкрила прийоми використання дидактичної ляльки.

    ВідповістиВидалити