Автор статті розкрила актуальність процесу інтеграції та сенсорного розвитку дітей дошкільного віку, дітей з особливими освітніми потребами, як фундаментального загального розвитку дитини дошкільного віку. Проблема сенсорного розвитку дітей завжди була однією з ключових в дошкільній освіті. Особливо гостро це відчувається сьогодні, коли потреба сенсорного пізнання навколишньої дійсності замінюється готовими відповідями і шаблонами, які нам пропонують медіа. Прекрасна стаття!!!!
Інклюзивна освіта має пріоритетне значення для забезпечення якісної освіти усіх дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами, а також для побудови інклюзивного суспільства. Актуальна тема!!!Прекрасно пропрацьована. Натхнення і гарних досягнень вам!!!
Автор розкрила єдність сенсорного виховання, особливостей організації навчально-пізнавальної і практичної діяльності дошкільників з завданнями програми. Окреслила спрямованість освітньої взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами. Розкрила роль вихователя в освітньому процесі. Зосередилась на основній проблемі сучасних дітей, негативні наслідки якої хотілося б усунути. Це: негативний вплив новітніх технологій на розвиток сенсорних здібностей; заміна безпосереднього контактного сприйняття світу на готові моделі, відповіді. Тож, сенсорний розвиток, який сприяє формуванню повноцінного сприйняття навколишньої дійсності є основною пізнання світу, першою сходинкою якого є чуттєвий досвід. Успішність розумового, фізичного, естетичного виховання значною мірою залежить від рівня сенсорного виховання, від того, наскільки досконало дитина чує, бачить, відчуває навколишнє. Натхненного професійного зростання Вам, пані Любов!
Цікаво! Дякую!!!
ВідповістиВидалитиАвтор статті розкрила актуальність процесу інтеграції та сенсорного розвитку дітей дошкільного віку, дітей з особливими освітніми потребами, як фундаментального загального розвитку дитини дошкільного віку. Проблема сенсорного розвитку дітей завжди була однією з ключових в дошкільній освіті. Особливо гостро це відчувається сьогодні, коли потреба сенсорного пізнання навколишньої дійсності замінюється готовими відповідями і шаблонами, які нам пропонують медіа. Прекрасна стаття!!!!
ВідповістиВидалитиІнклюзивна освіта має пріоритетне значення для забезпечення якісної освіти усіх дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами, а також для побудови інклюзивного суспільства. Актуальна тема!!!Прекрасно пропрацьована. Натхнення і гарних досягнень вам!!!
ВідповістиВидалитиАвтор розкрила єдність сенсорного виховання, особливостей організації навчально-пізнавальної і практичної діяльності дошкільників з завданнями програми. Окреслила спрямованість освітньої взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами. Розкрила роль вихователя в освітньому процесі. Зосередилась на основній проблемі сучасних дітей, негативні наслідки якої хотілося б усунути. Це: негативний вплив новітніх технологій на розвиток сенсорних здібностей; заміна безпосереднього контактного сприйняття світу на готові моделі, відповіді. Тож, сенсорний розвиток, який сприяє формуванню повноцінного сприйняття навколишньої дійсності є основною пізнання світу, першою сходинкою якого є чуттєвий досвід. Успішність розумового, фізичного, естетичного виховання значною мірою залежить від рівня сенсорного виховання, від того, наскільки досконало дитина чує, бачить, відчуває навколишнє. Натхненного професійного зростання Вам, пані Любов!
ВідповістиВидалити