Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Любов КАСПЕРОВИЧ

4 коментарі:

  1. Тетяна6/1/25

    Цікаво! Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Ірина Вікторівна Глухова10/1/25

    Автор статті розкрила актуальність процесу інтеграції та сенсорного розвитку дітей дошкільного віку, дітей з особливими освітніми потребами, як фундаментального загального розвитку дитини дошкільного віку. Проблема сенсорного розвитку дітей завжди була однією з ключових в дошкільній освіті. Особливо гостро це відчувається сьогодні, коли потреба сенсорного пізнання навколишньої дійсності замінюється готовими відповідями і шаблонами, які нам пропонують медіа. Прекрасна стаття!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Інна Ігнатівна Богданова10/1/25

    Інклюзивна освіта має пріоритетне значення для забезпечення якісної освіти усіх дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами, а також для побудови інклюзивного суспільства. Актуальна тема!!!Прекрасно пропрацьована. Натхнення і гарних досягнень вам!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Наталя Бабіч15/1/25

    Автор розкрила єдність сенсорного виховання, особливостей організації навчально-пізнавальної і практичної діяльності дошкільників з завданнями програми. Окреслила спрямованість освітньої взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами. Розкрила роль вихователя в освітньому процесі. Зосередилась на основній проблемі сучасних дітей, негативні наслідки якої хотілося б усунути. Це: негативний вплив новітніх технологій на розвиток сенсорних здібностей; заміна безпосереднього контактного сприйняття світу на готові моделі, відповіді. Тож, сенсорний розвиток, який сприяє формуванню повноцінного сприйняття навколишньої дійсності є основною пізнання світу, першою сходинкою якого є чуттєвий досвід. Успішність розумового, фізичного, естетичного виховання значною мірою залежить від рівня сенсорного виховання, від того, наскільки досконало дитина чує, бачить, відчуває навколишнє. Натхненного професійного зростання Вам, пані Любов!

    ВідповістиВидалити