Навчання в умовах війни вимагає нових підходів, адже постійні тривоги, відсутність світла формують нові виклики перед педагогами. У кожного свої методики та прийоми, як надолужити втрачене, подолати освітні втрати. Дякую авторам статті за цікаві ідеї, які можна дійсно застосувати на практиці.
Саме так, цифрові технології методичного інструментарію вчителя, навіть в умовах сумних реалій війни та безупинних тривог із системними відключеннями світла, є майже безмежними - продовжують набувати якісних трансформацій, невпинно крокують вперед за світовими інноваційними технологічними стандартами та трендами, набувають формату масштабних проектів дистанційної освіти! Варто наголосити на тому, що ніякі технологічні стрибки цифрових технологій в освітньому процесі не допоможуть подолати освітні втрати без тісної комунікації вчителів із батьками, 24/7 (що, загалом, і є відмінною ознакою праці вчителя в останні роки), але в першу чергу, без так вкрай необхідного, системного та позитивного, саме їхнього, батьківського зворотнього зв'язку!.. 🤔
Дякую авторам. Стаття є цінним внеском у сучасний освітній дискурс, адже вона не лише окреслює проблеми, а й пропонує перспективні стратегії їх подолання. Вона може стати основою для подальшого вдосконалення педагогічних підходів і забезпечення якісного навчання в умовах сучасних викликів.
Стаття колег є вкрай актуальним і важливим дослідженням,яке відповідає на виклик,з яким зіткнулася сучасна освіта в Україні.Автори глибоко проаналізували ситуацію та запропонували дієві стратегії для подолання освітніх втрат у складних умовах війни та економічної нестабільності. Щиро дякую авторам за їхній внесок у розвиток Нової української школи та за створення інструментів,які можуть стати основою для ефективної роботи освітньої спільноти.
З метою подолання прогалин в знаннях учнів, які виникли та поглибились у зв’язку з порушенням освітнього процесу через пандемію COVID-19 та повномасштабним російським вторгнення в Україну, виникла нагальна потреба розробки гнучкої програми та стратегії подолання освітніх втрат, як навчальних, так і виховних та психологічних, включаючи короткотривалі та довготривалі напрями надолуження, коригування та їх поєднання. Дякую колегам за цікаве дослідження щодо вирішення цієї проблеми. Запропонований досвід заслуговує на увагу освітян.
Сороколат н.і Дякую колегам за змістовну, дуже актуальну статтю. Цифрові технології, дійсно, можуть ефективно допомогти подолати втрати НУШ, додаючи доступ до навчальних ресурсів, інтерактивних платформ та адаптивного навчання, що підтримує розвиток учнів та вчителів у складних умовах. Творчих успіхів!
Навчання в умовах війни вимагає нових підходів, адже постійні тривоги,
ВідповістиВидалитивідсутність світла формують нові виклики перед педагогами. У кожного
свої методики та прийоми, як надолужити втрачене, подолати освітні
втрати. Дякую авторам статті за цікаві ідеї, які можна дійсно
застосувати на практиці.
Саме так, цифрові технології методичного інструментарію вчителя, навіть в умовах сумних реалій війни та безупинних тривог із системними відключеннями світла, є майже безмежними - продовжують набувати якісних трансформацій, невпинно крокують вперед за світовими інноваційними технологічними стандартами та трендами, набувають формату масштабних проектів дистанційної освіти! Варто наголосити на тому, що ніякі технологічні стрибки цифрових технологій в освітньому процесі не допоможуть подолати освітні втрати без тісної комунікації вчителів із батьками, 24/7 (що, загалом, і є відмінною ознакою праці вчителя в останні роки), але в першу чергу, без так вкрай необхідного, системного та позитивного, саме їхнього, батьківського зворотнього зв'язку!.. 🤔
ВідповістиВидалитиДякую авторам. Стаття є цінним внеском у сучасний освітній дискурс, адже вона не лише окреслює проблеми, а й пропонує перспективні стратегії їх подолання. Вона може стати основою для подальшого вдосконалення педагогічних підходів і забезпечення якісного навчання в умовах сучасних викликів.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву та змістовну статтю. Використання цифрових технологій в освіті є зручним і ефективним в теперішніх умовах.
ВідповістиВидалитиСтаття колег є вкрай актуальним і важливим дослідженням,яке відповідає на виклик,з яким зіткнулася сучасна освіта в Україні.Автори глибоко проаналізували ситуацію та запропонували дієві стратегії для подолання освітніх втрат у складних умовах війни та економічної нестабільності.
ВідповістиВидалитиЩиро дякую авторам за їхній внесок у розвиток Нової української школи та за створення інструментів,які можуть стати основою для ефективної роботи освітньої спільноти.
З метою подолання прогалин в знаннях учнів, які виникли та поглибились у зв’язку з порушенням освітнього процесу через пандемію COVID-19 та повномасштабним російським вторгнення в Україну, виникла нагальна потреба розробки гнучкої програми та стратегії подолання освітніх втрат, як навчальних, так і виховних та психологічних, включаючи короткотривалі та довготривалі напрями надолуження, коригування та їх поєднання. Дякую колегам за цікаве дослідження щодо вирішення цієї проблеми. Запропонований досвід заслуговує на увагу освітян.
ВідповістиВидалитиСороколат н.і
ВідповістиВидалитиДякую колегам за змістовну, дуже актуальну статтю. Цифрові технології, дійсно, можуть ефективно допомогти подолати втрати НУШ, додаючи доступ до навчальних ресурсів, інтерактивних платформ та адаптивного навчання, що підтримує розвиток учнів
та вчителів у складних умовах.
Творчих успіхів!