Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Антоніна ПАРАЩУК- ШОНІЯ.

5 коментарів:

  1. Тетяна Горбунова15/1/25

    Цифровий контент, створений Антоніною Паращук-Шонією - це вдалий приклад інтеграції сучасних технологій, які роблять навчання творчим та орієнтованим на розвиток практичних навичок, у навчальний процес. Інтерактивні картки з предмету «Технології» є чудовим інструментом для розвитку ключових компетенцій учнів, зокрема технологічної грамотності, креативності та вміння вирішувати практичні завдання. Такий підхід відповідає сучасним освітнім стандартам і потребам.

    ВідповістиВидалити
  2. Наталя Бабіч16/1/25

    Сучасні зміни в системі освіти в Україні та оптимізація компонентної структури навчальної програми закладів середньої освіти вимагають впровадження прогресивних методів і технологій навчання, серед яких важливе місце мають інтерактивні карти.
    Антоніна Паращук-Шонія представила яскравий приклад застосування інтерактивних карт для проведення та якісного викладення навчального матеріалу учням, що є вимогою часу, необхідною умовою формування технологічних компетентностей у цифровому суспільстві.
    Застосування інтерактивних карток є ефективним інструментом для підвищення зацікавленості та залученості учнів в освітній процес. Ці засоби створюють стимулююче та захоплююче навчальне середовище, сприяючи успішному засвоєнню матеріалу і розвитку креативного мислення. Натхненного професійного зростання Вам, пані Антоніно!

    ВідповістиВидалити
  3. Світлана Цеба16/1/25

    Сервіс Padlet дозволяє створювати інтерактивні дошки для співпраці між учнями й вчителями. Завдяки такому підходу, процес навчання стає більш мотивуючим і ефективним. Інтерактивні картки з предмету «Технології» створені педагогами є чудовим інструментом для інтеграції сучасних технологій у навчальний процес учнів середніх класів. Вони орієнтовані на забезпечення практичного навчання та розвитку ключових компетенцій.

    ВідповістиВидалити
  4. Інтерактивні картки для предмету "Технології" у 5-6 класах демонструють інноваційний підхід до навчання, який гармонійно поєднує теоретичну базу з практичною діяльністю. Матеріали, презентовані на дошці Padlet, відзначаються доступністю, структурованістю та інтерактивністю. Картки орієнтовані на розвиток проєктного підходу, що є одним із ключових компонентів формування сучасних компетентностей учнів.
    Переконана, що виконуючи запропоновані проєкти, школярі розвиватимуть важливі навички – від творчості до критичного мислення та роботи з цифровими інструментами.

    ВідповістиВидалити
  5. Щиро дякую за представлений матеріал! Дошка Padlet, як ви описали, відкриває чудові можливості для інтерактивного й творчого навчання. Це ідеальний інструмент для розвитку критичного мислення, проєктної діяльності та практичних навичок у школярів. Такий підхід не лише відповідає сучасним освітнім вимогам, а й захоплює дітей, роблячи навчання цікавим і корисним.

    ВідповістиВидалити