Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Зоя ЖУРАВЛЬОВА

5 коментарів:

  1. Сергеєва Вікторія6/1/25

    Погоджуючись із важливістю психологічної компетентності педагога, та хотіла б звернути увагу на один момент. який викликає сумнів чи потребує уточнення: з одного боку, психологічна компетентність є важливою складовою роботи педагога, але чи не ризикуємо ми перекласти занадто багато відповідальності на вчителя? Наприклад, чи не створює це додатковий стрес і очікування, які можуть сприяти професійному вигоранню?
    Загалом, теза про важливість психологічної компетентності педагога є безперечно актуальною.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже актуальна стаття! Адже психологічна компетентність є дуже важливою як для самої людини, так і для побудови стосунків з іншими. Звичайно, стан вчителя значною мірою впливає на навчально-виховний процес, і треба вміти його регулювати.

    ВідповістиВидалити
  3. Тетяна Матійко7/1/25

    Професійний педагог в певній мірі має бути професійним психологом. Сучасному учителеві необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя. Тому варто розширювати свою психологічну компетентність, щоб зберігати власне ментальне здоров’я. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  4. Інга Полішко8/1/25

    Стаття актуальна та важлива. Авторка вдало порушує питання психологічного благополуччя як для педагогів, так і для учнів. Психологічна компетентність не лише підвищує ефективність навчання, а й допомагає зберегти ментальне здоровʼя учнів та педагогів, що є важливим у сьогоденних умовах.

    ВідповістиВидалити
  5. Щиро дякую за таку важливу, змістовну статтю, яка підкреслює важливість психологічної компетентності педагога, особливо в умовах воєнного стану, коли професія вчителя стає ще більш стресовою та вимогливою. Психологічна підтримка вчителів, розвиток їх емоційної саморегуляції та стресостійкості дійсно є ключовими для збереження не тільки власного здоров’я, а й для успішного навчання учнів. Ваші висновки підкреслюють потребу створення підтримуючого середовища в навчальному закладі що, безумовно, сприятиме збереженню ментального здоров’я всіх учасників освітнього процесу.

    ВідповістиВидалити