Стаття розкриває завдання національно-патріотичного виховання в ЗДО.Описано ключові напрямки із народознавства. Акцент зроблено на ролі педагога у формуванні національних цінностей через народну творчість, любов до праці та повагу до захисників України. Запропоновано форми роботи: заняття, екскурсії, свята, традиції та міні-музеї.
Чудова стаття! Ви дуже чітко та вичерпно описали важливість виховання патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку. Ваші пропозиції щодо практичних заходів є дуже важливими, особливо для батьків та всіх хто прагне сформувати у дітей почуття любові та поваги до своєї Батьківщини та традицій.
В даній статті підкреслено важливість національно- патріотичного виховання дошкільнят для формування у них любові та поваги до власної Батьківщини.Наведено конкретні приклади роботи педагога для плекання та становлення в майбутньому справжнього громадянина,що знає,цінує та поважає Захисників нашої країни,національні символи,традиції, культуру,побут та роботу інших людей.Запропоновано методи національно-патріотичного виховання,що будуть цікаві і зрозумілі дітям дошкільного віку.
Стаття розкриває важливі питання, повʼязані із вихованням свідомого суспільства і сильних індивідів цього суспільства. Плекання любові до країни, в якій живеш та усвідомлення національної ідентичності, поєднаної з повагою до культури, сформованої предками та бачення майбутнього через призму цього культурного надбання.
Стаття є досить вичерпним оглядом актуальної проблеми національно-патріотичного виховання дошкільників. Авторка чітко окреслила мету дослідження, проаналізувала теоретичні засади та надала практичні рекомендації. Крім того, авторка посилається на роботи відомих педагогів і психологів, що підтверджує наукову обґрунтованість проведеного дослідження. Стаття містить конкретні приклади та рекомендації для педагогів дошкільних закладів, що дозволяє використовувати її як методичний посібник
Світлано, Ваша стаття – це справжній скарб для всіх, хто займається вихованням майбутніх громадян України. Ваші ідеї надихають і дають розуміння, як прищепити дітям любов до своєї країни та почуття відповідальності за її майбутнє.
Пробудження національної свідомості, національно- патріотичного мислення-один із важливих аспектів для творення сильної держави і дійсно починати треба з дошкільного віку.У статті чудово відображено як і чим зацікавити дітей, на які аспекти звернути увагу,які теми та як пропрацювати з дітьми.Стаття містить корисні практичні рекомендації як для педагогів,так і для батьків .
Бабуся Наташа 08/01/2025. У даній статті розглядаються питання, які стосуються національно-духовного відродження України, починаючи з садочка. Авторка розкрила шляхи розвитку патріотичних почуттів у дітей дошкільнят на їх інтересі до найближчого оточення: родини, батьківського дому, рідного міста, яке вони бачать щодня. Такі методи роботи, сподіваюсь, спонукають батьків продовжувати вдома формувати у своєї малечі повагу та любов до рідного краю, до національних традицій, до рідної мови та Батьківщини.
Ірина. Дуже актуальна стаття в цей нелегкий для країни час.Саме педагоги у дитячому садку за допомогою любих видів діяльності формують у дітей почуття патріотизму, національної самосвідомості. Дякую автору статті і всім педагогам за їх нелегку працю у вихованні майбутнього покоління.
Прекрасна стаття.У ній гарно висвітлено питання виховання особистості в закладі дошкільної освіти, яке спрямоване на розвиток патріотизму – любові та поваги, перш за все, до своєї сім’ї, навчального закладу, міста, держави.
Лілія Єрмоленко-Князєва Стаття вихователя пронизана любов’ю до держави, до свого краю і народу. В цій статті вихователь відобразила не просто в чому полягає зміст почуття любові до Батьківщини. Вона показала, що саме виховання, є результатом тривалої і цілеспрямованої діяльності педагога. Цим самим підкреслила, що патріотичне виховання потрібно починати ще змалку. З ранніх років у вихованців формують зацікавленість до природи, вчать бачити красу квітки, дерева. Вихователі допомагають дітям пізнати дитині моральні цінності, які засновані на любові до рідних місць. Авжеж, показуючи історичні та культурні пам’ятки рідного міста або розповідаючи про героїчні подвиги наших захисників, дитина відчуває, в своєму серці, не лише зародження національної гордості, а й відданість до свого народу. Автор статті підкреслює, що любов до Батьківщини в дитини формується в перші роки життя поступово, під впливом батьків, вихователів, навколишнього природнього середовища. Адже, «Любов до Батьківщини починається із захоплення красою того, що бачить перед собою дитина, чим вона милується, у що вкладає частку своєї душі», саме так і зазначав видатний педагог Василь Сухомлинський.
Тема даної статті є досить актуальною і важливою на сьогоднішній день. Під впливом останніх подій в нашій країні назріває необхідність поставити на перше місце національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку. Всі завдання та принципи виховання особистості, які спрямовані на розвиток патріотизму, чітко та обґрунтовано висвітлені в статті. Наведено конкретні приклади роботи вихователя для формування в майбутньому справжнього громадянина, який цінує та поважає Захисників нашої країни, національні символи, традиції, культуру, побут та роботу інших людей.Запропоновано методи національно-патріотичного виховання,що будуть цікаві і зрозумілі дітям дошкільного віку. В статті є багато корисних рекомендацій як для педагогів, так і для батьків!
Виховання справжніх патріотів є одним з найпріорітетніших напрямів роботи в дошкільному закладі, особливо враховуючи нинішню ситуацію в країні. Тому тема статті дуже актуальна та своєчасна. Дякую! Виховуємо дітей свідомими та гідними, люблячими свою Батьківщину!
Лариса Події, що відбуваються у нас на Україні пробудили національно патріотичні почуття в мільйонів громадян, без любові до Батьківщини немає майбутнього. Любов до Батьківщини починається з відношенням до найближчих людей-батька, матері,бабусі,дідуся,рідного краю,свого народу, звичаїв та традицій. Патріотами не стають у зрілому віці , це починається з дошкільного віку, сім'ї. Дякую за статтю.
Ольга Пидорич. В умовах воєнного стану в Україні , тема національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку проходить червоною ниткою в освітньому процесі СДНЗ №65. Огонесян Світлані Олександрівні вдалося розкрити та показати ціннісне ставлення дошкільників до сприйняття і осмислення уявлень про символи, історію, традиції українського народу. Педагог зуміла показати, що любов до Батьківщини починається з колиски. Бажаю успіхів Світлані Олександрівні в подальшій роботі з дітьми.
Лариса голобородько Сподобалась стаття про виховання національного патриотизму у дітей старшого дошкільного віку. А ще ми виховуєм патриотизм і на музичних заняттях. Світлана Олександрівна багато уваги приділяє вивченню віршів, пісень , таночків на патриотичну тему
Стаття актуальна, педагог розкрив цікаво свою роботу з .національно- патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку.Дякую, що поділилась досвідом роботи.
У статті Світлана Огонесян висвітлює проблему патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Підтримую думку автора, що проблема виховання патріотизму надзвичайно багатоаспектна через свою інтегративну функцію, тому однаково значуща для всіх ланок освіти, починаючи з дошкільної. Патріотичні почуття не з’являються самі по собі, це результат довготривалого виховного впливу на людину. Національно-патріотичне виховання дітей – дуже складний за своїм характером процес, який потребує озброєння педагогів дошкільної галузі відповідним методичним інструментарієм і усвідомлення ними потреби та важливості такої роботи саме з дітьми середнього та старшого дошкільного віку. Фахові практики пані Світлани допоможуть педагогам створити сприятливі умови для того, щоб поступово розкрити дошкільникам зміст народної і світової спадщини через мистецькі твори, етику людських взаємин, сформувати перший практичний досвід прояву душі стосовно рідних та близьких людей, рідної домівки, отчого краю з його природою, історією і традиціями, рідної мови, – усього, з чого для кожного починається Батьківщина. Натхненного професійного зростання Вам, пані Світлано!
Дякую за змістовну та дуже актуальну статтю. Тема патріотичного виховання потребує щоденної роботи з дітьми та їхніми батьками, особливо в наш час. Всі аспекти цієї теми висвітлені в статті Світлани Олександрівна.
Стаття розкриває завдання національно-патріотичного виховання в ЗДО.Описано ключові напрямки із народознавства. Акцент зроблено на ролі педагога у формуванні національних цінностей через народну творчість, любов до праці та повагу до захисників України. Запропоновано форми роботи: заняття, екскурсії, свята, традиції та міні-музеї.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар
ВидалитиЧудова стаття! Ви дуже чітко та вичерпно описали важливість виховання патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку. Ваші пропозиції щодо практичних заходів є дуже важливими, особливо для батьків та всіх хто прагне сформувати у дітей почуття любові та поваги до своєї Батьківщини та традицій.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар
Видалити👍👍👍
ВідповістиВидалитиВ даній статті підкреслено важливість національно- патріотичного виховання дошкільнят для формування у них любові та поваги до власної Батьківщини.Наведено конкретні приклади роботи педагога для плекання та становлення в майбутньому справжнього громадянина,що знає,цінує та поважає Захисників нашої країни,національні символи,традиції, культуру,побут та роботу інших людей.Запропоновано методи національно-патріотичного виховання,що будуть цікаві і зрозумілі дітям дошкільного віку.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар
ВидалитиСтаття розкриває важливі питання, повʼязані із вихованням свідомого суспільства і сильних індивідів цього суспільства. Плекання любові до країни, в якій живеш та усвідомлення національної ідентичності, поєднаної з повагою до культури, сформованої предками та бачення майбутнього через призму цього культурного надбання.
ВідповістиВидалитиДуже гарна стаття.
ВідповістиВидалитиДякую
ВидалитиСтаття є досить вичерпним оглядом актуальної проблеми національно-патріотичного виховання дошкільників. Авторка чітко окреслила мету дослідження, проаналізувала теоретичні засади та надала практичні рекомендації. Крім того, авторка посилається на роботи відомих педагогів і психологів, що підтверджує наукову обґрунтованість проведеного дослідження. Стаття містить конкретні приклади та рекомендації для педагогів дошкільних закладів, що дозволяє використовувати її як методичний посібник
ВідповістиВидалитиДякую за відгук
ВидалитиСвітлано, Ваша стаття – це справжній скарб для всіх, хто займається вихованням майбутніх громадян України. Ваші ідеї надихають і дають розуміння, як прищепити дітям любов до своєї країни та почуття відповідальності за її майбутнє.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар
ВидалитиЧудова стаття 👌🏻🫶🏻🔥
ВідповістиВидалитиДякую
ВидалитиГарна стаття! Дуже актуальна!
ВідповістиВидалитиДякую
ВидалитиПробудження національної свідомості, національно- патріотичного мислення-один із важливих аспектів для творення сильної держави і дійсно починати треба з дошкільного віку.У статті чудово відображено як і чим зацікавити дітей, на які аспекти звернути увагу,які теми та як пропрацювати з дітьми.Стаття містить корисні практичні рекомендації як для педагогів,так і для батьків .
ВідповістиВидалитиДякую за коментар
ВидалитиБабуся Наташа 08/01/2025. У даній статті розглядаються питання, які стосуються національно-духовного відродження України, починаючи з садочка. Авторка розкрила шляхи розвитку патріотичних почуттів у дітей дошкільнят на їх інтересі до найближчого оточення: родини, батьківського дому, рідного міста, яке вони бачать щодня. Такі методи роботи, сподіваюсь, спонукають батьків продовжувати вдома формувати у своєї малечі повагу та любов до рідного краю, до національних традицій, до рідної мови та Батьківщини.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар
ВидалитиІрина.
ВідповістиВидалитиДуже актуальна стаття в цей нелегкий для країни час.Саме педагоги у дитячому садку за допомогою любих видів діяльності формують у дітей почуття патріотизму, національної самосвідомості. Дякую автору статті і всім педагогам за їх нелегку працю у вихованні майбутнього покоління.
Дякую за коментар
ВидалитиПрекрасна стаття.У ній гарно висвітлено питання виховання особистості в закладі дошкільної освіти, яке спрямоване на розвиток патріотизму – любові та поваги, перш за все, до своєї сім’ї, навчального закладу, міста, держави.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар
ВидалитиЛілія Єрмоленко-Князєва
ВідповістиВидалитиСтаття вихователя пронизана любов’ю до держави, до свого краю і народу. В цій статті вихователь відобразила не просто в чому полягає зміст почуття любові до Батьківщини. Вона показала, що саме виховання, є результатом тривалої і цілеспрямованої діяльності педагога. Цим самим підкреслила, що патріотичне виховання потрібно починати ще змалку. З ранніх років у вихованців формують зацікавленість до природи, вчать бачити красу квітки, дерева. Вихователі допомагають дітям пізнати дитині моральні цінності, які засновані на любові до рідних місць. Авжеж, показуючи історичні та культурні пам’ятки рідного міста або розповідаючи про героїчні подвиги наших захисників, дитина відчуває, в своєму серці, не лише зародження національної гордості, а й відданість до свого народу. Автор статті підкреслює, що любов до Батьківщини в дитини формується в перші роки життя поступово, під впливом батьків, вихователів, навколишнього природнього середовища. Адже, «Любов до Батьківщини починається із захоплення красою того, що бачить перед собою дитина, чим вона милується, у що вкладає частку своєї душі», саме так і зазначав видатний педагог Василь Сухомлинський.
Дякую за коментар
ВидалитиАктуальна тема. Прекрасно пропрацьована. Натхнення і гарних досягнень у вихованні наших дітей - нашого майбутнього!
ВідповістиВидалитиДякую
ВидалитиТема даної статті є досить актуальною і важливою на сьогоднішній день. Під впливом останніх подій в нашій країні назріває необхідність поставити на перше місце національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку. Всі завдання та принципи виховання особистості, які спрямовані на розвиток патріотизму, чітко та обґрунтовано висвітлені в статті. Наведено конкретні приклади роботи вихователя для формування в майбутньому справжнього громадянина, який цінує та поважає Захисників нашої країни, національні символи, традиції, культуру, побут та роботу інших людей.Запропоновано методи національно-патріотичного виховання,що будуть цікаві і зрозумілі дітям дошкільного віку. В статті є багато корисних рекомендацій як для педагогів, так і для батьків!
ВідповістиВидалитиДякую
ВидалитиВиховання справжніх патріотів є одним з найпріорітетніших напрямів роботи в дошкільному закладі, особливо враховуючи нинішню ситуацію в країні. Тому тема статті дуже актуальна та своєчасна. Дякую! Виховуємо дітей свідомими та гідними, люблячими свою Батьківщину!
ВідповістиВидалитиСвітлана Огонесян
ВидалитиДякую за коментар
Лариса
ВідповістиВидалитиПодії, що відбуваються у нас на Україні пробудили національно патріотичні почуття в мільйонів громадян, без любові до Батьківщини немає майбутнього.
Любов до Батьківщини починається з відношенням до найближчих людей-батька, матері,бабусі,дідуся,рідного краю,свого народу, звичаїв та традицій.
Патріотами не стають у зрілому віці , це починається з дошкільного віку, сім'ї.
Дякую за статтю.
Світлана Огонесян
ВидалитиДякую за коментар
Ольга Пидорич.
ВідповістиВидалитиВ умовах воєнного стану в Україні , тема національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку проходить червоною ниткою в освітньому процесі СДНЗ №65. Огонесян Світлані Олександрівні вдалося розкрити та показати ціннісне ставлення дошкільників до сприйняття і осмислення уявлень про символи, історію, традиції українського народу. Педагог зуміла показати, що любов до Батьківщини починається з колиски. Бажаю успіхів Світлані Олександрівні в подальшій роботі з дітьми.
Світлана Огонесян
ВидалитиДякую за коментар
Лариса голобородько Сподобалась стаття про виховання національного патриотизму у дітей старшого дошкільного віку. А ще ми виховуєм патриотизм і на музичних заняттях. Світлана Олександрівна багато уваги приділяє вивченню віршів, пісень , таночків на патриотичну тему
ВідповістиВидалитиСтаття актуальна, педагог розкрив цікаво свою роботу з .національно- патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку.Дякую, що поділилась досвідом роботи.
ВідповістиВидалитиСвітлана Огонесян
ВидалитиДякую за коментар
У статті Світлана Огонесян висвітлює проблему патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку.
ВідповістиВидалитиПідтримую думку автора, що проблема виховання патріотизму надзвичайно багатоаспектна через свою інтегративну функцію, тому однаково значуща для всіх ланок освіти, починаючи з дошкільної.
Патріотичні почуття не з’являються самі по собі, це результат довготривалого виховного впливу на людину. Національно-патріотичне виховання дітей – дуже складний за своїм характером процес, який потребує озброєння педагогів дошкільної галузі відповідним методичним інструментарієм і усвідомлення ними потреби та важливості такої роботи саме з дітьми середнього та старшого дошкільного віку. Фахові практики пані Світлани допоможуть педагогам створити сприятливі умови для того, щоб поступово розкрити дошкільникам зміст народної і світової спадщини через мистецькі твори, етику людських взаємин, сформувати перший практичний досвід прояву душі стосовно рідних та близьких людей, рідної домівки, отчого краю з його природою, історією і традиціями, рідної мови, – усього, з чого для кожного починається Батьківщина. Натхненного професійного зростання Вам, пані Світлано!
Світлана Огонесян
ВидалитиДякую за коментар
Дякую за змістовну та дуже актуальну статтю. Тема патріотичного виховання потребує щоденної роботи з дітьми та їхніми батьками, особливо в наш час. Всі аспекти цієї теми висвітлені в статті Світлани Олександрівна.
ВідповістиВидалитиСвітлана Огонесян
ВидалитиДякую за коментар