Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Олена ДЕМʼЯНЕНКО

3 коментарі:

  1. У статті висвітлено питання впровадження інклюзивної освіти в Новій українській школі, зокрема у контексті технологічної галузі (предмет «технології»). Дякую, що торкнулися такої важливої теми, адже сьогодні дітей з особливими освітніми потребами більшає. Було цікаво дізнатися, як технології як шкільний предмет може стати потужним інструментом інтеграції таких учнів у соціум.

    ВідповістиВидалити
  2. Стаття є актуальним і важливим дослідженням,яке висвітлює ключову роль учителя трудового навчання у створенні умов для забезпечення рівного доступу до освіти та розвитку кожного учня.Колега зосереджується на важливих аспектах професійної діяльності педагога,які сприяють реалізації принципів інклюзії,індивідуального підходу та компетентнісного навчання.
    Дякую за Ваш внесок у розвиток педагогічної науки та практики.

    ВідповістиВидалити
  3. Стаття Олени Дем’яненко є важливим внеском у розуміння ролі інклюзивної освіти в рамках НУШ. Авторка вдало поєднує аналіз проблем із практичними рекомендаціями, які сприяють створенню доступного, комфортного та результативного освітнього середовища для учнів із різними потребами.
    Матеріал стане корисним не лише для вчителів трудового навчання, але й для всіх педагогів, які прагнуть забезпечити рівні можливості для своїх учнів. Дякуємо авторці за ґрунтовний і натхненний підхід до важливої теми!

    ВідповістиВидалити