У статті авторка розкриває важливість компетентнісно-орієнтованого підходу до проєктування уроків у Новій українській школі, акцентуючи на інтеграції ІКТ, діяльнісному навчанні та проєктній діяльності. Вказує на значення формування у школярів ключових компетентностей, які допомагають їм успішно адаптуватися у сучасному світі. Застосування цього підходу створює умови для розвитку критичного мислення, креативності та навичок командної роботи. Дуже цікава стаття!
Авторка статті розглядає актуальну тему компетентнісно-орієнтованого підходу до організації уроків у рамках Нової української школи. Працюючи вчителем музичного мистецтва, пані Олена велику увагу приділяє формуванню компетентностей через практичну діяльність учнів, адже потрібно мати не тільки гарну теоретичну базу знань, а ще й вміти застосовувати ці знання у певних життєвих ситуаціях. Дякую за актуальну статтю!
Дійсно, дуже влучно зазначено щодо різниці між контролем якості та забезпеченням якості, погоджуюсь на 100 відсотків. Також дякую пані Олені за цікавий та актуальний алгоритм побудови сучасного уроку.
Компетентнісно-орієнтоване навчання спрямоване на роботу з інформацією та опанування учнями компетентностей, умінь і навичок, які допомагають їм бути успішними, конкурентними та цінними на ринку праці. Дякую Олені Юріївні за цікаву та змістовну статтю.
Стаття Олени Тисленко заслуговує на високу оцінку, адже вона актуально і глибоко висвітлює ключові аспекти компетентнісно-орієнтованого підходу до моделювання та проведення сучасного уроку в рамках Нової української школи. Авторка майстерно аналізує методи, що сприяють формуванню комплексних компетентностей, необхідних для особистісного й професійного розвитку учнів.
Особливо цінним є акцент на інтеграцію інформаційно-комунікаційних технологій, проєктних методів навчання та інклюзивності. Розглянуті інноваційні інструменти, такі як Padlet, Kahoot і Google Jamboard, демонструють, як сучасні технології можуть мотивувати учнів і зробити навчальний процес динамічнішим і більш захопливим.
Дякую автору за саттю! Погоджуюсь з думкою автора про те, що вчитель має не просто передавати знання дітям, а активізувати їх пізнавальну активність, зацікавлювати предметом викладання, спонукати до того щоб діти самі прагнули отримати знання, займалися самоосвітою.
У статті авторка розкриває важливість компетентнісно-орієнтованого підходу до проєктування уроків у Новій українській школі, акцентуючи на інтеграції ІКТ, діяльнісному навчанні та проєктній діяльності. Вказує на значення формування у школярів ключових компетентностей, які допомагають їм успішно адаптуватися у сучасному світі. Застосування цього підходу створює умови для розвитку критичного мислення, креативності та навичок командної роботи. Дуже цікава стаття!
ВідповістиВидалитиДякую за актуальну та змістовну доповідь!
ВідповістиВидалитиАвторка статті розглядає актуальну тему компетентнісно-орієнтованого підходу до організації уроків у рамках Нової української школи. Працюючи вчителем музичного мистецтва, пані Олена велику увагу приділяє формуванню компетентностей через практичну діяльність учнів, адже потрібно мати не тільки гарну теоретичну базу знань, а ще й вміти застосовувати ці знання у певних життєвих ситуаціях. Дякую за актуальну статтю!
ВідповістиВидалитиДійсно, дуже влучно зазначено щодо різниці між контролем якості та забезпеченням якості, погоджуюсь на 100 відсотків. Також дякую пані Олені за цікавий та актуальний алгоритм побудови сучасного уроку.
ВідповістиВидалитиКомпетентнісно-орієнтоване навчання спрямоване на роботу з інформацією та опанування учнями компетентностей, умінь і навичок, які допомагають їм бути успішними, конкурентними та цінними на ринку праці. Дякую Олені Юріївні за цікаву та змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиСтаття Олени Тисленко заслуговує на високу оцінку, адже вона актуально і глибоко висвітлює ключові аспекти компетентнісно-орієнтованого підходу до моделювання та проведення сучасного уроку в рамках Нової української школи. Авторка майстерно аналізує методи, що сприяють формуванню комплексних компетентностей, необхідних для особистісного й професійного розвитку учнів.
ВідповістиВидалитиОсобливо цінним є акцент на інтеграцію інформаційно-комунікаційних технологій, проєктних методів навчання та інклюзивності. Розглянуті інноваційні інструменти, такі як Padlet, Kahoot і Google Jamboard, демонструють, як сучасні технології можуть мотивувати учнів і зробити навчальний процес динамічнішим і більш захопливим.
Дякую автору за саттю! Погоджуюсь з думкою автора про те, що вчитель має не просто передавати знання дітям, а активізувати їх пізнавальну активність, зацікавлювати предметом викладання, спонукати до того щоб діти самі прагнули отримати знання, займалися самоосвітою.
ВідповістиВидалити*статтю
Видалити