Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Олеся УЛІЧЕВА

14 коментарів:

  1. Тетяна Івасенко6/1/25

    Актуальна тема, дуже важлива. Штучний інтелект допомагає в роботі, щоб створити найкраще для діток, зацікавити їх. Сучасність потребує новітніх технологій, тому педагоги повинні бути обізнаними в цьому напрямку!

    ВідповістиВидалити
  2. Ніна Берненко7/1/25

    Штучний інтелект відкриває можливості для удосконалення процесу навчання та виховання дошкільників,
    полегшити роботу та зберегти час педагога у підготовці матеріалу.
    Дякую за сучасний підхід в практичній роботі.

    ВідповістиВидалити
  3. Зима Н.В.7/1/25

    Сучасні підходи. Ця стаття показує прагнення освітян крокувати в ногу з часом.

    ВідповістиВидалити
  4. Юрчкова М.М.7/1/25

    Надзвичайно цікава стаття. Штучний інтелект справді відкриває нові можливості в досягненні педагогічних цілей. Для кожного сучасного педагога знайдеться в цій статті багато корисного для роботи.

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім7/1/25

    Трощак А.В. Сучасність вимагає нового підходу в освіті. Дуже актуальне зараз застосування штучного інтелекту. Стаття цікава , пізнавальна.

    ВідповістиВидалити
  6. Оксана Дабич7/1/25

    В наш час актуальна стаття.Сучасні технології швидко інтегруються в усі сфери життя .Штучний інтелект потужний інструмент,який відкриває нові можливості та полегшує життя педагогу.

    ВідповістиВидалити
  7. Завгородня Ж. В.7/1/25

    Застосування ші в роботі з дошкільнятами - цікаво, корисно і сучасно. Дає змогу розвиватися. Відчуваємо вме по новом

    ВідповістиВидалити
  8. Шаренко Н.М.7/1/25

    Висвітлений матеріал є сучасним і змістовним, надає практичні поради та теоретичні обгрунтування для ефективного впровадження в педагогічну роботу. Професійно і цікаво.

    ВідповістиВидалити
  9. Наталя Бабіч, консультант КУ "МЦПРПП КМР"8/1/25

    Матеріали статті пані Олесі цікавлять аудиторію освітян.
    Дійсно, ці штучні нейронні мережі – сучасний вектор цифрового розвитку суспільства, зокрема й в освіті. Вони наслідують функції головного мозку та допомагають виконувати інтелектуальну роботу.
    Пані Олеся акцентує увагу, які завдання штучному інтелекту може доручити педагог дошкільного закладу, пропонує ефективні інструменти та визначила переваги й ризики використання ШІ в практиці роботи.
    Зокрема, ШІ – прекрасний помічник всіх творчих людей, пов’язаних з музикою, вокалом, голосом. Використовуючи технології ШІ, ви отримуєте численні переваги, окреслені авторкою.
    Наприклад: за кілька хвилин навчитесь генерувати сценарій потрібної розваги, музичну казку або пісню з гарним аранжуванням та прописаним вокалом.
    Разом з тим, ШІ не може оцінювати якість інформації, тож використовує все, що знаходить. Тому на запит користувача може видавати помилкові дані. Варто перевіряти інформацію, яку пропонує ШІ.
    Дяка автору! Натхненного професійного зростання Вам, пані Олесю! Ціную Ваші практики й досвід.

    ВідповістиВидалити
  10. Інна Кондратенко9/1/25

    Дуже цікава, пізнавальна стаття. Світ не стоїть на місці, він розвивається і створення ШІ-це унікальний витвір, це величезна допомога педагогам і не тільки! Набір технологічних інструментів, алгоритмів, які надають нам багато рекомендацій та рішень що до змін цифрового і реального середовища. Системи ШІ створенні для навчання на досвіді, розпізнавання закономірностей.

    ВідповістиВидалити
  11. Ірина Занченко, музичний керівник ДНЗ№72 "ГНОМИК"9/1/25

    Корисна, актуальна інформація подається дуже цікаво і невимушено, легко сприймається та осмислюється. Знайшла багато для себе нового та відповіді на питання, які виникали при роботі зі ШІ. Бажаю вам натхнення та процвітання!

    ВідповістиВидалити
  12. Касьянова М.М.13/1/25

    Дуже сучасна тема статті. Штучний інтелект завжди цікавий дітям. Матеріал легко сприймається і запам’ятовується.

    ВідповістиВидалити
  13. Людмила Ткаченко16/1/25

    Автор статті розкрила значення штучного інтелекту в закладі дошкільної освіти. ШІ має широкі можливості застосування, зокрема для створення текстів і зображень. Ці функції можна ефективно використовувати під час написання сценаріїв та підготовки ілюстративних матеріалів. У роботі досліджено різноманітні сервіси для генерації зображень, проведено їх порівняння та проаналізовано ключові переваги й недоліки.

    ВідповістиВидалити
  14. Олена Шамшур16/1/25

    Маємо виклики сучасності, в яких допомагають розібратися саме такі дописи, як стаття пані Одесі. Дякую за цікаву змістовну інформацію.

    ВідповістиВидалити