Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Вікторія КРАДОЖОН

16 коментарів:

  1. Михайло Комар6/1/25

    Високий рівень емоційного інтелекту вчителя є ключовою умовою для створення комфортної атмосфери на уроках.А це - ключ до успіху. Дякую пані Вікторія за змістовну і актуальну статтю.

    ВідповістиВидалити
  2. Варданян Аеліта7/1/25

    Ментальне здоров’я учасників освітнього процесу є важливим чинником забезпечення якості освіти в умовах сучасних викликів. Ви розкрили важливу тему для наших реалій. Дякую за цікавий та змістовний матеріал!

    ВідповістиВидалити
  3. Василенко Тетяна7/1/25

    В сучасних умовах психологічна обізнаність та професійна готовність педагогів до підтримки емоційного стану учнів є важливою складовою ефективної освітньої діяльності. Дякую за досвід та рекомендації. Стаття актуальна, дуже цікава та змістовна!

    ВідповістиВидалити
  4. Стаття пані Вікторії є докладним і структурованим дослідженням ролі психологічної компетентності педагога в забезпеченні ментального здоров’я учасників освітнього процесу. Авторка чітко визначає поняття психологічної компетентності, аналізує її структуру та компоненти, а також обґрунтовує необхідність її розвитку у сучасних педагогів. Щиро дякую!

    ВідповістиВидалити
  5. Стаття Вікторії Петрівни є корисним інструментом для рефлексії педагогів і мотивацією до підвищення своєї психологічної компетентності, що сприятиме збереженню здоров’я та добробуту всіх учасників освітнього процесу. Раджу ознайомитися зі змістом цієї статі.

    ВідповістиВидалити
  6. У статті вдало розкрито важливість психологічної компетентності педагогів для забезпечення ментального здоров’я учасників освітнього процесу. Це особливо актуально в сучасних умовах, враховуючи підвищення рівня стресових факторів у суспільстві. Дякую, Ваша стаття добре висвітлює тему психологічної компетентності педагогів як ключового чинника збереження ментального здоров’я учасників освітнього процесу.

    ВідповістиВидалити
  7. Кобрін Вікторія13/1/25

    Важливі моменти розкриті у статті. Вчитель із гарним психічним станом створює доброзичливу атмосферу в класі, сприяючи ефективнішому навчанню. Учні відчувають емоційний стан педагога, і якщо вчитель вигоряє чи перебуває в стресі, це може негативно впливати на дітей.

    ВідповістиВидалити
  8. Щиро дякую за надзвичайно змістовний і ґрунтовний виклад! Ви підкреслили важливість психологічної компетентності педагогів як ключового чинника у створенні гармонійного освітнього середовища. Робота охоплює широкий спектр аспектів, які надихають і вказують на важливість підготовки фахівців для збереження ментального здоров’я молоді. Особливо цінним є акцент на емпатії, самоактуалізації та розвитку професійної самосвідомості педагогів. Дякую за увагу до проблеми збереження та зміцнення ментального здоров"я!!

    ВідповістиВидалити
  9. Тетяна Федорченко14/1/25

    Пані Вікторіє, у ваші статті ви акцентуєте увагу на надзвичайно важливій ролі психологічної компетентності педагогів у підтримці ментального здоров'я учасників освітнього процесу. Вона підкреслює, що ефективність навчально-виховного процесу значною мірою залежить від здатності педагогів забезпечувати емоційну підтримку учнів, розпізнавати їх емоційні стани та допомагати в подоланні стресу. Педагог наводить вагомі аспекти, що складають психологічну компетентність, зокрема емпатію, емоційну саморегуляцію та комунікативні навички, які є критичними для створення безпечного та підтримуючого навчального середовища. Дійсно, психологічна підтримка вихователя групи подовженого дня має величезне значення не тільки для ефективності навчання, а й для загального благополуччя учнів.

    ВідповістиВидалити
  10. Прокопенко Галина15/1/25

    Психологічна компетентність педагога є необхідною складовою для забезпечення ментального здоров’я учасників освітнього процесу. У статті розкрито роль педагога в освітньому процесі. Дякую за статтю!

    ВідповістиВидалити
  11. Ця стаття підкреслює важливість психологічної компетентності педагогів у сучасному освітньому середовищі, де зростає рівень стресу серед його учасників. Пані Вікторія, влучно акцентує увагу на необхідності розвитку емоційної стійкості у вчителів, адже їх психологічний стан безпосередньо впливає на атмосферу в класі та загальне благополуччя учнів.

    ВідповістиВидалити
  12. Погоджуюся з авторкою статті, що психологічна компетентність педагогів є ключовим аспектом їхньої професійної діяльності, що включає в себе глибокі психолого-педагогічні знання, комунікативні вміння та особистісні якості, які взаємодіють під час педагогічної практики. Дякую за статтю.

    ВідповістиВидалити
  13. Отряжа Ніна15/1/25

    Цілком згодна з Вікторією Петрівною, що психологічні компетенції сучасного вчителя є визначальними
    для створення позитивного та сприяючого середовища для навчання та розвитку
    учнів. Дякую за актуальну і змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  14. Надія Панежа16/1/25

    Знаходжу цю статтю корисною для себе, так як Вікторія Петрівна у ній акцентує увагу на психологічній компетентності педагогів як важливому чиннику для підтримки гармонійного освітнього середовища. Матеріал є актуальним, структурованим і містить практичні поради для розвитку цієї компетенції. Це значний внесок у вдосконалення педагогічної діяльності. Щиро дякую за статтю!

    ВідповістиВидалити
  15. Наталія Даниленко16/1/25

    Стаття Вікторії Крадожон акцентує на важливості психологічних навичок педагогів для підтримки емоційного благополуччя учнів. Вчителі повинні розуміти потреби дітей і застосовувати ці знання для покращення навчального процесу та атмосфери в класі. Дякую за статтю!

    ВідповістиВидалити
  16. Анонім16/1/25

    Дякую за Вашу роботу!!! Стаття актуальна, змістовні та дуже корисна. Робота охоплює широкий спектр важливість підготовки фахівців для збереження ментального здоров’я учасників освітнього процесу. Успіхів у роботі!!!

    ВідповістиВидалити