Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Валентина ЛИТВИНЕНКО

7 коментарів:

  1. Руденко Наталя8/1/25

    Дякую за актуальну та змістовну доповідь!

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім8/1/25

    Стаття висвітлює надзвичайно актуальну тему, адже цифрові технології стають невід'ємною частиною сучасного освітнього процесу.

    ВідповістиВидалити
  3. Освітні втрати накопичуються і поглиблюються, якщо вчасно й ефективно не вжити заходів для їх подолання. Тому в умовах воєнного стану та у повоєнний період для закладів загальної середньої освіти України основним завданням є мінімізація освітніх втрат учнів. Напрацьований досвід щодо подолання освітніх втрат і презентований пані Валентиною є цікавим. Колега поділилася інструментами, які опанувала та успішно використовує у власній педагогічній діяльності. Робота заслуговує на увагу освітян.

    ВідповістиВидалити
  4. Людмила Ткаченко9/1/25

    Подолання освітніх втрат у початковій школі за допомогою цифрових інструментів є надзвичайно актуальним, особливо в умовах військової агресії

    ВідповістиВидалити
  5. Стаття є актуальною, адже сьогодні перед вчителями стоїть непроста задача з надолуження освітніх втрат дітей. Авторка висвітлює своє бачення вирішення цього питання. Запропоновані цікаві інструменти слушні для використання у освітньому процесі.

    ВідповістиВидалити
  6. Тетяна Корінна15/1/25

    Дякую за статтю. Дуже цікава! Думка педагога висвітлена послідовно і зрозуміло.

    ВідповістиВидалити
  7. Надолуження освітніх втрат у початковій школі є критично важливим аспектом забезпечення якісної освіти для кожної дитини, а вчасне їх виявлення та подолання дозволяє не лише покращити академічні результати учнів, але й сприяє їхньому всебічному розвитку.
    Дякую за слушні ідеї та поради, які можна використати в навчальному процесі для подолання освітніх втрат.

    ВідповістиВидалити