Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Світлана РАТУШНА

26 коментарів:

  1. Тетяна Кондратенко7/1/25

    Війна в Україні безумовно впливає на якість навчання . Коли йде мова про навчання дітей з особливими освітніми потребами, в умовах військового стану , потрібно використовкаати спеціальні педагогічниі техніки та прийоми . Дуже добре, що авторка навела багато різних прикладів використання дидактичних ігор , різних методів у роботі з дітьми, що мають інтелектуальні порушеннями. Авторка - фахівець своєї справи. Дякую за статтю

    ВідповістиВидалити
  2. Наталія Одорожа7/1/25

    Цікава стаття. Вона є надзвичайно актуальною, оскільки проблема освітніх втрат у дітей з інтелектуальними порушенніми потребує глибокого аналізу і комплексного підходу для її вирішення. Пані Світлана детально розглядає основні причини втрат і пропонує методи і прийоми для їх ефективного подолання, які можуть бути використані у практичній діяльності педагогів.

    ВідповістиВидалити
  3. Любов Полудень7/1/25

    Автор розглядає основні фактори, які вплинули на зниження якості навчання та розвитку здобувачів освіти з ООП. Висвітлює практичні підходи, які здатні допомогти вчителю компенсувати освітні втрати дітей ООП. Наголошує на комплексному підході до потреб кожного учня. Цікава стаття. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  4. Мирослава Кукуріло8/1/25

    Дуже актуальна стаття для сьогодення, адже зараз кожен вчитель шукає шляхи подолання освітніх втрат своїх учнів. Дякую авторці за запропоновані стратегії відновлення освітніх результатів, за спеціальні педагогічні техніки та прийоми, за Ваш практичний досвід та рекомендації. Успіхів та натхненне у Вашій нелегкій справі!

    ВідповістиВидалити
  5. Аліна Яковченко8/1/25

    Авторка статті розглядає важливі проблеми освітніх втрат серед учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку, зокрема в умовах воєнного стану. Авторка детально описує фактори, які впливають на зниження якості навчання, та пропонує ефективні стратегії для подолання цих втрат, такі як створення психологічно безпечного середовища, індивідуальний підхід до кожного учня, стимулювання пізнавального інтересу та активна участь батьків.
    Позитивним є акцент на важливості підтримки з боку вчителів, психологів та батьків, що сприяє розвитку учнів і допомагає компенсувати втрати в освіті. Стаття є цінним джерелом для педагогів, які прагнуть допомогти дітям із особливими освітніми потребами адаптуватися та відновити свої навчальні досягнення.

    ВідповістиВидалити
  6. Дійсно зараз в умовах воєнного стану освітній процес потерпає від обмеженого доступу до пізнавальних процесів навчання. Це пов`язано із вимушенними перебуваннями в укритті під час повітряних тривог. Враховуючи специфіку психологічних процесів учнів з порушеннями інтелектуального розвитку дуже важко працювати в умовах стресового стану дітей, які викликають страхи та панічні атаки. В такому разі вчительмає шукати шляхи подолання критичних моментів (життя та здоров`я дітей першочергово) надавати учням своєчасно підтримку, відчуття стабільності та відновити освітній процес. Фахівець - майстер своєї справи. Успіхів та натхнення в такий нелнгкий час.

    ВідповістиВидалити
  7. Освітні втрати учнів — це серйозна проблема. Подолання освітніх втрат у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку потребує комплексного підходу, який включає індивідуалізацію навчання, підтримку з боку психологів і дефектологів, залучення сім’ї. Лише за таких умов можливо забезпечити гармонійний розвиток дітей і їхню успішну соціалізацію.

    ВідповістиВидалити
  8. Анна Царенко10/1/25

    Освітні втрати нажаль стали викликом сьогодення для всіх педагогів. Автор поділилася цікавим досвідом. Що має своє місце в навчальному процесі

    ВідповістиВидалити
  9. Тетяна Басиста10/1/25

    Актуальні методи та прийоми. Цікава стаття, доцільно підібраний матеріал.

    ВідповістиВидалити
  10. Долінка Олена10/1/25

    Змістовна і цікава стаття, яка демонструє практичні напрацювання педагога. Зрозуміло, що працюючи з особливими дітками, потрібно враховувати багато чинників, які впливають на освітній процес. Автор демонструє комплексний підхід, з обов'язковим врахуванням індивідуальності учня та психологічного комфорту на уроці.

    ВідповістиВидалити
  11. Оксана Харченко12/1/25

    Дякую, колего! Цікавий матеріал. У статті розглядається важлива тема для сьогодення. Викладені практичні поради з особистого досвіду.

    ВідповістиВидалити
  12. Тетяна Федорченко14/1/25

    Пані Світлано, Ваш матеріал демонструє глибоке розуміння складнощів, із якими стикаються учні з порушеннями інтелектуального розвитку, та пропонує системний підхід до їх подолання. Видно, що ви приділяєте велику увагу як теоретичному обґрунтуванню, так і практичним аспектам допомоги дітям. Особливо варто відзначити те, що Ви враховуєте як емоційний стан учнів, так і їхні пізнавальні потреби, що сприяє створенню гармонійного освітнього середовища. Наведені методи, такі як "емоційний сплеск", "ранкове коло", ігри, інтерактивні технології, є не лише ефективними, але й легко адаптуються до реального навчального процесу. Представлені вами матеріали містять широкий спектр практичних інструментів, які можна впровадити в навчання. Ваш текст є надихаючим прикладом того, як глибокі знання, професіоналізм і любов до дітей допомагають створювати умови для їхнього розвитку навіть у складних обставинах. Дякую за вашу відданість такій важливій справі!






    ВідповістиВидалити
  13. Автор справедливо зазначає, що подолання освітніх втрат учнів з ООП вимагає комплексного підходу, який враховує не лише педагогічні аспекти, але й психологічні та соціальні . Такий підхід дозволить створити індивідуальні траєкторії розвитку для кожної дитини." Дякую автору за статтю!

    ВідповістиВидалити
  14. Автор статті пропонує комплексне бачення проблеми, включаючи психологічні, педагогічні та соціальні аспекти. Такий підхід є необхідним для успішної реабілітації освітніх втрат учнів з ООП. Дякую за цікаву статтю!

    ВідповістиВидалити
  15. Світлана Лисенко15/1/25

    Тема статті надзвичайно актуальна, адже такі діти дуже гостро реагують на все, що відбувається в сучасних умовах воєнного стану. Відчувається глибока зацікавленість авторки в подоланні освітніх втрат учнів, впровадженні здоров'язберігаючих технологій, ігор, що сприяють подоланню тривожності та страху у дітей з ООП. Вчитель - дефектолог з багаторічним досвідом роботи, пані Світлана завжди знаходить нові, цікаві форми роботи, враховуючи індивідуальні особливості кожної дитини з особливими освітніми потребами.

    ВідповістиВидалити
  16. Автор статті розкриває дуже важливі аспекти подолання освітніх втрат у навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями. Поради, які надає автор, є дієвими та корисними у використанні. Дякую за запропоновані ідеї, якими можна скористатися у своїй педагогічній діяльності.

    ВідповістиВидалити
  17. Проблема подолання освітніх втрат в умовах сьогодення - виклик перед педагогами України. А особливо в роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. Авторка достатньо володіє технологіями та інструментарієм щодо зазначеної проблеми і ділиться своїм досвідом. Дякую за статтю.

    ВідповістиВидалити
  18. Дякую за Вашу статтю, дуже актуальна в наш час.

    ВідповістиВидалити
  19. Стаття цікава та корисна. В ній розкриті важливі питання в роботі вчителя з учнями з інтелектуальними порушеннями. Дякую за корисні поради зі створення психологічно безпечного та комфортного середовища навчання.

    ВідповістиВидалити
  20. Анатолій Стародубцов18/1/25

    Зміст статті є актуальним і дієвим, тому що незважаючи на всі труднощі існують практичні підходи та стратегії, які допомагають вчителю компенсувати освітні втрати здобувачів освіти та відновити стабільність навчання. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  21. Людмила Лозова19/1/25

    Стаття Світлани Ратушної є ґрунтовним дослідженням актуальної проблеми сучасної спеціальної освіти. Авторка акцентує увагу на ключових чинниках, які спричиняють освітні втрати у дітей з особливими освітніми потребами, та пропонує практичні підходи до їх мінімізації.
    Стаття вирізняється структурованістю, чіткістю викладу та практичною спрямованістю, що робить її корисною для дефектологів, педагогів, а також батьків.

    ВідповістиВидалити
  22. Анонім19/1/25

    На жаль, дана робота є актуальною для дітей України. Стаття дає чітке розуміння проблем та їх вирішення. Для вчителів дана стаття є на вагу золота.
    Дякую авторці за чудово виконану роботу!

    ВідповістиВидалити
  23. Інна Ревенко19/1/25

    Дана стаття є змістовною,актуальною та практично орієнтованою,адже у ній доцільно звертається увага на ключові причини освітніх втрат учнів. Педагог має великий досвід та напрацьований практичний матеріал,яким щедро ділиться з нами. Я впевнена, що впровадження таких цікавих методик та форм роботи зможуть забезпечити рівність освітніх можливостей для наших дітей. Дякую за статтю!

    ВідповістиВидалити
  24. Світлана Фоміна19/1/25

    Стаття присвячена важливій та актуальній темі. Дякую за статтю!

    ВідповістиВидалити
  25. Анонім20/1/25

    Стаття є актуальною та сучасною! Вивчені важливі аспекти даного питання. Дякую авторці за виконаний обсяг роботи!

    ВідповістиВидалити
  26. Людмила Умріхіна20/1/25

    Дякую авторці за таку змістовну статтю. Дана тема дуже актуальна в наш час.

    ВідповістиВидалити