Віра Левицька, вчитель початкових класів КЗ "Козацька гімназія"6/1/25
У статті вчитель акцентувала увагу, що для підвищення рівня психологічної компетентності, педагогу необхідно знати умови, які сприяють розвитку і формуванню рівня розвитку психолого-педагогічної компетентності. Психологічна компетентність педагога полягає в умінні усвідомлювати рівень власної діяльності, своїх здібностей, знати способи професійного самовдосконалення, вміти бачити причини недоліків у своїй роботі, в собі, бажати самовдосконалення.Якщо педагог візьме за правило враховувати і застосовувати всі наведені умови в статті, то я вважаю, що психологічна компетентність сформується у педагога досить швидко і йому буде легше в професійній діяльності. Дякую за чудову статтю!
Авторка звертає увагу на важливий напрям підготовки сучасного педагога. Необхідно давати можливість опановувати саме практичними методами та прийомами роботи для збереження ментального здоров’я як учнів, так і самих учителів. Дякую за те, що піднімаєте проблемні питання сьогодення для їх обговорення.
Дякую авторці за висвітлення важливісті психологічної компетентності педагога для досягнення освітніх цілей в контексті концепції Нової української школи . Дійсно, саме від ментального здоров'я людей залежить взаємодія, спілкування, психічний стан усіх учасників освітнього процесу, а також успішність здобувачів освіти.Стаття має надзвичайно актуальну та значущу тему.
Стаття акцентує на надзвичайно актуальній проблемі сучасної освіти - необхідності розвитку психологічної компетентності вчителів. Автор справедливо зазначає, що в умовах стресових ситуацій, спричинених війною, саме вчитель стає для учня не лише джерелом знань, а й опорою. Особливо цінними є практичні рекомендації щодо розвитку таких якостей, як емпатія, емоційна стабільність та комунікативні навички. Розуміння власних емоційних станів та вміння керувати ними допомагає вчителям уникнути професійного вигорання. Психологічно компетентний вчитель створює атмосферу довіри та підтримки, де учні почуваються комфортно і впевнено. Учні, які почувають себе емоційно комфортно, з більшою ймовірністю досягають успіхів у навчанні.
Згодна з авторкою статті, що психологічні компетентності сучасного вчителя є важливим інструментом в діяльності, слугують створенню творчих умов навчального процесу, спрямованого на стабільність і результативність. Дякую Вам і бажаю подальших творчих успіхів.
В статті мені особливо сподобався акцент на необхідність розвитку психологічних навичок у вчителів для запобігання професійному вигоранню та підтримки власної емоційної стабільності. Розвиток психологічних навичок – це інвестиція в себе та в свою професійну діяльність. Вчителі, які володіють високим рівнем емоційного інтелекту, комунікативними навичками та стресостійкістю, є більш ефективними, задоволеними своєю роботою та менш схильні до професійного вигорання. Інвестуючи в свій особистісний розвиток, вчителі не лише покращують власне життя, а й створюють більш сприятливе навчальне середовище для своїх учнів. Саме тому стаття є особливо актуальною. Дякую вам, Юлія Геннадіївна, за цікаву, змістовну статтю.
Освітній процес в умовах війни викликає потребу від учителів бути компетентним не тільки в навчальних дисциплінах, а й володіти знаннями психологічного спрямування, щоб правильно організувати навчальний процес та надавати своєчасно кваліфіковану допомогу в разі виникнення потреби. Психологічна компетентність педагога є необхідною умовою для збереження психічного здоров'я учасників освітнього процесу та власного. Вчителі повинні володіти базовими знаннями з психології, володіти техніками емоційної стабілізації та психологічної гнучкості. Для налагодження ефективної роботи з учнями в час війни важливо, щоб психологи закладів освіти здійснювали психоедукацію для вчителів шляхом проведення тренінгів, майстер-класів, фахових консультацій з основ першої психологічної допомоги та розвитку навичок стресостійкості. Дякую за увагу до теми ментального здоров"я!
У статті вчитель акцентувала увагу, що для підвищення рівня психологічної компетентності, педагогу необхідно знати умови, які сприяють розвитку і формуванню рівня розвитку психолого-педагогічної компетентності. Психологічна компетентність педагога полягає в умінні усвідомлювати рівень власної діяльності, своїх здібностей, знати способи професійного самовдосконалення, вміти бачити причини недоліків у своїй роботі, в собі, бажати самовдосконалення.Якщо педагог візьме за правило враховувати і застосовувати всі наведені умови в статті, то я вважаю, що психологічна компетентність сформується у педагога досить швидко і йому буде легше в професійній діяльності. Дякую за чудову статтю!
ВідповістиВидалитиАвторка звертає увагу на важливий напрям підготовки сучасного педагога. Необхідно давати можливість опановувати саме практичними методами та прийомами роботи для збереження ментального здоров’я як учнів, так і самих учителів. Дякую за те, що піднімаєте проблемні питання сьогодення для їх обговорення.
ВідповістиВидалитиДякую авторці за висвітлення важливісті психологічної компетентності педагога для досягнення освітніх цілей в контексті концепції Нової української школи . Дійсно, саме від ментального здоров'я людей залежить взаємодія, спілкування, психічний стан усіх учасників освітнього процесу, а також успішність здобувачів освіти.Стаття має надзвичайно актуальну та значущу тему.
ВідповістиВидалитиСтаття акцентує на надзвичайно актуальній проблемі сучасної освіти - необхідності розвитку психологічної компетентності вчителів. Автор справедливо зазначає, що в умовах стресових ситуацій, спричинених війною, саме вчитель стає для учня не лише джерелом знань, а й опорою. Особливо цінними є практичні рекомендації щодо розвитку таких якостей, як емпатія, емоційна стабільність та комунікативні навички. Розуміння власних емоційних станів та вміння керувати ними допомагає вчителям уникнути професійного вигорання. Психологічно компетентний вчитель створює атмосферу довіри та підтримки, де учні почуваються комфортно і впевнено. Учні, які почувають себе емоційно комфортно, з більшою ймовірністю досягають успіхів у навчанні.
ВідповістиВидалитиЗгодна з авторкою статті, що психологічні компетентності сучасного вчителя є важливим інструментом в діяльності, слугують створенню творчих умов навчального процесу, спрямованого на стабільність і результативність. Дякую Вам і бажаю подальших творчих успіхів.
ВідповістиВидалитиВ статті мені особливо сподобався акцент на необхідність розвитку психологічних навичок у вчителів для запобігання професійному вигоранню та підтримки власної емоційної стабільності.
ВідповістиВидалитиРозвиток психологічних навичок – це інвестиція в себе та в свою професійну діяльність. Вчителі, які володіють високим рівнем емоційного інтелекту, комунікативними навичками та стресостійкістю, є більш ефективними, задоволеними своєю роботою та менш схильні до професійного вигорання. Інвестуючи в свій особистісний розвиток, вчителі не лише покращують власне життя, а й створюють більш сприятливе навчальне середовище для своїх учнів. Саме тому стаття є особливо актуальною. Дякую вам, Юлія Геннадіївна, за цікаву, змістовну статтю.
Освітній процес в умовах війни викликає потребу від учителів бути компетентним не тільки в навчальних дисциплінах, а й володіти знаннями психологічного спрямування, щоб правильно організувати навчальний процес та надавати своєчасно кваліфіковану допомогу в разі виникнення потреби. Психологічна компетентність педагога є необхідною умовою для збереження психічного здоров'я учасників освітнього процесу та власного. Вчителі повинні володіти базовими знаннями з психології, володіти техніками емоційної стабілізації та психологічної гнучкості. Для налагодження ефективної роботи з учнями в час війни важливо, щоб психологи закладів освіти здійснювали психоедукацію для вчителів шляхом проведення тренінгів, майстер-класів, фахових консультацій з основ першої психологічної допомоги та розвитку навичок стресостійкості. Дякую за увагу до теми ментального здоров"я!
ВідповістиВидалити