Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Валентина КАСЬЯНЕНКО

32 коментарі:

  1. Дякую за змістовну інформацію! Так, завдяки новітнім інформаційно-комунікативним технологіям навчання, урізноманітнюються уроки та полегшується сприйняття навчального матеріалу учнями, розвиваються уміння учнів побачити велику тему в цілісному вигляді. При цьому процес навчання стає більш інтенсивним!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за статтю) Знання іноземної мови в сучасних умовах постає у суспільстві важливою складовою особистого та професійного життя людини.

    ВідповістиВидалити
  3. Кондратенко Вікторія6/1/25


    Головне для вчителя вміти зацікавити учнів у вивченні іноземної мови та з перших уроків викликати в них позитивне ставлення до предмета, вмотивувати необхідність і значущість володіння іноземною мовою як неповторним засобом міжкультурного спілкування. Саме початкова школа має забезпечити наступність і безперервність процесу навчання іноземної мови у всьому курсі середньої школи, сформувати базові навички і вміння, необхідні для подальшого розвитку комунікативної компетенції в основній і старшій школі.

    ВідповістиВидалити
  4. Стаття має актуальну тему, оскільки підкреслює важливість використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі. Авторка правильно акцентує увагу на тому, що сучасним учням цікаво навчатися за допомогою комп'ютерної техніки та Інтернету, адже це не лише підвищує пізнавальний інтерес, але й робить навчання більш динамічним і емоційно насиченим.
    Дякую за статтю!Успіхів Вам у подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім7/1/25

    Стаття є цінним джерелом ідей для освітян, які прагнуть зробити процес навчання англійської мови більш ефективним і сучасним. Авторка допомагає побачити глобальну перспективу, одночасно надаючи практичні інструменти для роботи в школі.

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю! Тема статті є актуальною в наш час, час глобалізації та цифровізації світу. Це дає учням краще орієнтуватися в просторі, та впливає на вибір майбутньої професії.

    ВідповістиВидалити
  7. Автор статті детально розкриває сутність поняття "мовленнєвої діяльності" уцілому та знайомить з основними компонентами при формуванні іншомовної компетентності. Заслуговують на увагу практичні рекомендації з власного досвіду щодо застосування технологічних інновацій при викладанні англійської мови. Дякую за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  8. Стаття Валентини Олександрівни обгрунтовує вимоги до сучасного уроку, необхідність використання можливостей інформаційно-комунікативних технологій, що формують пізнавальний інтерес, яскравий емоційний образ, особисте відношення до матеріалу, що вивчається. Дякую авторові за дуже актуальний та доцільний для практичного застосуванн матеріал.

    ВідповістиВидалити
  9. Стаття привертає увагу своєю актуальністю та практичним підходом до впровадження інновацій в освіті. Авторка вдало розкриває значення інтеграції сучасних технологій у навчальний процес, акцентуючи увагу на розвитку наскрізних компетентностей. Матеріал пропонує корисні поради, які можуть стати в нагоді педагогам для підвищення ефективності уроків. Особливо цікавою є ідея створення інтерактивного середовища, яке мотивує учнів до активного пізнання.

    ВідповістиВидалити
  10. В статті пані Валентини розглядаються питання формування комунікативних компетенцій на уроках англійської мови. Автор розкриває сутність поняття мовленнєвих компетенцій, характеристики говоріння як виду мовленнєвої діяльності та умови їх успішного формування в учнів НУШ. Безумовно, позитивом є значна увага автора до використання інформаційних технологій в навчанні та результативності. Дякую Вам, пані Валентино, за чудові творчі ідеї та бажаю подальших творчих здобутків.

    ВідповістиВидалити
  11. Провести сучасний урок іноземної мови із застосуванням інноваційних технологій означає створити такі комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність, навчиться бути демократичним, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити. Основне – це дозволити відчути впевненість у своїх силах, створювати природні життєві ситуації, де дитина зможе використати свої знання і поговорити про те, що її цікавить. Пані Валентина у своїй роботі презентувала власний досвід формування комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови. Робота цікава, адже має практиічну спрямованість. Дякую колезі за представлений матеріал.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Вам, пані Оксана, за чудову оцінку і Вашу велику організаторську і творчу діяльність!

      Видалити
  12. GOROSCUK IRINA9/1/25

    Вивчення англійської мови для здобувачів освіти є важливим у формуванні всебічно розвиненої особистості.
    Авторка статті розкриває сутність комунікативного викладання предмету, де учасники освітнього процесу зосереджені на живому спілкуванні, яке мотивує до якісного вивчення іноземної мови, що надзвичайно важливо у сучасному світі.
    Успіхів та натхнення,шановна колего!

    ВідповістиВидалити
  13. Комунікативна компетентність є однією із пріоритетних в сучасному світі,а навички успішної комунікації з іншими людьми англійською мовою будуть потрібні учасникам освітнього процесу для успішного працевлаштування. Тому стаття надзвичайно актуальна. Дякую,колего,за чудову статтю.

    ВідповістиВидалити
  14. Корисно було ознайомитися з досвідом педагога, а саме, у який спосіб інтегрувати методи, які заохочують учнів до вивчення іноземної мови та спонукають до самовираження та особистого зв'язку з мовою. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  15. Формування комунікативних компетентностей учнів в НУШ є комплексним процесом, що поєднує розвиток мовних навичок з активним застосуванням англійської мови у реальних ситуаціях, а також розвитком соціальних і культурних компетенцій. Творчого натхнення вам Пані Валентино.

    ВідповістиВидалити
  16. Світлана Верещак20/1/25

    У статті чітко окреслено ключові аспекти діяльності вчителя англійської мови з впровадження в діяльність технологій формування комунікативних компетентностей учнів в процесі навчання англійської мови. Розкрито сутність понять: «педагогічні технології», «технології навчання», «сучасні педагогічні технології».
    Розкрито досвід впровадження технологій особистісно - орієнтованого навчання іноземній мові, які дозволяють отримати позитивні результати у формуванні активної діяльності, високого рівня знань учнів.

    ВідповістиВидалити
  17. Анонім20/1/25

    Тема статті є досить актуальною для вчителів іноземної мови.

    ВідповістиВидалити
  18. Авторкою майстерно розкрито технології формування комунікативних компетентностей учнів в процесі навчання англійської мови, що демонструє високий фаховий рівень учителя. Дякую пані Валентині за цікаву наукову розвідку!

    ВідповістиВидалити
  19. Дякую , пані Валентино, що поділилися змістовним та практичним напрацюванням з даної проблеми, а саме, технології формування комунікативних компетентностей учнів на уроках англійської мови . Використання новітніх інформаційних технологій дозволить розвинути ключові компетентності учнів , які мотивують учнів до активного пізнання ,дають змогу легко і цікаво засвоїти навчальний матеріал.

    ВідповістиВидалити