Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Вікторія НОВІКОВА

2 коментарі:

  1. Виклики сьогодення потребують від вчителя нових підходів та методик. Автор статті представив дизайн-мислення як методику, яка може бути використана для організації інтегрованих уроків, творчих майстерень або проєктного навчання. Без цього важко уявити НУШ!. Тож, було цікаво, як автор використовує цю методику для подолання освітніх втрат. Дякую за змістовний матеріал.

    ВідповістиВидалити
  2. Владислав Товт9/1/25

    Однією з сильних сторін статті є реалізації концепції дизайн-мислення. Розгляд етапів цього процесу — емпатії, формулювання проблеми, генерування ідей, прототипування та тестування — у контексті освітнього середовища є вкрай цінним для вчителів. Такий підхід не лише сприяє розвитку креативності, критичного мислення та командної роботи в учнів, а й дає змогу педагогам адаптувати навчальний процес до потреб сучасного суспільства.
    Особливо важливо, що наголошують на ролі учнів як активних учасників процесу навчання, а не пасивних споживачів знань. Такий підхід відповідає основним принципам НУШ, де увага зосереджена на розвитку особистості дитини та формуванні компетенцій, необхідних у реальному житті.

    ВідповістиВидалити