Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Анна ШВЕЦЬ

10 коментарів:

  1. Катерина6/1/25

    Автором піднята дуже актуальна тема про освітні втрати, які сьогодні так чи інакше проявляються в усіх освітніх галузях. Дякую за змістовний виклад матеріалу, взяла корисне і для себе!

    ВідповістиВидалити
  2. Громова Н. В.6/1/25

    Дякую за висвітлення інструментів, що допоможуть учителю оптимізувати матеріал, а дітям легше його засвоїти.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за змістовний аналіз понять "освітні втрати" і "навчальні втрати". Автор назвала не тільки причини цих втрат, а й запропонувала деякі методики для їх подолання. Буду використовувати в роботі з учнями.

    ВідповістиВидалити
  4. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім8/1/25

    Дякую автору за змістовний та корисний матеріал. Важливо розвивати інноваційні методи і технології для забезпечення доступу до якісної освіти в будь-яких умовах.

    ВідповістиВидалити
  6. Автор статті детально розкрила тему щодо використання дистанційних та змішаних форм навчання для подолання освітніх втрат на уроках фізики та з власного педагогічного досвіду рекомендувала колегам, які викладають у 7 класах НУШ, регулярно проводити моніторинг рівня знань учнів, використовувати індивідуальних підхід, закріплювати отримані раніше знання, не відриваючись від тих тем, які учні вивчають зараз.
    Творчого Вам натхнення та успіхів у професійній діяльності!

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім9/1/25

    Дякую автору за актуальну статтю.

    ВідповістиВидалити
  8. Пахолівецький В.9/1/25

    Дякую за статтю. Матеріал актуальний для сьогодення, цікавий за змістом і корисний для педагога.

    ВідповістиВидалити
  9. Людмила14/1/25

    Дякую авторці за змістовну статтю. "Освітні втрати" - реалії сьогодення і з ними потрібно працювати.

    ВідповістиВидалити
  10. Стаття присвячена актуальній темі подолання освітніх втрат, які виникли внаслідок сучасних викликів у системі освіти. Авторка вдало аналізує проблему освітніх втрат, конкретизуючи їхні прояви на уроках фізики у 7 класі.
    Позитивним аспектом статті є акцент на необхідності моніторингу знань учнів, індивідуального підходу до кожного школяра та коригувальної роботи з навчальним матеріалом. Підкреслено важливість не лише надання знань, але й формування позитивного ставлення до цього предмета. Це важливий крок для того, щоб фізика сприймалася учнями не як складний набір формул, а як цікава і прикладна наука, яка пояснює навколишній світ.
    Також автор слушно звертає увагу на необхідність синхронізації нових тем з уже вивченими, щоб уникнути навчальних розривів.
    Стаття буде корисною для вчителів фізики, які прагнуть ефективно подолати освітні втрати, використовуючи сучасні підходи до навчання.

    ВідповістиВидалити