Стаття ефективно розкриває актуальність психологічної компетентності педагога в умовах сучасних викликів, зокрема воєнного стану. Авторка наголошує на важливості самопізнання, самоконтролю, співпраці, саморозвитку та ресурсності вчителів, підкреслюючи, що їхній психологічний стан має безпосередній вплив на учнів. Серед сильних сторін матеріалу — детальний аналіз викликів, з якими стикаються педагоги, і рекомендації щодо їх подолання, включаючи шість стратегій відновлення ресурсу за моделлю BASIC Ph. Особливо цінними є практичні поради щодо збереження емоційної рівноваги, зокрема ведення рефлексій, підтримка зв’язків із професійною спільнотою та використання тілесних і творчих практик. Матеріал пропонує реалістичний і всеохопний підхід до підтримки психологічної стійкості освітян, що робить його надзвичайно корисним для педагогів.
Дякую за цікавий матеріал. Психологічна компетентність є необхідною для педагога в наш час, адже включає в себе самопізнання, самоконтроль, вміння ефективно співпрацювати з іншими людьми, саморозвиток та самореалізацію.
Стаття дуже змістовна і актуальна, пов'язана з реаліями сьогодення. Дякую за освітлення саме практичних порад, які можуть використовувати педагоги будь- якого фаху. Автору бажаю успіхів!
Автор грамотно пояснює, як учителі можуть розпізнати перші ознаки стресу в учнів і надати їм необхідну підтримку. Особливо цінними є поради щодо створення комфортного навчального середовища.
Стаття ефективно розкриває актуальність психологічної компетентності педагога в умовах сучасних викликів. Світлана Колос наголошує на умінні викладача усвідомлювати рівень власної діяльності, своїх здібностей, знати способи професійного самовдосконалення, вміти бачити причини недоліків у своїй роботі, в собі, бажати самовдосконалення. Дякую за корисну і актуальну статтю.
У професійній діяльності педагогічних працівників спостерігається високий рівень емоційного вигорання,тому дуже важливо вміти вчасно ,кожному з нас,повертатися до особистісних сенсів та цінностей. Дякую автору за цікаву статтю.
Дякую автору за цікавий та змістовний матеріал. Організація навчально-виховного процесу під час воєнного стану в Україні, просто неможлива без психологічної компетентності та ресурсності вчителя.
З вдячністю автору! Стаття надихає звертати більше уваги на власний емоційний стан і є чудовим нагадуванням про необхідність збереження балансу між професійним та особистим життям. Щиро дякую за сприяння розвитку культури турботи про психічне здоров'я в освітньому середовищі.
Дякую Світлана Колос за чудову статтю! Дуже корисними є стратегії відновлення ресурсу, які можна використовувати в практичній діяльності
ВідповістиВидалитиДякую колезі за змістовне та актуальне висвітлення проблеми.
ВідповістиВидалитиСтаття ефективно розкриває актуальність психологічної компетентності педагога в умовах сучасних викликів, зокрема воєнного стану. Авторка наголошує на важливості самопізнання, самоконтролю, співпраці, саморозвитку та ресурсності вчителів, підкреслюючи, що їхній психологічний стан має безпосередній вплив на учнів.
ВідповістиВидалитиСеред сильних сторін матеріалу — детальний аналіз викликів, з якими стикаються педагоги, і рекомендації щодо їх подолання, включаючи шість стратегій відновлення ресурсу за моделлю BASIC Ph. Особливо цінними є практичні поради щодо збереження емоційної рівноваги, зокрема ведення рефлексій, підтримка зв’язків із професійною спільнотою та використання тілесних і творчих практик.
Матеріал пропонує реалістичний і всеохопний підхід до підтримки психологічної стійкості освітян, що робить його надзвичайно корисним для педагогів.
Дякую за цікавий матеріал. Психологічна компетентність є необхідною для педагога в наш час, адже включає в себе самопізнання, самоконтроль, вміння ефективно співпрацювати з іншими людьми, саморозвиток та самореалізацію.
ВідповістиВидалитиСтаття дуже змістовна і актуальна, пов'язана з реаліями сьогодення. Дякую за освітлення саме практичних порад, які можуть використовувати педагоги будь- якого фаху. Автору бажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиДуже цікава стаття. Актуальна в нашому сьогоденні
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікаву тему. Стаття повністю розкриває тему сьогодення.
ВідповістиВидалитиДякую за корисні поради, які висвітлюються в статті! Для себе візьму стратегії відновлення ресурсу, що є необхідними для педагога!
ВідповістиВидалитиДуже цікава та змістовна стаття. Дякую ща цікавий виклад теми.
ВідповістиВидалитиАвтор грамотно пояснює, як учителі можуть розпізнати перші ознаки стресу в учнів і надати їм необхідну підтримку. Особливо цінними є поради щодо створення комфортного навчального середовища.
ВідповістиВидалитиДякую автору за таку важливу в наш час статтю. Тема висвітлена і корисна для використання.
ВідповістиВидалитиСтаття ефективно розкриває актуальність психологічної компетентності педагога в умовах сучасних викликів. Світлана Колос наголошує на умінні викладача усвідомлювати рівень власної діяльності, своїх здібностей, знати способи професійного самовдосконалення, вміти бачити причини недоліків у своїй роботі, в собі, бажати самовдосконалення. Дякую за корисну і актуальну статтю.
ВідповістиВидалитиУ професійній діяльності
ВідповістиВидалитипедагогічних працівників спостерігається високий рівень емоційного вигорання,тому дуже важливо вміти вчасно ,кожному з
нас,повертатися до особистісних сенсів та цінностей. Дякую автору за цікаву статтю.
Дякую автору за цікавий та змістовний матеріал. Організація навчально-виховного процесу під час воєнного стану в Україні, просто неможлива без психологічної компетентності та ресурсності вчителя.
ВідповістиВидалитиЗ вдячністю автору! Стаття надихає звертати більше уваги на власний емоційний стан і є чудовим нагадуванням про необхідність збереження балансу між професійним та особистим життям. Щиро дякую за сприяння розвитку культури турботи про психічне здоров'я в освітньому середовищі.
ВідповістиВидалити