Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Світлана ШУРЕНКО

13 коментарів:

  1. Ця стаття висвітлює важливу роль формування у дітей дошкільного віку соціально-фінансової грамотності. Розкриті всі ключові компетентності. Дякую авторці за змістовну і цікаву статтю.

    ВідповістиВидалити
  2. Олена12/1/25

    Дуже актуальна тема!
    Навчання основам фінансової грамотності з раннього віку допомагає дітям зрозуміти цінність ресурсів, важливість планування та відповідального ставлення до грошей. Це допомагає дітям не лише навчитися керувати ресурсами, але й розвивати навички співпраці, емпатії та відповідальності перед суспільством. Такий підхід сприяє формуванню у дітей комплексного мислення.
    Дякую за вашу роботу в поширенні важливих знань для наймолодших! Такі програми – це інвестиція в успішне майбутнє суспільства.

    ВідповістиВидалити
  3. Анастасія13/1/25

    На мою думку, дуже важливо змалку вводити дитину у світ економіки. Економічне виховання дошкільників є невід'ємною частиною формування світогляду особистості в сучасних умовах ринкової економіки.
    У своїй статті автор розкрив основні компоненти програми "Афлатот"; чітко сформулював завдання, які стоять перед дошкільною освітою у сфері фінансової грамотності; поділився власним досвідом співпраці з даною програмою.
    Стаття викликає живий інтерес до більш детального вивчення програми "Афлатот" і впровадження її у власній роботі.
    Дуже вдячна автору за корисну інформацію, оскільки теж працюю над проблемою економічного виховання дітей дошкільного віку!

    ВідповістиВидалити
  4. Котляренко Світлана13/1/25

    Світлана Шкуренко детально досліджує тему соціально-фінансової грамотності, надає приклади, які позитивно впливають на обізнаність у питанні витрат та потреб. Вдячна за висвітлення теми!

    ВідповістиВидалити
  5. Стаття на тему «Формування у дітей дошкільного віку соціальної та фінансової грамотності за програмою «Афлатот» є актуальним і корисним матеріалом для педагогів та батьків, які прагнуть розвивати важливі життєві навички у своїх дітях з раннього віку. Автор детально розкриває ключові аспекти програми «Афлатот», яка спрямована на формування основ соціальної та фінансової грамотності через цікаві та доступні для малечі методи.

    ВідповістиВидалити
  6. Наталя Бабіч14/1/25

    У новій редакції Базового компонента дошкільної освіти чітко визначено, що дитина дошкільного віку повинна розуміти соціально-фінансові взаємозв’язки, мати уявлення про планування бюджету в родині, демонструвати сформованість уявлень про заощадження. Саме ці аспекти доводить Світлана Шуренко в своїй роботі.
    Діти в рамках проєкту дізнаються про права людини, набувають навичок і досвіду, які пов’язані з фінансами та підприємництвом, навчаються проявляти ініціативу. Тож, сподіваємось, що цілеспрямована спільна діяльність дошкільного закладу та родин вихованців щодо формування фінансової грамотності дітей зробить їх майбутнє життя економічно стабільним й допоможе відчути себе вільно та впевнено. Натхненного професійного зростання Вам, пані Світлано!

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім15/1/25

    Соціально-фінансова освіта є складником освіти для сталого розвитку. Саме вона захоплює дітей і дає можливість відчути себе причетними до великих і важливих справ. Дякуємо Світлані Олександрівні за
    напрацьований досвід і значний внесок в
    методичну базу педколективу. В.Давидченко

    ВідповістиВидалити
  8. Дійсно, соціально-фінансова освіта - на часі і вивчати її варто саме з дошкілля. Особлива увага в цій справі відводиться не лише педагогам, а й батькам. І хто, як не Світлана Олександрівна, знає майже все про неї. Дякую Вам за Вашу працю!

    ВідповістиВидалити
  9. Людмила Ткаченко16/1/25

    У статті проаналізовано теоретичні та методичні аспекти формування соціально-фінансової грамотності у дітей дошкільного віку. Розглянуто цілі, завдання та реалізацію міжнародного проєкту «Афлатун», зокрема його частини «Афлатот», у дошкільних закладах. Надано практичні рекомендації щодо впровадження цього проєкту в освітній процес для дітей дошкільного віку.

    ВідповістиВидалити
  10. Оксана Разводовська18/1/25

    Непросту, актуальну і надзвичайно важливу тему висвітлює Світлана Олександрівна. Ґрунтовно і глибоко працює в цьому напрямку вже не один рік, досягла значних результатів. Бажаю подальших успіхів, вдалих проєктів, досягнення цілей.

    ВідповістиВидалити
  11. Елена Горинова19/1/25

    Цікава та корисна програма " Афлатот " вчить наших малюків фінансової грамотності та самостійності. Світлана Олександрівна плідно працює в цьому напрямку надає консультації вихователям та практичний матеріал, який розроблює самостійно.Творчих успіхів вам та креативності.

    ВідповістиВидалити
  12. Світлана Олександрівна, Ви чудово висвітлили важливість формування соціально-фінансової грамотності у дітей дошкільного віку. Програма «Афлатот» відкриває багато можливостей для розвитку ощадливості, відповідальності та економічного мислення через ігрові методи. Особливо цінними є практичні рекомендації, які можна легко інтегрувати в освітній процес.

    Це вагомий крок до підготовки дітей до реального життя.

    ВідповістиВидалити
  13. Цікава, змістовна і корисна стаття. Світлана Олександрівна у доступній формі ознайомила з питанням формування у дітей соціальної та фінансової грамотності за програмою «Афлатот». Дуже важливо формувати у дітей вміння цінувати і поважати людську працю, її результати, вміння берегти природні ресурси, економити, вчити правильно ставитись до грошей. Всі набуті навички, знання та вміння нададуть дітям здатності орієнтуватися та досягати успіху в житті. Дякую за цікавий матеріал!

    ВідповістиВидалити