Змінюються часи, діти, а отже, має змінюватися й освітній процес у ЗДО. Модернізуючи освітню систему, маємо розуміти, що освіта, насамперед повинна задовольняти потреби суспільства. Визначальною характеристикою програми STRЕАМ-освіти є її особистісна спрямованість, коли найвищою метою інтеграції в освіті є особистість, відновлення її цілісної сутності. Дякую, пані Олено за гарну статтю.
У своїй роботі пані Олена визначила ефективні методи інтеграції STREAM-освіти в освітній процес дітей дошкільного віку відповідно до їхніх вікових особливостей. Колега пропонує слушні поради щодо реалізації STREAM- освіти в роботі з дітками молодшого дошкільного віку, створюючи мобільні STREAM-локації, відповідно до освітньої програми К. Крутій «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт», яка зорієнтована на цінності та інтереси дитини, на дитячий розвиток, взаємозв’язок усіх сторін життя, формування культури інженерного мислення. Авторка доводить, що цей напрям освіти інтегрує в собі дослідницьку, творчу діяльність дітей, спрямовану на отримання самостійних результатів під керівництвом вихователя. Таким чином, STREAM-освіта надихає наших дітей - майбутнє покоління винахідників, новаторів і лідерів проводити дослідження як вчені, моделювати як технологи, конструювати як інженери, бачити як художники, аналітично мислити як математики, і грати як діти. Тож, приєднуйтесь до інновацій в системі освіти та вихованні майбутніх вчених. Використовуйте у роботі програму та отримуйте від роботи з дітьми максимум задоволення. Натхненного професійного зростання Вам, пані Олено!
Досить цікава стаття. Я тільки опановую STREAM - освіту,і для мене це була досить цікава і навчальна інформація. А ще дуже цікаво що діти молодшого віку вже працюють над даною освітньою програмою і втілюють в реалії сьогодення. Діти молодшої групи - ще ті дослідники😊 Дякую за автору за чудову статтю. Бажаю і надалі працювати в тому ж дусі.
У статті представлено практичний досвід впровадження STREAM-освіти в освітній процес другої молодшої групи. Авторка зазначає, що формування знань і вмінь, які є показниками ключових компетенцій дошкільників, здійснюється через розвивальну взаємодію у таких видах діяльності, як ігрова, пошуково-дослідницька, образотворча, будівельно-конструктивна, художньо-мовленнєва та музична.
Стаття присвячена історії виникнення козацтва як захисного братства для охорони прикордоння та формування їхнього унікального стилю рукопашного бою, що став основою сучасних бойових мистецтв. Автор розглядає, як через діяльнісний підхід на заняттях з фізичної культури можна прищеплювати любов до народних традицій, адаптуючи їх до сучасних умов. Зазначається значення народних свят, ігор, пісень і руханок у вихованні дошкільників, щоб через ці елементи вони пізнавали історію свого народу.
Змінюються часи, діти, а отже, має змінюватися й освітній процес у ЗДО. Модернізуючи освітню систему, маємо розуміти, що освіта, насамперед повинна задовольняти потреби суспільства. Визначальною характеристикою програми STRЕАМ-освіти є її особистісна спрямованість, коли найвищою метою інтеграції в освіті є особистість, відновлення її цілісної сутності.
ВідповістиВидалитиДякую, пані Олено за гарну статтю.
Дякую Пані Алло, за чудовий відгук🫶
ВидалитиЙ справді STREAM - освіта повинна розвиватися.
У своїй роботі пані Олена визначила ефективні методи інтеграції STREAM-освіти в освітній процес дітей дошкільного віку відповідно до їхніх вікових особливостей.
ВідповістиВидалитиКолега пропонує слушні поради щодо реалізації STREAM- освіти в роботі з дітками молодшого дошкільного віку, створюючи мобільні STREAM-локації, відповідно до освітньої програми К. Крутій «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт», яка зорієнтована на цінності та інтереси дитини, на дитячий розвиток, взаємозв’язок усіх сторін життя, формування культури інженерного мислення.
Авторка доводить, що цей напрям освіти інтегрує в собі дослідницьку, творчу діяльність дітей, спрямовану на отримання самостійних результатів під керівництвом вихователя.
Таким чином, STREAM-освіта надихає наших дітей - майбутнє покоління винахідників, новаторів і лідерів проводити дослідження як вчені, моделювати як технологи, конструювати як інженери, бачити як художники, аналітично мислити як математики, і грати як діти. Тож, приєднуйтесь до інновацій в системі освіти та вихованні майбутніх вчених. Використовуйте у роботі програму та отримуйте від роботи з дітьми максимум задоволення.
Натхненного професійного зростання Вам, пані Олено!
Досить цікава стаття. Я тільки опановую STREAM - освіту,і для мене це була досить цікава і навчальна інформація. А ще дуже цікаво що діти молодшого віку вже працюють над даною освітньою програмою і втілюють в реалії сьогодення. Діти молодшої групи - ще ті дослідники😊
ВідповістиВидалитиДякую за автору за чудову статтю. Бажаю і надалі працювати в тому ж дусі.
У статті представлено практичний досвід впровадження STREAM-освіти в освітній процес другої молодшої групи. Авторка зазначає, що формування знань і вмінь, які є показниками ключових компетенцій дошкільників, здійснюється через розвивальну взаємодію у таких видах діяльності, як ігрова, пошуково-дослідницька, образотворча, будівельно-конструктивна, художньо-мовленнєва та музична.
ВідповістиВидалитиСтаття присвячена історії виникнення козацтва як захисного братства для охорони прикордоння та формування їхнього унікального стилю рукопашного бою, що став основою сучасних бойових мистецтв. Автор розглядає, як через діяльнісний підхід на заняттях з фізичної культури можна прищеплювати любов до народних традицій, адаптуючи їх до сучасних умов. Зазначається значення народних свят, ігор, пісень і руханок у вихованні дошкільників, щоб через ці елементи вони пізнавали історію свого народу.
ВідповістиВидалити