Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Яна ЧОБОТАР

27 коментарів:

  1. Поркуян Євген6/1/25

    Стаття присвячена важливій та актуальній темі — забезпеченню психологічної підтримки учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану.

    ВідповістиВидалити
  2. Олег Антикало6/1/25

    Дякую за статтю! Ви вдало наголосили на важливості системної психологічної підтримки та ролі педагогів у забезпеченні емоційного благополуччя учнів. «Психологічні хвилинки» – чудова ідея для гармонізації освітнього процесу.

    ВідповістиВидалити
  3. Погрібний Дмитро6/1/25

    У статті висвітлена надзвичайно актуальна і болюча тема сьогодення - ментальний і психологічний стан дітей під час війни , їхні страхи , фобії , побоювання , та шляхи подолання цієї проблеми , що є спільною для вирішення батьками , громадськістю , державою . Але й велика роль у цьому належить нам - педагогічним працівникам , тому що діти значний відрізок часу знаходяться в школі

    ВідповістиВидалити
  4. Софія Дмитрівна6/1/25

    Стаття є надзвичайно актуальною для нашого сьогодення. В статті пропонуються дієві інструменти й рекомендації для збереження ментального здоров’я учасників освітнього процесу, що сприяє гармонізації стосунків у шкільному середовищі навіть в умовах кризи. Такі підходи допомагають учням відчути підтримку та стабільність, що є надзвичайно важливим у сучасних умовах.

    ВідповістиВидалити
  5. Стаття Яни Вікторівни Чоботар на тему «Збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану» є надзвичайно актуальною в сучасних умовах. Авторка наголошує на важливості підтримки психоемоційного стану як учнів, так і педагогів, акцентуючи увагу на конкретних стратегіях і підходах для створення безпечного та комфортного освітнього середовища. Стаття містить практичні поради, які можуть бути корисними для освітян, психологів та адміністрації закладів освіти, спрямовані на адаптацію до викликів, пов'язаних із воєнним часом.

    ВідповістиВидалити
  6. Стаття Яни Чоботар є актуальною та ґрунтовною, особливо в контексті підтримки ментального здоров'я освітян і учнів у складних умовах. Авторка вдало поєднує аналіз проблем із практичними рекомендаціями, спрямованими на створення комфортного та безпечного освітнього середовища. Викладені ідеї та інструменти можуть бути корисними для педагогів, шкільних адміністрацій і психологів. Дякую за змістовну роботу, яка є актуальною на сьогодні.

    ВідповістиВидалити
  7. Стаття Я.В. Чоботар присвячена важливій проблемі сьогодення. Дякую за практичні поради та корисні настанови щодо збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану. У даній статті авторка продемонструвала переконливе розуміння актуальності теми.

    ВідповістиВидалити
  8. Батьки та вчителі відіграють ключову роль у підтримці ментального здоров'я дітей та підлітків. Вони повинні бути уважними до змін у поведінці дитини, готовими вислухати та підтримати, а також мати знання про основні аспекти ментального здоров'я та доступні ресурси для допомоги. Також ментальне здоров"я є основою успішного навчання, щасливого батьківства та отримання задоволення від професії вчителя. Дотримання порад щодо збереження ментального здоров"я, зазначених Яною Вікторівною, є важливим аспектом сьогодення.

    ВідповістиВидалити
  9. Вікторія Цьома7/1/25

    Тема збереження ментального здоров'я в умовах воєнного стану на часі. Постійна невизначеність, стрес та загроза фізичної безпеки сильно впливає на психоемоційний стан усіх учасників освітнього процесу. Дякую Яні Вікторівні за змістовні практичні рекомендації, які можуть бути корисними освітянам для створення безпечного освітнього середовища.

    ВідповістиВидалити
  10. Питання створення комфортного освітнього середовища є важливим для усіх учасників освітнього процесу. А в умовах війни це є особливо актуальним. Вважаю, що практичні вправи, які авторка статті рекомендує для усіх учасників освітнього процесу, є цікавими і дієвими та дійсно допоможуть стабілізувати психологічний стан як у дітей, так і в дорослих. Дякую, Яно Вікторівно, за висвітлення актуальних питань!

    ВідповістиВидалити
  11. Прийоми та техніки самодопомоги, "Психологічні хвилинки", які висвітлила в своїй статті Яна Чоботар є важливим для підтримки ментального здоровʼя учасників освітнього процесу. Цілком погоджуюсь з авторкою, що вчитель належить до категорії професій, носії яких найбільше схильні до стресу. Професійними якостями вчителя є розвинуте почуття обов'язку, точність та альтруїзм. Служачи людям, педагоги схильні ігнорувати накопичені напругу й втому, забуваючи важливе правило: "Відпочивати потрібно раніше, ніж втомився". Вчителеві потрібно вміти не тільки заповнювати свої ресурси, але й мудро їх використовувати протягом навчального року.

    ВідповістиВидалити
  12. Ментальне здоров’я учасників освітнього процесу є важливим чинником забезпечення якості освіти в умовах воєнного стану. Ви розкрили важливу тему для наших реалій. Погоджуюсь з авторкою, що педагогові насамперед необхідно мати добрий стан психологічного здоров’я, і тоді учні відчуватимуть безпеку і захищеність.
    Дякую за цікавий та змістовний матеріал!

    ВідповістиВидалити
  13. Світлана Шабанова7/1/25

    У статті авторка чітко підкреслює важливість безпечного освітнього середовища в учнівських колективах, яке буде позитивно впливати на психологічний стан здобувачів освіти та підвищить якість засвоєння їх знань. Підтримки ментального здоров'я потребують усі учасники освітнього процесу. Яна Вікторівна пропонує цікаві вправи для корекції ментального здоров'я. Старатимусь використовувати у своїй практичній діяльності цікаві вправи. Дякую за корисну статтю!

    ВідповістиВидалити
  14. Стаття Я.В. Чоботар є надзвичайно актуальною сьогодні та дійсно практично корисною. Особливо цінними є рекомендації щодо "Психологічних хвилинок", прийомів та технік самодопомоги. Такі практики є доступними й ефективними для зняття стресу та підтримки емоційного балансу здобувачів освіти. Їх впровадження позитивно вплине на загальну атмосферу в навчальному середовищі. Щиро дякую за Вашу роботу та внесок у підтримку ментального здоров'я в цей складний час.

    ВідповістиВидалити
  15. Анонім7/1/25

    Робота Яни Чоботар актуальна порадами стосовно збереження ментального здоров'я не тільки учнів, але й педагогів. Дякую за практичність порад!

    ВідповістиВидалити
  16. Дякую Яні Вікторівні, що нагадала про необхідність дбати про власне ментальне здоров'я і конкретні поради які можуть допомогти.

    ВідповістиВидалити
  17. Колтунова Наталія9/1/25

    Ваші поради дуже практичні у сучасному світі. Погоджуюся, що психологічний стан впливає на продуктивність навчання! Дякую за важливі поради!

    ВідповістиВидалити
  18. Ірина Беценко9/1/25

    Тема ментального здоров'я, психологічні лайфхаки, поради з розвитку емоційного інтелекту є досить популярними в соціальних мережах. Тому дуже важливо дослухатися саме до контенту освічених, грамотних професіоналів.
    Яна Вікторівна у своїй статті висвітлює науково підтверджену, раціонально дібрану методологію взаємодії учасників освітнього процесу! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  19. Дякую за вичерпну та актуальну статтю, яка дає цінні рекомендації щодо підтримки ментального здоров'я учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану. Ваша увага до психологічної підтримки як учнів, так і педагогів є важливим внеском у створення безпечного й гармонійного освітнього середовища.

    ВідповістиВидалити
  20. Бережко Оксана Юріївна10/1/25

    У роботі зазначені практичні та актуальні поради. Ознаки стресу у дітей середньої ланки, які можуть не усвідомлювати, що знаходяться в емоційній напрузі і потребують допомоги, допоможуть вчасно підтримати і надати допомогу за потреби. Дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Стаття Яни Чоботар є актуальною і важливою. В умовах військового стану ментальне здоров'я стає особливо вразливим. Тому авторка розробила низку рекомендацій та інструментів психологічної підтримки, якими необхідно користуватись під час спілкування з дітьми, зберігаючи гармонійний психологічний стан вчителя. Адже це дуже важливо для створення безпечного освітнього середовища. Дякую Яні Вікторівні за практичні рекомендації.

      Видалити
  21. Оксана Баранчук13/1/25

    Дана стаття висвітлює важливу тему ролі психологічної компетентності педагогів у збереженні ментального здоров’я учасників освітнього процесу. У сучасних умовах, коли соціальні та психологічні виклики посилюють рівень стресу, роль учителя виходить за межі звичайного навчання, саме психологічна компетентність є ключовим елементом для забезпечення ментального здоров’я учасників освітнього процесу. Її розвиток має стати пріоритетом у професійній підготовці педагогів. Це сприятиме створенню гармонійного навчального середовища, зниженню рівня стресу та підвищенню якості освіти. Дякую, Яно Вікторівно, за актуальну та цікаву статтю! Успіхів Вам та натхнення!

    ВідповістиВидалити
  22. Стаття визначає потребу в психологічній підтримці учнів та педагогів під час війни. Наведені практичні поради для вчителів є дуже корисними, зокрема використання технік "психологічних хвилинок", арт-терапії та алгоритмів перенаправлення до фахівців. Автор правильно підкреслює значущість психологічного стану педагогів. В умовах сучасності життєво важливо володіти методами саморегуляції та ефективного управління стресом. Питання щодо чіткої системи перенаправлення до фахівців є вкрай важливою. Дякую за увагу до теми ментального здоров"я!

    ВідповістиВидалити
  23. Інна Іванова14/1/25

    Стаття висвітлює ефективні підходи до збереження ментального здоров’я учнів і педагогів під час війни, наголошуючи на важливості емоційної стабільності вчителів і застосуванні "психологічних хвилинок". Особлива увага приділена гармонізації емоційного стану вчителя, як ключового фактору стабільності для учнів. Матеріал є корисним для педагогів, які прагнуть ефективно допомагати дітям у стресових умовах. Дякую за цінний матеріал!

    ВідповістиВидалити
  24. У роботі детально висвітлено методи, які сприяють гармонізації психологічного стану учасників освітнього процесу, та подано практичні рекомендації, що можуть стати в нагоді вчителям у щоденній роботі.
    Серед основних переваг статті варто виділити комплексний підхід до теми: авторка пропонує як конкретні техніки для стабілізації емоційного стану учнів (наприклад, дихальні вправи, арт-терапія, техніки заземлення), так і заходи, спрямовані на підтримку психологічного здоров’я педагогів. Особливо цінним є акцент на важливості створення довірливого середовища в класі, що сприяє формуванню безпеки та стабільності в дітей, які живуть у постійній напрузі через війну.
    Також стаття відзначається практичністю: авторка пропонує конкретні рекомендації, як організовувати уроки для зниження стресу учнів, наприклад, через впровадження "психологічних хвилинок". Окремо варто відзначити увагу до психологічних особливостей дітей різного віку, що дозволяє вчителям адаптувати підходи до конкретних ситуацій.
    Важливим аспектом є також висвітлення ролі педагога у формуванні стресостійкості учнів. У статті підкреслено, що лише вчитель, який сам перебуває в гармонійному психологічному стані, здатен ефективно допомагати дітям. Це наголошує на необхідності підтримки педагогів як на індивідуальному, так і на інституційному рівнях.
    Стаття є цінним ресурсом для педагогів, практичних психологів та батьків, які шукають способи допомоги дітям у непростих умовах воєнного стану.

    ВідповістиВидалити
  25. Дякую, Яно Вікторівно, за статтю , в яка є надзвичайно актуальною в умовах постійного стресу, спричиненого воєнним станом. Яна Вікторівна розкриває важливу проблему вчасного розпізнавання стресових станів у дітей та підлітків. Авторка пропонує ефективні шляхи роботи вчителів з учнями, спрямовані на збереження психоемоційного балансу та підтримку ментального здоров’я. Особливу увагу приділено методам психологічної підтримки учнів, які допомагають знизити рівень тривожності учасників освітнього процесу. Загалом, стаття є корисним інструментом для освітян, які прагнуть створити безпечне та підтримувальне середовище для учнів.

    ВідповістиВидалити
  26. Тема ментального здоров`я є у наш нелегкий час дуже актуальною. Дякую, за рекомендації щодо створення психологічно безпечного освітнього середовища в учнівських колективах.

    ВідповістиВидалити