В даній статті автор розглянула актуальне питання сьогодення. Узагальнення сучасних тенденцій та перспектив досягнення якісної дошкільної освіти. Розуміння проблем та перспектив в організації освітньої діяльності дорослих для найменших громадян держави потребує об’єднання зусиль фахівців дошкільної освіти для вирішення стратегічних завдань подальшого розвитку. Дякую за чудову статтю!
Шановна Ірина Вікторівна, дякую Вам за цікавий матеріал. Гарно та доступно висвітлено питання сучасних тенденцій та перспектив досягнення якісної дошкільної освіти. Успіхів Вам в подальшій роботі!
У статті авторка проаналізувала сучасні тенденції та перспективи підвищення якості дошкільної освіти. Дошкільна освіта потребує консолідації зусиль фахівців для розв'язування проблем та визначення стратегічних завдань розвитку галузі.
Дана стаття є актуальною і корисною. Головними критеріями оцінки ефективності дошкільної освіти є показники особистісного зростання дитини: чим адекватніше, ефективніше та різноманітніше розв’язує дитина доступні вікові навчальні та життєві проблеми, тим вища оцінка роботи дошкільного закладу. Успіхів та наснаги!
Розділяю бачення автора. Дуже актуальне на сьогоднішній день бачення і перспектива вирішень глобальних проблем сьогодення! Влучно підібрані аргументи, доступно висвітленні думки.
Цікава та змістовна стаття, дуже актуальна і сучасна тема, якість дошкільної освіти – це цілісна характеристика системи як першої ланки освіти з боку її відповідності потребам зростаючої особистості, сім’ї як споживачів соціальних послуг і держави як соціального замовника. Якість дошкільної освіти характеризується сукупністю властивостей та мірою корисності, які зумовлюють її здатність повно задовольняти особисті та суспільні потреби.
Повністю погоджуюся з автором статті. Щоб підвищити якість освіти у закладах дошкільної освіти, необхідно урізноманітнювати форми цілеспрямованого навчально-виховного впливу, зокрема шляхом: проведення індивідуальних занять, гурткової роботи та активізації взаємодії з родинами; удосконалення механізмів моніторингу якості освітнього процесу.
Автор статті доступно та змістовно розкрила актуальну тему. Адже, зміст та організація освітнього процесу вимагають від педагога максимальної активізації діяльності дитини, спрямованої на пізнання навколишнього світу, реалізацію її творчих задумів та мрій. Дякую за досвід та рекомендації!!!!!!!!!!!!!
Автор окреслила формат змін дошкільної освіти на сучасному етапі, ємко зазначила, що головними критеріями оцінки ефективності дошкільної освіти є показники особистісного зростання дитини: чим адекватніше, ефективніше та різноманітніше розв’язує дитина доступні вікові навчальні та життєві проблеми, тим вища оцінка роботи дошкільного закладу. Успіху Вам, пані Ірино, натхненного професійного зростання.
Дякую за цікаву інформацію!!
ВідповістиВидалитиДуже актуально , дякую
ВідповістиВидалитиВ даній статті автор розглянула актуальне питання сьогодення. Узагальнення сучасних тенденцій та перспектив досягнення якісної дошкільної освіти. Розуміння проблем та перспектив в організації освітньої діяльності дорослих для найменших громадян держави потребує об’єднання зусиль фахівців дошкільної освіти для вирішення стратегічних завдань подальшого розвитку. Дякую за чудову статтю!
ВідповістиВидалитиДякую, пані Юлія, дуже приємно!!!!!!!!!!!!!
ВидалитиШановна Ірина Вікторівна, дякую Вам за цікавий матеріал. Гарно та доступно висвітлено питання сучасних тенденцій та перспектив досягнення якісної дошкільної освіти. Успіхів Вам в подальшій роботі!
ВідповістиВидалитиДякую, Олена Віталіївна , надзвичайно приємно!!!
ВидалитиУ статті авторка проаналізувала сучасні тенденції та перспективи підвищення якості дошкільної освіти. Дошкільна освіта потребує консолідації зусиль фахівців для розв'язування проблем та визначення стратегічних завдань розвитку галузі.
ВідповістиВидалитиЩиро дякую за коментарі , дуже приємно!
ВидалитиДана стаття є актуальною і корисною. Головними критеріями оцінки ефективності дошкільної освіти є показники особистісного зростання дитини: чим адекватніше, ефективніше та різноманітніше розв’язує дитина доступні вікові навчальні та життєві проблеми, тим вища оцінка роботи дошкільного закладу. Успіхів та наснаги!
ВідповістиВидалитиРозділяю бачення автора. Дуже актуальне на сьогоднішній день бачення і перспектива вирішень глобальних проблем сьогодення! Влучно підібрані аргументи, доступно висвітленні думки.
ВідповістиВидалитиЩиро дякую за коментар!!!!!!!!!!!!!!!!
ВидалитиЦікава та змістовна стаття, дуже актуальна і сучасна тема, якість дошкільної освіти – це цілісна характеристика системи як першої ланки освіти з боку її відповідності потребам зростаючої особистості, сім’ї як споживачів соціальних послуг і держави як соціального замовника. Якість дошкільної освіти характеризується сукупністю властивостей та мірою корисності, які зумовлюють її здатність повно задовольняти особисті та суспільні потреби.
ВідповістиВидалитиПовністю погоджуюся з автором статті. Щоб підвищити якість освіти у закладах дошкільної освіти, необхідно урізноманітнювати форми цілеспрямованого навчально-виховного впливу, зокрема шляхом: проведення індивідуальних занять, гурткової роботи та активізації взаємодії з родинами; удосконалення механізмів моніторингу якості освітнього процесу.
ВідповістиВидалитиАвтор статті доступно та змістовно розкрила актуальну тему. Адже, зміст та організація освітнього процесу вимагають від педагога максимальної активізації діяльності дитини, спрямованої на пізнання навколишнього світу, реалізацію її творчих задумів та мрій. Дякую за досвід та рекомендації!!!!!!!!!!!!!
ВідповістиВидалитиАвтор окреслила формат змін дошкільної освіти на сучасному етапі, ємко зазначила, що головними критеріями оцінки ефективності дошкільної освіти є показники особистісного зростання дитини: чим адекватніше, ефективніше та різноманітніше розв’язує дитина доступні вікові навчальні та життєві проблеми, тим вища оцінка роботи дошкільного закладу.
ВідповістиВидалитиУспіху Вам, пані Ірино, натхненного професійного зростання.
Дякую за коментар, дуже приємно!
Видалити