Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Валентина ШУЛЬЖЕНКО

18 коментарів:

  1. Анонім6/1/25

    Стаття написана відмінно, якщо це цей вихователь за якого я подумав , то і на справі дійсно гідний фахівець, майстер своєї справи та просто гарна людина!

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім6/1/25

    Стаття чудова, актуальна в наш час.Дякуємо таким педагогам з великої літери.

    ВідповістиВидалити
  3. Людмила Ткаченко6/1/25

    Стаття висвітлює надзвичайно важливу тему, яка стосується розвитку ключових навичок спілкування у дошкільників. Мовленнєва компетенція є основою для подальшого успішного навчання дитини, її соціалізації та формування особистості. Стаття є дуже корисною та актуальною для педагогів, батьків вихованців, і всіх, хто працює з дошкільниками. Вона не тільки інформує, а й спонукає до вдосконалення методів роботи над мовленнєвим розвитком дітей дошкільного віку.

    ВідповістиВидалити
  4. Анна6/1/25

    Дуже цікава й корисна стаття, яка порушує важливу тему розвитку мовлення у дошкільників. У цьому віці діти активно досліджують світ і потребують підтримки дорослих у формуванні мовних навичок.
    Дякую автору за висвітлення такої актуальної теми.

    ВідповістиВидалити
  5. Маргарита6/1/25

    Дуже цікава та пізнавальна стаття, як для педагогів, так і для батьків. Вміння дітей правильно і розширено висловлювати свою думку, дуже актуальне а наш час! Дякую за досвід!

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім6/1/25

    Стаття ефективно висвітлює важливість формування мовленнєвої компетенції у дошкільників, підкреслюючи роль педагогів та створення сприятливого мовного середовища. Автори правильно наголошують на необхідності комплексного підходу, який включає не лише заняття в дитячому садку, а й активну підтримку розвитку мови в родині. Це важливий аспект для всебічного розвитку дитини та її комунікативних навичок.
    Дякую, що досліджуєте таку важливу тему.

    ВідповістиВидалити
  7. Важливою є роль педагогів у формуванні мовленнєвої компетенції дошкільників, що зазначено в статті. Підхід до розвитку мови має бути комплексним, включаючи як педагогічну роботу, так і підтримку з боку батьків. Це дозволяє дитині успішно адаптуватися до соціуму і розвивати важливі комунікативні навички.

    ВідповістиВидалити
  8. Анонім6/1/25

    Дуже цікава і пізнавальна стаття,корисна для педагогів та батьків. Дякую, що висвітлюєте такі актуальні теми.

    ВідповістиВидалити
  9. Анонім6/1/25

    Стаття дуже цікава та пізнавальна, корисна як для педагогів так і для батьків. Дякую, за корисний матеріал!!

    ВідповістиВидалити
  10. Анонім6/1/25

    Тетяна Колоколова
    Стаття Валентини Шульженко «Формування мовленнєвої компетенції дошкільників» є актуальним і змістовним дослідженням важливої педагогічної проблеми, яка тісно пов’язана з підготовкою дітей до майбутнього навчання та соціалізації. Авторка підкреслює значущість мовленнєвого розвитку дошкільників як базової складової їхнього всебічного розвитку, а також пропонує практичні рекомендації, що сприяють гармонійному формуванню мовленнєвої компетенції.

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже вдячна за чудову статтю, яка детально розкриває важливість формування мовленнєвої компетенції у дошкільників. Ви майстерно поєднали теоретичні аспекти з практичними рекомендаціями, що дозволяє ефективно застосовувати отримані знання в роботі з дітьми. Особливо корисними виявились методи та прийоми, які можна використовувати для розвитку мовлення у дітей цього віку. Це справжнє джерело натхнення для педагогів і батьків, які прагнуть створити сприятливе середовище для мовного розвитку своїх дітей. Дякую за змістовну та корисну інформацію!

    ВідповістиВидалити
  12. Анонім6/1/25

    Дуже корисний та пізнавальний матеріал, гарні практичні поради!

    ВідповістиВидалити
  13. Світлана Ткаченко, вихователь-методист КЗ "Козацька гімназія"

    Стаття є цінним внеском у дослідження проблем розвитку мовлення дошкільників. Автор пропонує широкий спектр теоретичних і практичних знань, які можуть бути корисні для педагогів, батьків та інших фахівців, що працюють з дітьми дошкільного віку. Валентина Петрівна підкреслює важливість системного підходу до розвитку мовлення, що передбачає створення сприятливого мовного середовища та використання різноманітних форм роботи.

    ВідповістиВидалити
  14. Анонім7/1/25

    Дуже актуальна і корисна стаття як для фахівців дошкільної освіти, так і батьків! Як мама дитини з діагнозом ЗРМ розумію, що вклад вихователів у розвиток мовлення вихованців дошкільних закладів освіти неоціненний, проте батьки також мають відповідально вивчати і реалізовувати рекомендації фахівців, які взмозі "запустити" та розвивати процес мовотворення у дитини. Дякую Вам, шановний авторе!

    ВідповістиВидалити
  15. Наталя Бабіч15/1/25

    Підтримую думку автора. Адже своєчасне оволодіння мовою - основа розумового розвитку дитини та запорука успішної соціалізації. Ті чи інші відхилення мовленнєвого розвитку негативно позначаються на сприйманні мови, висловлюванні власних думок, оволодінні знаннями та формуванні особистості дитини. Мовлення дитини формується в спілкуванні з дорослими. В процесі спілкування виявляється його пізнавальна і наочна діяльність. Оволодіння мовленням зміцнює психологічний стан дитини. Дозволяє їй сприймати явища більш усвідомлено і довільно. Дослухайтесь до порад авторки - Валентини Шульженко. Натхненного професійного зростання Вам, пані Валентино!

    ВідповістиВидалити
  16. Анонім15/1/25

    Анастасія Патрікан. Дуже цікава та корисна стаття, підґрунтям якої є дійсно практичні впровадження вказаних методів та прийомів в роботі вихователя (автора статті). Бути вихователем - це нелегка та трудомістка праця, яка потребує не просто любові до дітей, а й постійного розвитку, вдосконалення своїх знань, пошуку нових методик та технологій. Базові знання та культура мовлення закладається з дошкілля. Тому дуже важливим і цінним є те, коли розвиток мовленнєвих навичок, формування культури мовлення дошкільників та вдосконалення їх загальної мовленнєвої компетенції є пріоритетним в роботі вихователя.

    ВідповістиВидалити