Повністю погоджуюся з автором статті. Якщо діти є активними учасниками процесу, то це значно підвищує їх мотивацію до дотримання певних правил. Дякую за змістовну інформацію.
Цікаво прочитати досвід впровадження культури демократії в дошкільну освіту. Це крок до європейської освіти, який вдало поєднає кращі традиції української освіти з європейськими стандартами.
Пишаюся, що педагоги володіють найкращими методиками роботи з дітьми, впроваджують передовий педагогічний досвід у свою педагогічну діяльність. Успіхів
Цікавий досвід, змістовна публікація. Автор впроваджує культуру демократії в роботу з дітьми дошкільного віку враховуючи їх психологічні особливості розвитку та потреби.
Автор статті доступно та змістовно розкрила актуальну тему. Адже важливо навчити дітей з повагою відноситися один до одного, бути толерантними, слухати та зважати, як на свої потреби, так і потреби інших. Вміти вільно висловлюватися та мати свою думку. Дякую за інформативну статтю!
Вміння вирішувати проблеми є основою самозарадності дошкільнят. Почати ходити, навчитися говорити, комунікувати про свої потреби, дотримуватись правил, грати в командні ігри і, в тому числі, програвати – досвід, який здобуває дошкільник. Завдяки цьому дитина стає більш стійкою до нових умов, вчиться робити вибір, а також пізнає основи інтегрованого навчання. Завдання педагога – заохочувати бажання дитини до вирішення проблем, створення певних правил, домовленостей, дотримання їх умов, а також формувати сприятливе середовище для цього. Що може зробити педагог у закладі дошкільної освіти? Дослухайтесь до порад ПРОФІ-вихователя - Юлії Мезенцової. Вірю, що кожний педагог зможе творчо використати рекомендації пані Юлії й додати до них власні знахідки й напрацювання. Дяка автору! Натхненного професійного зростання Вам, пані Юліє! Ціную Ваші практики й досвід.
У статті авторка розповіла про створення безпечного соціального середовища в закладі дошкільної освіти, дала визначення правил взаємодії та ставлення дітей до своїх прав і прав інших. Проаналізувала важливість встановлення сприятливих умов для соціального розвитку дитини в групі, а також представлені методи, засоби та підходи, що сприяють безпечному спільному перебуванню дітей у ЗДО.
Стаття Юлії Сергіївни розкрила зміст створення безпечного освітнього середовища,яке є дуже важливим під час перебування дітей у дошкільному закладі для повноцінного освоєння дітьми правил взаємодії в соціумі та безпечного ставлення,як до себе та інших. Дякуємо за змістовну статтю.
Автор в своїй статті змістовно та доступно розкрила питання створення безпечного соціального середовища, правил спільної взаємодії, ставлення дитини до своїх прав та прав інших осіб. Дуже вдало проаналізовано важливість створення в закладах дошкільної освіти правил створення сприятливого соціального середовища. Дякую за таку змістовну та цікаву статтю.
У своїй статті Юлія МЕЗЕНЦОВА звернула увагу на те, що сучасний ЗДО базується на демократичних цінностях та повазі до основних прав людини і створює умови для максимальної участі в освітньому процесі усіх дітей. В освітньому середовищі формуються міжособистісні взаємини дитини з однолітками, педагогами, батьками, іншими людьми, причетними до освітнього процесу. Юлія Сергіївна з власного досвіду роботи описала, як створення правил у роботі з дітьми дошкільного віку сприяє комфортному та безпечному перебуванню дітей у групі ЗДО з повагою один до одного та почуттям поваги до себе.
В своїй статті Юлія Сергіївна розкрила сучасний підхід до виховання дітей, створення безпечного простору де бу враховуються демократичні цінності та повага до прав дитини. Вихователь і діти виступають в ролі партнерів.
Дякую за актуальну статтю! Ви вдало висвітлили важливість формування культури демократії у дошкіллі та створення правил для комфортного й безпечного середовища. Матеріал стане корисним для педагогів.
Повністю погоджуюся з автором статті. Якщо діти є активними учасниками процесу, то це значно підвищує їх мотивацію до дотримання певних правил. Дякую за змістовну інформацію.
ВідповістиВидалитиЦікаво прочитати досвід впровадження культури демократії в дошкільну освіту. Це крок до європейської освіти, який вдало поєднає кращі традиції української освіти з європейськими стандартами.
ВідповістиВидалитиПишаюся, що педагоги володіють найкращими методиками роботи з дітьми, впроваджують передовий педагогічний досвід у свою педагогічну діяльність. Успіхів
ВідповістиВидалитиЦікавий досвід, змістовна публікація. Автор впроваджує культуру демократії в роботу з дітьми дошкільного віку враховуючи їх психологічні особливості розвитку та потреби.
ВідповістиВидалитиАвтор статті доступно та змістовно розкрила актуальну тему.
ВідповістиВидалитиАдже важливо навчити дітей з повагою відноситися один до одного, бути толерантними, слухати та зважати, як на свої потреби, так і потреби інших. Вміти вільно висловлюватися та мати свою думку.
Дякую за інформативну статтю!
Вміння вирішувати проблеми є основою самозарадності дошкільнят. Почати ходити, навчитися говорити, комунікувати про свої потреби, дотримуватись правил, грати в командні ігри і, в тому числі, програвати – досвід, який здобуває дошкільник. Завдяки цьому дитина стає більш стійкою до нових умов, вчиться робити вибір, а також пізнає основи інтегрованого навчання. Завдання педагога – заохочувати бажання дитини до вирішення проблем, створення певних правил, домовленостей, дотримання їх умов, а також формувати сприятливе середовище для цього.
ВідповістиВидалитиЩо може зробити педагог у закладі дошкільної освіти? Дослухайтесь до порад ПРОФІ-вихователя - Юлії Мезенцової. Вірю, що кожний педагог зможе творчо використати рекомендації пані Юлії й додати до них власні знахідки й напрацювання.
Дяка автору! Натхненного професійного зростання Вам, пані Юліє! Ціную Ваші практики й досвід.
У статті авторка розповіла про створення безпечного соціального середовища в закладі дошкільної освіти, дала визначення правил взаємодії та ставлення дітей до своїх прав і прав інших. Проаналізувала важливість встановлення сприятливих умов для соціального розвитку дитини в групі, а також представлені методи, засоби та підходи, що сприяють безпечному спільному перебуванню дітей у ЗДО.
ВідповістиВидалитиАвтор змістовно розкрила таку актуальну тему. Дуже цікаво та пізнавально.
ВідповістиВидалитиСтаття Юлії Сергіївни розкрила зміст створення безпечного освітнього середовища,яке є дуже важливим під час перебування дітей у дошкільному закладі для повноцінного освоєння дітьми правил взаємодії в соціумі та безпечного ставлення,як до себе та інших.
ВідповістиВидалитиДякуємо за змістовну статтю.
Автор в своїй статті змістовно та доступно розкрила питання створення безпечного соціального середовища, правил спільної взаємодії, ставлення дитини до своїх прав та прав інших осіб. Дуже вдало проаналізовано важливість створення в закладах дошкільної освіти правил створення сприятливого соціального середовища.
ВідповістиВидалитиДякую за таку змістовну та цікаву статтю.
У своїй статті Юлія МЕЗЕНЦОВА звернула увагу на те, що сучасний ЗДО базується на демократичних цінностях та повазі до основних прав людини і створює умови для максимальної участі в освітньому процесі усіх дітей. В освітньому середовищі формуються міжособистісні взаємини дитини з однолітками, педагогами, батьками, іншими людьми, причетними до освітнього процесу. Юлія Сергіївна з власного досвіду роботи описала, як створення правил у роботі з дітьми дошкільного віку сприяє комфортному та безпечному перебуванню дітей у групі ЗДО з повагою один до одного та почуттям поваги до себе.
ВідповістиВидалитиВ своїй статті Юлія Сергіївна розкрила сучасний підхід до виховання дітей, створення безпечного простору де бу враховуються демократичні цінності та повага до прав дитини.
ВідповістиВидалитиВихователь і діти виступають в ролі партнерів.
Цікава та актуальна тема. Дякую автору за змістовну статтю
ВідповістиВидалитиДякую за актуальну статтю! Ви вдало висвітлили важливість формування культури демократії у дошкіллі та створення правил для комфортного й безпечного середовища. Матеріал стане корисним для педагогів.
ВідповістиВидалити