У новій редакції Базового компонента дошкільної освіти чітко визначено, що дитина дошкільного віку повинна розуміти соціально-фінансові взаємозв’язки, мати уявлення про планування бюджету в родині, демонструвати сформованість уявлень про заощадження. Допоможе реалізувати ці завдання й розкрити дитині навколишній предметний світ духовних і матеріальних цінностей як частини загальнолюдської культури і в процесі пізнання сформувати відповідну поведінку, програма "Афлатот". Саме на цих аспектах зосередилась автор - Надія Шутюк. Тож, сподіваємось, що цілеспрямована спільна діяльність дошкільного закладу та родин вихованців щодо формування фінансової грамотності дітей зробить їх майбутнє життя економічно стабільним й допоможе відчути себе вільно та впевнено. Натхненного професійного зростання Вам, пані Надіє!
У статті авторка проаналізувала теоретичні й методичні аспекти процесу реалізації міжнародної програми соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку «Афлатот». Розкрила цілі й завдання впровадження особистісно орієнтованої моделі дошкільної освіти в навчальній діяльності. Формування соціальної грамотності передбачає розвиток у дітей навичок комунікації, взаємодії з оточенням, розуміння суспільних норм та правил, а також уміння знаходити спільну мову з однолітками та дорослими. Фінансова грамотність, своєю чергою, охоплює знайомство дітей із базовими поняттями економіки, розуміння цінності речей, значення праці та фінансових ресурсів, а також формування елементарних навичок управління грошима. Дякую, пані Надія.
У новій редакції Базового компонента дошкільної освіти чітко визначено, що дитина дошкільного віку повинна розуміти соціально-фінансові взаємозв’язки, мати уявлення про планування бюджету в родині, демонструвати сформованість уявлень про заощадження. Допоможе реалізувати ці завдання й розкрити дитині навколишній предметний світ духовних і матеріальних цінностей як частини загальнолюдської культури і в процесі пізнання сформувати відповідну поведінку, програма "Афлатот". Саме на цих аспектах зосередилась автор - Надія Шутюк. Тож, сподіваємось, що цілеспрямована спільна діяльність дошкільного закладу та родин вихованців щодо формування фінансової грамотності дітей зробить їх майбутнє життя економічно стабільним й допоможе відчути себе вільно та впевнено. Натхненного професійного зростання Вам, пані Надіє!
ВідповістиВидалитиУ статті авторка проаналізувала теоретичні й методичні аспекти процесу реалізації міжнародної програми соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку «Афлатот». Розкрила цілі й завдання впровадження особистісно орієнтованої моделі дошкільної освіти в навчальній діяльності.
ВідповістиВидалитиФормування соціальної грамотності передбачає розвиток у дітей навичок комунікації, взаємодії з оточенням, розуміння суспільних норм та правил, а також уміння знаходити спільну мову з однолітками та дорослими. Фінансова грамотність, своєю чергою, охоплює знайомство дітей із базовими поняттями економіки, розуміння цінності речей, значення праці та фінансових ресурсів, а також формування елементарних навичок управління грошима. Дякую, пані Надія.