Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Катерина ШВЕЦЬ

3 коментарі:

  1. Дякую пані Катерині за актуальні думки. Стаття влучно розкриває проблему недостатньої навички активного слухання серед учнів та її вплив на навчальний процес. Чітко окреслені види неефективного слухання та шляхи їх подолання, що важливим орієнтиром для педагогів у створенні ефективного комунікаційного середовища. Практика активного слухання сприятиме не лише покращенню навчальних результатів, а й гармонізації міжособистісних відносин у класі.

    ВідповістиВидалити
  2. Стаття висвітлює важливу проблему слухання та сприйняття інформації в освітньому процесі, що є актуальною для сучасних освітніх реалій. Авторка ґрунтовно аналізує основні види неефективного слухання, фактори, що на нього впливають, пропонує шляхи розв'язання проблеми. Особливу увагу приділено впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на сприйняття інформації: фізичному стану, емоціям, впливу батьків та соціуму, що дуже доречно для розуміння психологічного стану учнів в умовах війни та сучасних викликів. Пані Катерина чітко структурує причини низької ефективності слухання, такі як фізичний дискомфорт, емоційні бар'єри, проблеми дисципліни, вплив батьків та культурних особливостей. Особливо цінним є акцент на відсутності мотивації, низькому рівні зацікавленості учнів у навчанні та наслідках дистанційного навчання. Загалом, матеріал має значний практичний потенціал для вдосконалення комунікації між здобувачами освіти та вчителями, сприяє розвитку навичок активного слухання й допомагає усвідомити важливість співпраці в освітньому середовищі.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую пані Катерині за цікавий та, безумовно, корисний матеріал

    ВідповістиВидалити