ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНО–РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ГІПЕРАКТИВНІСТЮ ТА ДЕФІЦИТОМ УВАГИ Ольга
ГОЛУБЕНКО вчитель початкових класів, КЗ «Ліцей «Вікторія - П»
КМР»
СИНЕРГІЯ ФАХІВЦІВ: ЕФЕКТИВНА СПІВПРАЦЯ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА ТА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ООП Олена КУШПІЛЬ, вчитель-логопед, Тетяна СТАРЦЕВА, практичний психолог КЗ «Ліцей «Сокіл»КМР»
ПОДОЛАННЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ДОШКІЛЛЯ ЧЕРЕЗ НЕЙРОІГРИ Руслана СТЕПАНЕНКО вчитель-логопед, ДНЗ (ясла-садок) № 24 «Вогник»
ім. В.О.Сухомлинського комбінованого типу
ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ТА ОСОБИСТІ ТЕХНІКИ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ Марія МОСКОВЩУК соціальний педагог, Тетяна
ТЕРНАВСЬКА вчитель хімії, КЗ «Гімназія імені Олени Журливої КМР»
ЕФЕКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В НУШ Ірина МОРОЗ вчитель англійської мови КЗ «Ліцей «Науковий» КМР»
ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ У МОВЛЕННІ ДИТИНИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТТЯХ «РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ» Наталія МАЛИШКО вчитель-дефектолог, КЗ
«Спеціальна школа №1» КМР»
СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА: КРОКУЄМО В НУШ Ольга НАРОЖЕНКО заступник директора з НВР, вчитель – дефектолог,
КЗ «Спеціальна школа №1» КМР»
ОСВІТНІВТРАТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ: ПРИЧИНИ ТА УСПІШНІ СТРАТЕГІЇ ЇХ ПОДОЛАННЯ
Світлана РАТУШНА вчитель – дефектолог, КЗ «Спеціальна школа №1» КМР»
ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ ФРІДРІХА ФРЕБЕЛЯ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ПРАКТИКУ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ, З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ Тетяна АЛЯБ’ЄВА вчитель-дефектолог, СДНЗ
(ясла-садок) № 46 «Краплинка» КМР»
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В ДОШКІЛЬНОМУ ПРОСТОРІ Інна КОНДРАТЕНКО вихователь, КЗ «ЗДО № 8
«Зернятко» КМР»
ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ Ірина СНІСАРЕНКО
вихователь,
КЗ «ЗДО № 8 «Зернятко» КМР»
БІОЕНЕРГОПЛАСТИКА – НЕТРАДИЦІЙНИЙ МЕТОД В ЛОГОПЕДИЧНІЙ
РОБОТІ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ Оксана КІРОВА вчитель
– логопед, ДНЗ № 73 «Червона квіточка» КМР»
КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ ЧЕРЕЗ НЕЙРОІГРИ Руслана
СТЕПАНЕНКО вчитель-логопед, КЗ «ЗДО (ясла-садок) № 13 «Веселка» КМР»
ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Яніна
КРАСНОБРИЖ вихователь, КЗ «ЗДО № 30
«Посмішка» КМР»
ІНКЛЮЗИВНА НУШ: ВІДКРИВАЮЧИ ДВЕРІ ДО РІВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ Автор: Юлія РЯБОКІНЬ вчитель англійської мови, КЗ «Великобалківська гімназія КМР»
Немає коментарів:
Дописати коментар