Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Інклюзивна НУШ: відкриваючи двері до рівних можливостей

ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНО–РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ГІПЕРАКТИВНІСТЮ ТА ДЕФІЦИТОМ УВАГИ Ольга ГОЛУБЕНКО вчитель початкових класів, КЗ «Ліцей «Вікторія - П» КМР» 

СИНЕРГІЯ ФАХІВЦІВ: ЕФЕКТИВНА СПІВПРАЦЯ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА ТА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ООП Олена КУШПІЛЬ, вчитель-логопед, Тетяна СТАРЦЕВА, практичний психолог КЗ «Ліцей «Сокіл»КМР»

ПОДОЛАННЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ДОШКІЛЛЯ ЧЕРЕЗ НЕЙРОІГРИ Руслана СТЕПАНЕНКО вчитель-логопед, ДНЗ (ясла-садок) № 24 «Вогник» ім. В.О.Сухомлинського комбінованого типу

ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ТА ОСОБИСТІ ТЕХНІКИ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ Марія МОСКОВЩУК соціальний педагог, Тетяна ТЕРНАВСЬКА вчитель хімії, КЗ «Гімназія імені Олени Журливої КМР»

ЕФЕКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В НУШ Ірина МОРОЗ вчитель англійської мови КЗ «Ліцей «Науковий» КМР»

ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ У МОВЛЕННІ ДИТИНИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТТЯХ «РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ» Наталія МАЛИШКО вчитель-дефектолог, КЗ «Спеціальна школа №1» КМР»

СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА: КРОКУЄМО В НУШ Ольга НАРОЖЕНКО заступник директора з НВР, вчитель – дефектолог, КЗ «Спеціальна школа №1» КМР»

ОСВІТНІВТРАТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ  З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ: ПРИЧИНИ  ТА  УСПІШНІ СТРАТЕГІЇ ЇХ ПОДОЛАННЯ Світлана РАТУШНА вчитель – дефектолог, КЗ «Спеціальна школа №1» КМР»

ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ ФРІДРІХА ФРЕБЕЛЯ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ПРАКТИКУ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ, З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ Тетяна АЛЯБ’ЄВА вчитель-дефектолог, СДНЗ (ясла-садок) № 46 «Краплинка» КМР»

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В ДОШКІЛЬНОМУ ПРОСТОРІ Інна КОНДРАТЕНКО вихователь, КЗ «ЗДО № 8 «Зернятко» КМР»

ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ Ірина СНІСАРЕНКО вихователь, КЗ «ЗДО № 8 «Зернятко» КМР»

БІОЕНЕРГОПЛАСТИКА – НЕТРАДИЦІЙНИЙ МЕТОД В ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ Оксана КІРОВА вчитель – логопед, ДНЗ № 73 «Червона квіточка» КМР»

КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ ЧЕРЕЗ НЕЙРОІГРИ Руслана СТЕПАНЕНКО вчитель-логопед, КЗ «ЗДО (ясла-садок) № 13 «Веселка» КМР»

ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ Яніна КРАСНОБРИЖ вихователь, КЗ «ЗДО № 30 «Посмішка» КМР»

ІНКЛЮЗИВНА НУШ: ВІДКРИВАЮЧИ ДВЕРІ ДО РІВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ Автор: Юлія РЯБОКІНЬ вчитель англійської мови, КЗ «Великобалківська гімназія КМР»

Немає коментарів:

Дописати коментар